detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
30 000 km
Transmission
-
Année
06/1998
Carburant
Essence
Puissance
70 kW (95 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Racing
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 30 000 km
- Année
- 06/1998
- Dernier contrôle technique
- 05/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 70 kW (95 CH)
- Cylindrée
- 600 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 5
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Autres
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Orange
Description
Na 6 jaar veel plezier gehad te hebben met deze motor als mijn eerste circuitmotor, is het tijd voor de overstap naar 1000cc.
De motor verkeert in goede staat en is altijd netjes onderhouden. Je kunt zo opstappen en rijden.
De motor is voorzien van de volgende opties:
- Aangepaste vering voor het circuit zowel voor als achter (WP vering)
- WP stuurdemper
- Brembo voorrempomp
- Verbeterde remklauwen (Hayabusa 6 zuigers per klauw)
- Snelgas
- K&N luchtfilter
- Valblokken
- Snelsluiters op de kappen
- Tankgrip (merk Stompgrip)
- Extra acculader aansluiting
Onderhoudshistorie:
- Motorolie en filter vervangen (2024)
- Voorvorken gereviseerd, olie en keerringen vervangen (2024)
- Accu vervangen (2024)
- Ketting en tandwielen vervangen (2024)
- Voorremklauwen gereviseerd en nieuwe DOT 5.1 remolie (2023)
- Brembo race remblokken vervangen (2023)
- WP achterschokdemper gereviseerd (2023)
- Carburateurs gereviseerd (2022)
- Ca. 6000 km geleden kleppen gecontroleerd en gesteld
De motor staat voor op Pirelli Supercorsa SC2 en achter op de Metzeler TD Slick (geen bandenwarmer nodig). Beide banden kunnen nog een paar dagen mee.
Zie ook mijn andere advertenties voor nog een SRAD 1998 (die van mijn vader) en de reserveonderdelen.
De motor verkeert in goede staat en is altijd netjes onderhouden. Je kunt zo opstappen en rijden.
De motor is voorzien van de volgende opties:
- Aangepaste vering voor het circuit zowel voor als achter (WP vering)
- WP stuurdemper
- Brembo voorrempomp
- Verbeterde remklauwen (Hayabusa 6 zuigers per klauw)
- Snelgas
- K&N luchtfilter
- Valblokken
- Snelsluiters op de kappen
- Tankgrip (merk Stompgrip)
- Extra acculader aansluiting
Onderhoudshistorie:
- Motorolie en filter vervangen (2024)
- Voorvorken gereviseerd, olie en keerringen vervangen (2024)
- Accu vervangen (2024)
- Ketting en tandwielen vervangen (2024)
- Voorremklauwen gereviseerd en nieuwe DOT 5.1 remolie (2023)
- Brembo race remblokken vervangen (2023)
- WP achterschokdemper gereviseerd (2023)
- Carburateurs gereviseerd (2022)
- Ca. 6000 km geleden kleppen gecontroleerd en gesteld
De motor staat voor op Pirelli Supercorsa SC2 en achter op de Metzeler TD Slick (geen bandenwarmer nodig). Beide banden kunnen nog een paar dagen mee.
Zie ook mijn andere advertenties voor nog een SRAD 1998 (die van mijn vader) en de reserveonderdelen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 150,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 35.736,84
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,78
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 992,69
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1479
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0987
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.