Suzuki GSX-R 600
€ 4 500,-
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
19 905 km
Transmission
-
Année
04/2007
Carburant
Essence
Puissance
88 kW (120 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Supersport
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 19 905 km
- Année
- 04/2007
- Dernier contrôle technique
- 04/2024
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 88 kW (120 CH)
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
Suzuki GSX-R 600 K4 (dus 2004) met lage kilometerstand van 19895km. 3de eigenaar. Ik heb hem destijds geïmporteerd uit Nederland. Nooit op circuit gereden.
Super groot onderhoud gehad 1200km geleden:
- Castrol Power1 10w40 olie
- Hiflo oliefilter
- Hiflo inleg luchtfilter
- NGK CR9EIX iridium bougies
- EBC Gesinterde remblokken voor en achter
- Remvloeistof Motul RBF660
- Koelvloeistof flush en nieuwe koelvloeistof
- Dunlop Sportsmart TT banden voor en achter
- Regina gouden kettingset (16T & 45T)
Volgende opties werden ook 1200km geleden gemonteerd:
- Valdoppen
- Achteras bescherming
- Hoger transparant windscherm (double bubble)
- ProGrip handvaten
- Healtech ARTE G2 versnellingsindicator (met ontgrenzing van het vermogen in de eerste 3 versnellingen)
- LED grootlicht (stadslicht vervangen door kwaliteitsvolle halogeen lamp)
- Krachtige kleine LED pinkers voor en achter (met LED knipperlichtrelais). Originele connectoren gebruikt voor de aansluiting.
De voorvork is net binnen geweest bij MTM (Moto Tuning Mol) voor revisie, zwaardere lineaire veren en aangepaste grotere luchtkamers.
Motor gaat als een speer, niet voor beginners!!
Verder is er nog een duo-zit bij voor de moedigen onder ons.
Verkocht met de originele uitlaat en zonder Quadlock. De Leovince uitlaat is apart te koop.
Prijs bespreekbaar naast de motor. Te bezichtigen na afspraak in Lembeek.
Beleefdheid krijgt voorrang. Berichten als “laagste prijs?” en fun biedingen worden genegeerd.
Eerst aan het vrouwtje vragen, dan pas reageren! Zolang het zoekertje online staat is deze nog te koop.
Moto is gekeurd voor verkoop (zonder opmerkingen) op 17/10 en daarna uitgeschreven. Roos inschrijvingsformulier beschikbaar en dus klaar om in te schrijven!
Met vriendelijke groeten,
Jos
Super groot onderhoud gehad 1200km geleden:
- Castrol Power1 10w40 olie
- Hiflo oliefilter
- Hiflo inleg luchtfilter
- NGK CR9EIX iridium bougies
- EBC Gesinterde remblokken voor en achter
- Remvloeistof Motul RBF660
- Koelvloeistof flush en nieuwe koelvloeistof
- Dunlop Sportsmart TT banden voor en achter
- Regina gouden kettingset (16T & 45T)
Volgende opties werden ook 1200km geleden gemonteerd:
- Valdoppen
- Achteras bescherming
- Hoger transparant windscherm (double bubble)
- ProGrip handvaten
- Healtech ARTE G2 versnellingsindicator (met ontgrenzing van het vermogen in de eerste 3 versnellingen)
- LED grootlicht (stadslicht vervangen door kwaliteitsvolle halogeen lamp)
- Krachtige kleine LED pinkers voor en achter (met LED knipperlichtrelais). Originele connectoren gebruikt voor de aansluiting.
De voorvork is net binnen geweest bij MTM (Moto Tuning Mol) voor revisie, zwaardere lineaire veren en aangepaste grotere luchtkamers.
Motor gaat als een speer, niet voor beginners!!
Verder is er nog een duo-zit bij voor de moedigen onder ons.
Verkocht met de originele uitlaat en zonder Quadlock. De Leovince uitlaat is apart te koop.
Prijs bespreekbaar naast de motor. Te bezichtigen na afspraak in Lembeek.
Beleefdheid krijgt voorrang. Berichten als “laagste prijs?” en fun biedingen worden genegeerd.
Eerst aan het vrouwtje vragen, dan pas reageren! Zolang het zoekertje online staat is deze nog te koop.
Moto is gekeurd voor verkoop (zonder opmerkingen) op 17/10 en daarna uitgeschreven. Roos inschrijvingsformulier beschikbaar en dus klaar om in te schrijven!
Met vriendelijke groeten,
Jos
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.