detailpage.leasing.tip.text
Suzuki Katana 1000suzuki katana
€ 8 500,-
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
33 000 km
Transmission
-
Année
01/2019
Carburant
Essence
Puissance
78 kW (106 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 33 000 km
- Année
- 01/2019
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 78 kW (106 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Sécurité
- ABS
- Anti-patinage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Autres
Description
Suzuki katana van 2019
Altijd bij een officiële suzuki verdeler op onderhoud geweest ik heb de moto zelf van de eerste eigenaar gekocht die er naar 5000km op had gezet en maniacaal had onderhouden net zoals ik
2 sleutels aanwezig
Banden goed, ketting en dergelijke ook nog goed
Lichte gebruikssporen
32xxx km licht oplopend word af en toe nog mee gereden
Staat op laag kw papieren (beter voor verzekering en dergelijke )
Op papier 100 pk in het echt 160 pk ( dat is omdat het een andere ecu is, 1750€ )
custom zijkappen (800+ € )
Custom stickerset
Zijkappen kunne er af gehaald worden
yoshimura demper ce gekeurd geen db aanwezig maar is zo besteld bij yoshi of een garage
Optioneel zadel
Dubbele usb oplader
alle originele onderdelen krijg je er natuurlijk ook bij zoals demper, spiegels etcetera
Abs en tractie controle met 3 standen
Het is iets uniek rijden er niet veel van rond ondanks het zware gewicht stuurt hij super nimble omdat deze motorfiets is ontwikkeld met het frame van de gsx 1000s maar met de achterbrug en ophanging van de gsx R
Zonder keuring heb er geen tijd voor.
Altijd bij een officiële suzuki verdeler op onderhoud geweest ik heb de moto zelf van de eerste eigenaar gekocht die er naar 5000km op had gezet en maniacaal had onderhouden net zoals ik
2 sleutels aanwezig
Banden goed, ketting en dergelijke ook nog goed
Lichte gebruikssporen
32xxx km licht oplopend word af en toe nog mee gereden
Staat op laag kw papieren (beter voor verzekering en dergelijke )
Op papier 100 pk in het echt 160 pk ( dat is omdat het een andere ecu is, 1750€ )
custom zijkappen (800+ € )
Custom stickerset
Zijkappen kunne er af gehaald worden
yoshimura demper ce gekeurd geen db aanwezig maar is zo besteld bij yoshi of een garage
Optioneel zadel
Dubbele usb oplader
alle originele onderdelen krijg je er natuurlijk ook bij zoals demper, spiegels etcetera
Abs en tractie controle met 3 standen
Het is iets uniek rijden er niet veel van rond ondanks het zware gewicht stuurt hij super nimble omdat deze motorfiets is ontwikkeld met het frame van de gsx 1000s maar met de achterbrug en ophanging van de gsx R
Zonder keuring heb er geen tijd voor.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 28.405,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,95
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 456,92
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.