detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
63 450 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/2004
Carburant
Essence
Puissance
53 kW (72 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 63 450 km
- Année
- 01/2004
- Contrôle technique
- 11/2025
- Dernier contrôle technique
- 11/2024
- Propriétaires préc.
- 8
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 53 kW (72 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 645 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 169 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Carénage
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Poignées chauffantes
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Beste geïnteresseerde,
In verband met de aankoop van een nieuwe motor verkoop ik mijn geliefde Suzuki SV 650 S uit 2004. Ik heb de motor vorig jaar september gekocht en heb hiermee (zelfs in de winter) maar liefst iets minder dan 6000 kilometer mee gereden. Deze sportieve motor wordt aangeprezen als dé motor voor starterende motormuizen gezien zijn rijstijl, gemak om aan te werken (sleutelen), en uiteraard zijn sportieve en uitdagende uitstraling. Maar ondanks dat een beginnende motorrijder hier heel blij mee kan zijn, zal het zeker de gevorderde motorrijder niet vervelen!
Op kenteken heeft de Suzuki 25kW, waardoor deze bereden mag worden met een A2 rijbewijs! De motor heeft zijn originele 53kW boordcomputer er in zitten, in de volksmond "A2 ontgrensd" genoemd. Daarnaast heeft deze SV een Powercommander PC III ingebouwd gekregen, waardoor echt alle potentie van het motorblok gebruikt wordt op de weg- dat wil dus ook zeggen dat deze SV perfect is voor op het circuit!
De motor heeft bij 57.678 kilometer een beurt gehad en een veiligheidscontrole, gezien zijn huidige kilometerstand heeft de SV over ongeveer ~ 3500 kilometer een grote beurt nodig. Ik raad aan om bij deze beurt ook de koppelingsplaten te vervangen, dit aangezien het feit dat ik langzamerhand merk dat ze beginnen te verslijten. Motor is wel nog rijdbaar (zowel sportief als normaal).
Mocht u interesse hebben in deze motor hoor ik het graag van u. De motor kan vanaf 9 maart overgedragen worden in verband met een verzekersings-technisch dingetje (schadevrije jaren opbouwen).
Een proefrit mag gemaakt worden mits je het rijbewijs A2 bezit en deze achterlaat gezamenlijk met je telefoonnummer.
Optielijst:
Technische gegevens:
Vermogen, af fabriek: 53kW;
Koppel, af fabriek: 84nm.
Tankinhoud: 16 liter;
Aangeraden benzine: RON 98;
Geschat verbruik: ~ 1:17;
Geschatte actieradius: ~ 275 kilometer, afhankelijk van je eigen rijstijl.
In verband met de aankoop van een nieuwe motor verkoop ik mijn geliefde Suzuki SV 650 S uit 2004. Ik heb de motor vorig jaar september gekocht en heb hiermee (zelfs in de winter) maar liefst iets minder dan 6000 kilometer mee gereden. Deze sportieve motor wordt aangeprezen als dé motor voor starterende motormuizen gezien zijn rijstijl, gemak om aan te werken (sleutelen), en uiteraard zijn sportieve en uitdagende uitstraling. Maar ondanks dat een beginnende motorrijder hier heel blij mee kan zijn, zal het zeker de gevorderde motorrijder niet vervelen!
Op kenteken heeft de Suzuki 25kW, waardoor deze bereden mag worden met een A2 rijbewijs! De motor heeft zijn originele 53kW boordcomputer er in zitten, in de volksmond "A2 ontgrensd" genoemd. Daarnaast heeft deze SV een Powercommander PC III ingebouwd gekregen, waardoor echt alle potentie van het motorblok gebruikt wordt op de weg- dat wil dus ook zeggen dat deze SV perfect is voor op het circuit!
De motor heeft bij 57.678 kilometer een beurt gehad en een veiligheidscontrole, gezien zijn huidige kilometerstand heeft de SV over ongeveer ~ 3500 kilometer een grote beurt nodig. Ik raad aan om bij deze beurt ook de koppelingsplaten te vervangen, dit aangezien het feit dat ik langzamerhand merk dat ze beginnen te verslijten. Motor is wel nog rijdbaar (zowel sportief als normaal).
Mocht u interesse hebben in deze motor hoor ik het graag van u. De motor kan vanaf 9 maart overgedragen worden in verband met een verzekersings-technisch dingetje (schadevrije jaren opbouwen).
Een proefrit mag gemaakt worden mits je het rijbewijs A2 bezit en deze achterlaat gezamenlijk met je telefoonnummer.
Optielijst:
- MIVV Sportline Titanium uitlaat;
- DynoJet Powercommander PC III;
- Yamaha LED Knipperlichten achter;
- Transparant windscherm;
- Brembo remklauw & -schijf voor;
- Stalen remleidingen voor;
- Oxford handvatverwarming;
- Zwarte zijkappen;
- Zwarte Mono-seat;
- SP Connect Stem-mount telefoonhouder;
- Buddy seat voor een passagier;
- Smoked windscherm (zie foto "X");
- MKC-Moto motorhoes;
- Paddock-stand (+ €50,-).
Technische gegevens:
Vermogen, af fabriek: 53kW;
Koppel, af fabriek: 84nm.
Tankinhoud: 16 liter;
Aangeraden benzine: RON 98;
Geschat verbruik: ~ 1:17;
Geschatte actieradius: ~ 275 kilometer, afhankelijk van je eigen rijstijl.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 4.000,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.195,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 5.195,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 10.456,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,57
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 269,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1096
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0657
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Financial Services, Groß-Enzerdorfer Straße 59, 1220 Wien
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.