detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
51 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/2016
Carburant
Essence
Puissance
35 kW (48 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Tourer
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 51 000 km
- Année
- 08/2016
- Dernier contrôle technique
- 08/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 35 kW (48 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 645 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 199 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Pare-brise
- Poignées chauffantes
- Topcase
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- ABS
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
Description
Hierbij bied ik mijn Suzuki DL 650 (vstrom) aan. De motor komt uit 2016 en heeft ongeveer 51000 kilometer gelopen. Er wordt nog op gereden. Ik verkoop de vstrom ivm aankoop nieuwe motor. De Suzuki Vstrom 650 staat bekend als een enorm betrouwbare motor die al jarenlang geproduceerd wordt. Zelfs voor een Japanse motor is dit een van de uitblinkers als het gaat om betrouwbaarheid.
De motor staat op 35kw (A2 rijbewijs) op kenteken, in de praktijk heeft ie ongeveer 69 pk op het achterwiel. De ecu tune en dyno zijn door Druijff racing uitgevoerd. Hier heb ik een uitdraai van.
In 2022 heb ik de motor bij een Suzuki dealer gekocht met ongeveer 24k kilometers op de teller.
De motor is door mij onderhouden en heeft voor de verkoop een uitgebreide beurt gekregen.
De motor heeft recent;
- Brembo carbon ceramic remblokjes voor, (51K km)
- Ketting en tandwielen, sprocket heeft nu twee tanden meer, (45k km)
- Achterband, Michelin road 6, (51K KM)
- Oliebeurt. (45K km)
- Klepspeling is gedaan rond de 43K km
De motor is voorzien van;
-ABS,
-Stalen remleidingen (remvloeistof is hierbij vervangen),
-Andere Remhendel en hydraulische pomp voor de voorrem (beter remgevoel/ druk),
-Handvatverwarming, oxford unit,
- gepoedercoate aluminium givi carter beschermer en middenbok,
- 3- delige kofferset van givi, (met een sleutel te bedienen),
- Tank grips (OneDesign) en beschermsticker,
- Ketting druppelaar,
- Hyperpro voorveren en 15w olie in de voorvorken (rond 9/23, ook keerringen vervangen),
- Givi verstelbaar windscherm
- Akrapovic uitlaat (full system) met DB killer. (Originele uitlaat aanwezig),
- Tall seat (originele zadel aanwezig),
- Speedo healer (GPS accurate snelheid op dash),
- Ball mount op stuur,
- SW Motech handkappen
- USB en (type A en C) oplader,
- Art 4 slot (incl beugel),
- Suzuki valbeugels,
- SW Motech verstelbare veutsteunen,
- luidere toeters,
- SW Motech quick release tanktas,
- Snavel onder de koplamp (originele platte neus aanwezig),
- Extra spatbord achterzijde,
- radiator beschermer,
- afneembare zadel hoes,
- Stoer eendje op het stuur (met zonnebril en helm),
- verbreed zijstandaard pootje.
De motor staat op 35kw (A2 rijbewijs) op kenteken, in de praktijk heeft ie ongeveer 69 pk op het achterwiel. De ecu tune en dyno zijn door Druijff racing uitgevoerd. Hier heb ik een uitdraai van.
In 2022 heb ik de motor bij een Suzuki dealer gekocht met ongeveer 24k kilometers op de teller.
De motor is door mij onderhouden en heeft voor de verkoop een uitgebreide beurt gekregen.
De motor heeft recent;
- Brembo carbon ceramic remblokjes voor, (51K km)
- Ketting en tandwielen, sprocket heeft nu twee tanden meer, (45k km)
- Achterband, Michelin road 6, (51K KM)
- Oliebeurt. (45K km)
- Klepspeling is gedaan rond de 43K km
De motor is voorzien van;
-ABS,
-Stalen remleidingen (remvloeistof is hierbij vervangen),
-Andere Remhendel en hydraulische pomp voor de voorrem (beter remgevoel/ druk),
-Handvatverwarming, oxford unit,
- gepoedercoate aluminium givi carter beschermer en middenbok,
- 3- delige kofferset van givi, (met een sleutel te bedienen),
- Tank grips (OneDesign) en beschermsticker,
- Ketting druppelaar,
- Hyperpro voorveren en 15w olie in de voorvorken (rond 9/23, ook keerringen vervangen),
- Givi verstelbaar windscherm
- Akrapovic uitlaat (full system) met DB killer. (Originele uitlaat aanwezig),
- Tall seat (originele zadel aanwezig),
- Speedo healer (GPS accurate snelheid op dash),
- Ball mount op stuur,
- SW Motech handkappen
- USB en (type A en C) oplader,
- Art 4 slot (incl beugel),
- Suzuki valbeugels,
- SW Motech verstelbare veutsteunen,
- luidere toeters,
- SW Motech quick release tanktas,
- Snavel onder de koplamp (originele platte neus aanwezig),
- Extra spatbord achterzijde,
- radiator beschermer,
- afneembare zadel hoes,
- Stoer eendje op het stuur (met zonnebril en helm),
- verbreed zijstandaard pootje.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 4.770,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 4.770,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 15.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 263,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 12.755,91
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.