detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
21 500 km
Transmission
Boîte automatique
Année
06/2022
Carburant
Essence
Puissance
2 kW (3 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Scooter
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 21 500 km
- Année
- 06/2022
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 2 kW (3 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 49 cm³
- Cylindres
- 1
- Poids à vide
- 88 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- LED phare de jour
- Phares au LED
- Autres
- Pot catalytique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Sym Mio 50i
Mat zwart
B-klasse (45km/u)
Bouwjaar juni 2022
Euro 5 nieuw injectiemotorblok 4-takt
21500km op de teller
Laag verbruik van 1,9 L/100km
Rijbewijs AM
Geen keuring of verkeersbelasting. Verzekering €200 à €250 per jaar.
Bij deze verkoop ik mijn trouwe Sym Mio 50i scooter door aankoop motor A2. Deze is altijd gebruikt voor woon-, werk- en schoolverkeer (dus lange afstanden). Zelf heb ik hem gekocht in januari 2023 op 6000km (2de eigenaar). De Mio is een compacte en wendbare scooter en is dus ideaal voor stadsverkeer of lange afstanden. Het heeft ook een grote koffer omdat de brandstoftank onderaan geplaast is.
Deze is telkens zorgvuldig en tijdig onderhouden met om de 2500km een klein onderhoud en om de 5000km een groot onderhoud. De banden en V-snaar zijn reeds vervangen (grootste kost van onderhoud). Ook is de fabrieksbatterij vervangen door een kwalitatievere Landport SLA-batterij. De fabrieksbanden zijn vervangen door Michelin City Grip (achter) en Deestone (voor) banden. Het oliepeil is altijd nauw in de gaten gehouden en er is altijd hoogwaardige olie gebruikt (Motul 10W-40 esther 100% syntetisch 7100, €18/L). Er is ook altijd E5 Super 98 getankt.
Deze uitstekende onderhoudshistoriek verklaart dan ook dat de scooter na 21500km nog steeds zoals nieuw rijdt en klaar is voor nog vele probleemloze kilometers. De scooter heeft mij nooit in de steek gelaten en ik heb er nooit grote problemen mee gehad (bv motorproblemen). Het enigste was versleten onderdelen vervangen tijdens onderhoud. Sym is dan ook een kwalitatief scootermerk.
Bij een hoge kilometerstand komt helaas ook schade aan de carosserie. Er is algemene gebruiksslijtage (kleine krassen hier en daar want het is en blijft plastiek) en de velg van het voorwiel, het remhuis en de uitlaat die hun lak verliezen. Ook ben ik bij vriestemperaturen helaas twee keer gevallen. Dit zorgde voor krassen op de zijpanelen. Deze heb ik achteraf behandeld met een lakstift. Van dichtbij zijn deze dus wel nog zichtbaar. Voor de duidelijkheid is het enkel lakschade en dus geen gebroken panelen of gebogen onderdelen.
Bij verkoop komt naast de scooter ook alle nodige originele papieren (handleiding, inschrijving deel 1 & 2, conformiteitsattest) en 2 sleutels! Ook krijgt u er enkele accessoires bij zoals een scooterhoes, kettingslot, reparatiesetje, lederen mapje voor de papieren en Europees aanrijdingsformulier.
Op de foto's is er slechts 1 spiegel gemonteerd. Uiteraard komt de 2de spiegel er gemonteerd bij. Opmerking: de nummerplaathouder wordt niet meegegeven bij verkoop.
Bij verkoop kan er optioneel bij overeenkomst een klein onderhoud gedaan worden zodat deze direct in orde is voor de komende 2500km. Het voorste remblok is bijna versleten en het dimlicht is onlangs gesprongen. Deze worden dus sowieso vervangen voor verkoop.
Alle elektronica en snufjes werken zoals het moet (led-lichten, display, pinkers, slot koffer, slot tankdop, toeter, USB-A oplaadpoort, alle bedieningsknoppen...). Deze heeft ook 2 pikkels (zij- en middenpikkel). Het motorlampje geeft geen storingen aan en er gaat ook automatisch een lichtje branden om het oliepeil te controleren. De scooter heeft dus geen enkele technische/functionele/motorische mankementen.
Indien een vraag, interesse of een bod; stuur gerust een 2dehandsbericht of bel 0493 93 39 53 (Lander Bekaert).
Deze is te bezichtigen en op te halen in Zomergem 9930. Een testrit is zeker mogelijk.
De prijs is licht bespreekbaar. Op funbieders en opkopers voor onderdelen wordt er niet gereageerd. Particuliere verkoper.
Mat zwart
B-klasse (45km/u)
Bouwjaar juni 2022
Euro 5 nieuw injectiemotorblok 4-takt
21500km op de teller
Laag verbruik van 1,9 L/100km
Rijbewijs AM
Geen keuring of verkeersbelasting. Verzekering €200 à €250 per jaar.
Bij deze verkoop ik mijn trouwe Sym Mio 50i scooter door aankoop motor A2. Deze is altijd gebruikt voor woon-, werk- en schoolverkeer (dus lange afstanden). Zelf heb ik hem gekocht in januari 2023 op 6000km (2de eigenaar). De Mio is een compacte en wendbare scooter en is dus ideaal voor stadsverkeer of lange afstanden. Het heeft ook een grote koffer omdat de brandstoftank onderaan geplaast is.
Deze is telkens zorgvuldig en tijdig onderhouden met om de 2500km een klein onderhoud en om de 5000km een groot onderhoud. De banden en V-snaar zijn reeds vervangen (grootste kost van onderhoud). Ook is de fabrieksbatterij vervangen door een kwalitatievere Landport SLA-batterij. De fabrieksbanden zijn vervangen door Michelin City Grip (achter) en Deestone (voor) banden. Het oliepeil is altijd nauw in de gaten gehouden en er is altijd hoogwaardige olie gebruikt (Motul 10W-40 esther 100% syntetisch 7100, €18/L). Er is ook altijd E5 Super 98 getankt.
Deze uitstekende onderhoudshistoriek verklaart dan ook dat de scooter na 21500km nog steeds zoals nieuw rijdt en klaar is voor nog vele probleemloze kilometers. De scooter heeft mij nooit in de steek gelaten en ik heb er nooit grote problemen mee gehad (bv motorproblemen). Het enigste was versleten onderdelen vervangen tijdens onderhoud. Sym is dan ook een kwalitatief scootermerk.
Bij een hoge kilometerstand komt helaas ook schade aan de carosserie. Er is algemene gebruiksslijtage (kleine krassen hier en daar want het is en blijft plastiek) en de velg van het voorwiel, het remhuis en de uitlaat die hun lak verliezen. Ook ben ik bij vriestemperaturen helaas twee keer gevallen. Dit zorgde voor krassen op de zijpanelen. Deze heb ik achteraf behandeld met een lakstift. Van dichtbij zijn deze dus wel nog zichtbaar. Voor de duidelijkheid is het enkel lakschade en dus geen gebroken panelen of gebogen onderdelen.
Bij verkoop komt naast de scooter ook alle nodige originele papieren (handleiding, inschrijving deel 1 & 2, conformiteitsattest) en 2 sleutels! Ook krijgt u er enkele accessoires bij zoals een scooterhoes, kettingslot, reparatiesetje, lederen mapje voor de papieren en Europees aanrijdingsformulier.
Op de foto's is er slechts 1 spiegel gemonteerd. Uiteraard komt de 2de spiegel er gemonteerd bij. Opmerking: de nummerplaathouder wordt niet meegegeven bij verkoop.
Bij verkoop kan er optioneel bij overeenkomst een klein onderhoud gedaan worden zodat deze direct in orde is voor de komende 2500km. Het voorste remblok is bijna versleten en het dimlicht is onlangs gesprongen. Deze worden dus sowieso vervangen voor verkoop.
Alle elektronica en snufjes werken zoals het moet (led-lichten, display, pinkers, slot koffer, slot tankdop, toeter, USB-A oplaadpoort, alle bedieningsknoppen...). Deze heeft ook 2 pikkels (zij- en middenpikkel). Het motorlampje geeft geen storingen aan en er gaat ook automatisch een lichtje branden om het oliepeil te controleren. De scooter heeft dus geen enkele technische/functionele/motorische mankementen.
Indien een vraag, interesse of een bod; stuur gerust een 2dehandsbericht of bel 0493 93 39 53 (Lander Bekaert).
Deze is te bezichtigen en op te halen in Zomergem 9930. Een testrit is zeker mogelijk.
De prijs is licht bespreekbaar. Op funbieders en opkopers voor onderdelen wordt er niet gereageerd. Particuliere verkoper.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 3.140,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 3.140,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 493,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 15.176,50
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.