detailpage.leasing.tip.text
SYM Orbit IIB-klasse 50cc 4-takt
€ 800,-
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
12 357 km
Transmission
Boîte automatique
Année
01/2012
Carburant
Essence
Puissance
2 kW (3 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Moped
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 12 357 km
- Année
- 01/2012
- Dernier contrôle technique
- 08/2024
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 2 kW (3 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 49 cm³
- Cylindres
- 1
- Poids à vide
- 99 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
3,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Kickstarter
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
Description
Sym Orbit II, klasse B (45 km/u) met 4-takt motor. Inclusief deel 1 en 2.
Onderhoud
Toen ik de brommer pas kocht heb ik er een nieuwe uitlaat op gestoken omdat de vorige lelijk en verroest was.
Hij heeft sinds deze winter een nieuwe achterband.
Luchtfilter, motorolie, transmissie olie en brandstoffilter zijn recent vervangen.
Ook enkele nieuwe lampjes.
Daarnaast heeft de scooter afgelopen winter onderhoud gehad in de garage.
De kickstart heb ik onlangs open gemaakt en ingesmeerd. Hij start soepel van de eerste trap. De carburator is vorig jaar ook gekuist en de brommer rijdt merkbaar soepelder. Sindsdien alleen E5 getankt. 2 keer per jaar doe ik er fuel cleaner in.
Gebreken
Het achterwiel is in de garage vervangen geweest omdat de velg beschadigd was. (De eerste eigenaar had zelf de band proberen vervangen).
Het voorste spatbord heeft enkele krassen en als je echt in detail begint te zoeken op de plastic kappen kan je hier en daar gebruikssporen of herstelde stukken zien.
De brommer heeft ook een ongeval gehad en is via de verzekering in de garage hersteld geweest. (Nieuwe voorvork, remhendel, spiegel en plastic kap vooraan). Wat niet 100% in orde was nadien heb ik zelf gerepareerd.
Ik verkoop de brommer omdat mijn vriendin er mee reed, maar tegenwoordig staat hij meer stil dan hij rijdt.
Er zijn dubbele sleutels van zowel de scooter zelf als de achterkoffer.
Inclusieft:
- helm (L)
-regenzeil
-handwarmers van Sym
-anderhalve bus motorolie
-reserve vlotter (kan ik installeren voor verkoop, want de oude wijkt wat af)
-reserve rechterspiegel
-reserve lampjes
-kofferbak
Deze brommer is in 2023-2024 gebruikt door mijn vriendin om mee naar werk te rijden en daarvoor was hij van mijn broer, die er maar 1 zomer mee gereden heeft naar zijn studentenjob, waarna hij een jaar in de garage stil stond voor ik hem kocht. Daarvoor was er nog 1 eigenaar waarvan ik geen info heb.
Vraag maar als je meer info of foto's wilt.
Testrit enkel mogelijk mits ik een document opstel dat verantwoordelijkheid voor eventuele schade bij de tester legt.
Onderhoud
Toen ik de brommer pas kocht heb ik er een nieuwe uitlaat op gestoken omdat de vorige lelijk en verroest was.
Hij heeft sinds deze winter een nieuwe achterband.
Luchtfilter, motorolie, transmissie olie en brandstoffilter zijn recent vervangen.
Ook enkele nieuwe lampjes.
Daarnaast heeft de scooter afgelopen winter onderhoud gehad in de garage.
De kickstart heb ik onlangs open gemaakt en ingesmeerd. Hij start soepel van de eerste trap. De carburator is vorig jaar ook gekuist en de brommer rijdt merkbaar soepelder. Sindsdien alleen E5 getankt. 2 keer per jaar doe ik er fuel cleaner in.
Gebreken
Het achterwiel is in de garage vervangen geweest omdat de velg beschadigd was. (De eerste eigenaar had zelf de band proberen vervangen).
Het voorste spatbord heeft enkele krassen en als je echt in detail begint te zoeken op de plastic kappen kan je hier en daar gebruikssporen of herstelde stukken zien.
De brommer heeft ook een ongeval gehad en is via de verzekering in de garage hersteld geweest. (Nieuwe voorvork, remhendel, spiegel en plastic kap vooraan). Wat niet 100% in orde was nadien heb ik zelf gerepareerd.
Ik verkoop de brommer omdat mijn vriendin er mee reed, maar tegenwoordig staat hij meer stil dan hij rijdt.
Er zijn dubbele sleutels van zowel de scooter zelf als de achterkoffer.
Inclusieft:
- helm (L)
-regenzeil
-handwarmers van Sym
-anderhalve bus motorolie
-reserve vlotter (kan ik installeren voor verkoop, want de oude wijkt wat af)
-reserve rechterspiegel
-reserve lampjes
-kofferbak
Deze brommer is in 2023-2024 gebruikt door mijn vriendin om mee naar werk te rijden en daarvoor was hij van mijn broer, die er maar 1 zomer mee gereden heeft naar zijn studentenjob, waarna hij een jaar in de garage stil stond voor ik hem kocht. Daarvoor was er nog 1 eigenaar waarvan ik geen info heb.
Vraag maar als je meer info of foto's wilt.
Testrit enkel mogelijk mits ik een document opstel dat verantwoordelijkheid voor eventuele schade bij de tester legt.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 13.500,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 169,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0700
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.