detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
234 035 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1982
Carburant
Essence
Puissance
68 kW (92 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Sièges
- 3
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 94-HP-DN
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 234 035 km
- Année
- 06/1982
- Contrôle technique
- 06/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 68 kW (92 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 592 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 930 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Autres
- Jantes alliage (16")
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Couleur originale
- Groen metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Tissu
Description
De Matra Murena is een automodel van de Franse autofabrikant Matra dat van 1980 tot en met 1983 is gebouwd in de Matrafabriek te Romorantin. Door de samenwerking met PSA is de auto onder de merknaam Talbot verkocht als Talbot-Matra Murena.
De Murena kwam in september 1980 op de markt, als opvolger van de Matra Bagheera. De carrosserie, getekend door Antonis Volanis, was van met glasvezel versterkt polyester. Door het chassis thermisch te verzinken werd het roestprobleem, dat de Bagheera zo berucht maakte, vrijwel opgelost. Het unieke driezitsconcept en de middenmotor bleven, maar de aluminium achteras van de Bagheera werd vervangen door een conventioneel stalen exemplaar. Dit prachtige exemplaar is volledige restaureert en ziet er van binnen en buiten prachtig uit. Het originele interieur is vervangen voor het veel mooier interieur velours bekleding met knopen afkomstig uit de 2.2 uitvoering. Alle documentatie van deze auto is aanwezig en ook zijn er 2 taxatie rapporten aanwezig. De auto klinkt en rijdt voortreffelijk en staat bij ons te wachten op de nieuwe eigenaar. Kom langs en verwen jezelf met deze heerlijke Murena en bedenk alvast welke twee vrienden je gezellig meeneemt voor een tour-rit.
Bedrijfsinformatie
Heeft u een auto in te ruilen, belt u dan even om de mogelijkheden te bespreken.
Uiteraard mag u ook mailen naar info@jacco.nl met daarin duidelijke foto's, kentekennummer, kilometerstand en beschrijving.
De foto's kunnen ook gemakkelijk via whatsapp verstuurd worden naar 06-253-54-253.
Zodra wij alle informatie hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Let op! Als u voornemens bent om de auto op dezelfde dag als de bezichtiging mee te nemen, verhoog dan minimaal 4 uur van te voren uw limiet voor online overboeken bij u bank! Wij beschikken niet over een pinautomaat.
Meer informatie
GVW: 930 kg
Topsnelheid: 185 km/u
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
De Murena kwam in september 1980 op de markt, als opvolger van de Matra Bagheera. De carrosserie, getekend door Antonis Volanis, was van met glasvezel versterkt polyester. Door het chassis thermisch te verzinken werd het roestprobleem, dat de Bagheera zo berucht maakte, vrijwel opgelost. Het unieke driezitsconcept en de middenmotor bleven, maar de aluminium achteras van de Bagheera werd vervangen door een conventioneel stalen exemplaar. Dit prachtige exemplaar is volledige restaureert en ziet er van binnen en buiten prachtig uit. Het originele interieur is vervangen voor het veel mooier interieur velours bekleding met knopen afkomstig uit de 2.2 uitvoering. Alle documentatie van deze auto is aanwezig en ook zijn er 2 taxatie rapporten aanwezig. De auto klinkt en rijdt voortreffelijk en staat bij ons te wachten op de nieuwe eigenaar. Kom langs en verwen jezelf met deze heerlijke Murena en bedenk alvast welke twee vrienden je gezellig meeneemt voor een tour-rit.
Bedrijfsinformatie
Heeft u een auto in te ruilen, belt u dan even om de mogelijkheden te bespreken.
Uiteraard mag u ook mailen naar info@jacco.nl met daarin duidelijke foto's, kentekennummer, kilometerstand en beschrijving.
De foto's kunnen ook gemakkelijk via whatsapp verstuurd worden naar 06-253-54-253.
Zodra wij alle informatie hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Let op! Als u voornemens bent om de auto op dezelfde dag als de bezichtiging mee te nemen, verhoog dan minimaal 4 uur van te voren uw limiet voor online overboeken bij u bank! Wij beschikken niet over een pinautomaat.
Meer informatie
GVW: 930 kg
Topsnelheid: 185 km/u
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Hoofdsteunen voor
- Toerenteller
Exterieur
- Bumpers in carrosseriekleur
Leasing
detailpage.leasing.title Jac & Co B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.290,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 209,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.499,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 9.096,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 20.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,78
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 379,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0916
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0417
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Škoda Bank / Škoda Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelJac & Co B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2018InterlocuteurMarko Voerman
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.