detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
172 353 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/2008
Carburant
Essence
Puissance
50 kW (68 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 172 353 km
- Année
- 04/2008
- Contrôle technique
- 07/2025
- Dernier contrôle technique
- 07/2024
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 50 kW (68 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 998 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 3
- Poids à vide
- 805 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
4,6 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 109 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- CD
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Airbag passager
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Brun
- Type de peinture
- Autres
Description
Toyota Aygo
1.0-12V Sport / Airco / Elekt. Ramen / Met Nieuwe
Deze fijne Toyota Aygo Sport uit 2008 heb ik gekocht in 2021. De auto is geïmporteerd vanuit Duitsland door een Bovag-garage, heeft jaarlijks onderhoud gehad waaronder een grote beurt in 07/2024 (daar heb ik geen stempel van gekregen, maar is dezelfde garage als de 2 jaren ervoor). Daarbij is er ook een nieuwe uitlaat in 2024 geplaatst. De remschijven kunnen nog een jaar mee en moeten daarna waarschijnlijk vervangen worden, maar heb door ziekte amper in de auto gereden. Nu ik beter ben heb ik besloten naar het buitenland te verhuizen en heb de auto niet meer nodig. Vandaar de verkoop.
Er kan muziek worden geluisterd via een aux-kabel die je in je telefoon kan steken.
De auto heeft nette velgen. En ik heb 4 Winterbanden extra erbij.
Ik heb er ontzettend veel plezier van gehad. De auto is zuinig en laag in wegenbelasting. Een echte aanrader in deze dure tijden dus!
1.0-12V Sport / Airco / Elekt. Ramen / Met Nieuwe
Deze fijne Toyota Aygo Sport uit 2008 heb ik gekocht in 2021. De auto is geïmporteerd vanuit Duitsland door een Bovag-garage, heeft jaarlijks onderhoud gehad waaronder een grote beurt in 07/2024 (daar heb ik geen stempel van gekregen, maar is dezelfde garage als de 2 jaren ervoor). Daarbij is er ook een nieuwe uitlaat in 2024 geplaatst. De remschijven kunnen nog een jaar mee en moeten daarna waarschijnlijk vervangen worden, maar heb door ziekte amper in de auto gereden. Nu ik beter ben heb ik besloten naar het buitenland te verhuizen en heb de auto niet meer nodig. Vandaar de verkoop.
Er kan muziek worden geluisterd via een aux-kabel die je in je telefoon kan steken.
De auto heeft nette velgen. En ik heb 4 Winterbanden extra erbij.
Ik heb er ontzettend veel plezier van gehad. De auto is zuinig en laag in wegenbelasting. Een echte aanrader in deze dure tijden dus!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 24.578,96
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,87
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 393,15
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.