detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
7 365 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1971
Carburant
Essence
Puissance
76 kW (103 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
- Version pays
- Pays-Bas
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 7 365 km
- Année
- 01/1971
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 76 kW (103 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 000 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Cherry Red
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Autres
Description
In the early 1960s, Triumph created something of a stir. The Michelotti designed Triumph Vitesse was unveiled. The refreshing combination of a light, quick, compact car caught everyone unawares. The subsequent Triumph Vitesse Mk II with a large six-cylinder power plant had a smoother, torquier and much more desirable feel to it. In convertible form, they are becoming scarce and very desirable.
This lovely Cherry red Vitesse is a car that’s fully restored years ago.the car is very well maintained throughout the years, since 1997 it’s been from the same owner. He drove and cherished the car all these years.The paintwork is very neat and beautiful , slick and rustfree. The engine is rebuild 1,5 years ago by a Dutch classic car garage, one of our good clients and a specialists in UK classic cars. What a smooth enigine those 2 liter straight six is, incredible. 104 BHP is much for the early 70,s and for a car with this low weight. The overdrive gearbox shifts perfectly, superb smooth. There are not much 4 seater UK classic convertibles, this MKII’s were only produced a few years. Only 3472 of these are made .! A seldom seen car these days, rare.! The interior of this car is very neat and equipped in black vinyl. The woorden dash and wooden door top trims match perfect. The car has a black vinyl hood and black vinyl hoodcover. The car has lovely shiny new chrome wire wheels fitted, this matches the cherry red paint perfectly. Wanna kick this one around with your wife and kids, or with friends ? Plenty of space for all. Who will enjoy this mighty Vitesse ?
Begin jaren zestig zorgde Triumph voor veel opschudding. De door Michelotti ontworpen Triumph Vitesse werd onthuld. De verfrissende combinatie van een lichte, snelle, compacte auto verraste iedereen. De daaropvolgende Triumph Vitesse Mk II met een grote zescilindermotor voelde soepeler, koppelrijker en veel wenselijker aan. Als cabriolet worden ze schaars en zeer gezocht .
Deze prachtige Cherry red Vitesse is een auto die jaren geleden volledig gerestaureerd is. De auto is door de jaren heen zeer goed onderhouden, sinds 1997 is hij van dezelfde eigenaar. Hij heeft de auto al die jaren gereden en gekoesterd. Het lakwerk is zeer netjes en mooi, glad en roestvrij. De motor is 1,5 jaar geleden gereviseerd door een Nederlandse klassiekergarage, een van onze goede klanten en een specialist in Britse klassieke auto's. Wat een soepele motor is die 2 liter zescilinder, ongelooflijk. 104 pk is veel voor begin jaren 70 en voor een auto met dit lage gewicht. De overdrive versnellingsbak schakelt perfect, super soepel. Er zijn niet veel klassieke 4-zits cabriolets uit Groot-Brittannië, deze MKII’s zijn slechts een paar jaar geproduceerd. Er zijn er slechts 3472 van gemaakt.! Een zelden geziene auto tegenwoordig, zeldzaam.! Het interieur van deze auto is zeer netjes en uitgevoerd in zwart vinyl. Het houten dashboard en de houten deurlijsten passen perfect bij elkaar. De auto heeft een zwarte vinyl softtop en een zwarte vinyl hoodcover . De auto is voorzien van prachtige glimmende nieuwe verchroomde spaakwielen, dit past perfect bij de kersenrode lak. Wil je deze 6 cylinder eens uitproberen met je vrouw en kinderen, of met vrienden? Enorm veel ruimte voor iedereen. Wie gaat genieten van deze machtige Vitesse ?
This lovely Cherry red Vitesse is a car that’s fully restored years ago.the car is very well maintained throughout the years, since 1997 it’s been from the same owner. He drove and cherished the car all these years.The paintwork is very neat and beautiful , slick and rustfree. The engine is rebuild 1,5 years ago by a Dutch classic car garage, one of our good clients and a specialists in UK classic cars. What a smooth enigine those 2 liter straight six is, incredible. 104 BHP is much for the early 70,s and for a car with this low weight. The overdrive gearbox shifts perfectly, superb smooth. There are not much 4 seater UK classic convertibles, this MKII’s were only produced a few years. Only 3472 of these are made .! A seldom seen car these days, rare.! The interior of this car is very neat and equipped in black vinyl. The woorden dash and wooden door top trims match perfect. The car has a black vinyl hood and black vinyl hoodcover. The car has lovely shiny new chrome wire wheels fitted, this matches the cherry red paint perfectly. Wanna kick this one around with your wife and kids, or with friends ? Plenty of space for all. Who will enjoy this mighty Vitesse ?
Begin jaren zestig zorgde Triumph voor veel opschudding. De door Michelotti ontworpen Triumph Vitesse werd onthuld. De verfrissende combinatie van een lichte, snelle, compacte auto verraste iedereen. De daaropvolgende Triumph Vitesse Mk II met een grote zescilindermotor voelde soepeler, koppelrijker en veel wenselijker aan. Als cabriolet worden ze schaars en zeer gezocht .
Deze prachtige Cherry red Vitesse is een auto die jaren geleden volledig gerestaureerd is. De auto is door de jaren heen zeer goed onderhouden, sinds 1997 is hij van dezelfde eigenaar. Hij heeft de auto al die jaren gereden en gekoesterd. Het lakwerk is zeer netjes en mooi, glad en roestvrij. De motor is 1,5 jaar geleden gereviseerd door een Nederlandse klassiekergarage, een van onze goede klanten en een specialist in Britse klassieke auto's. Wat een soepele motor is die 2 liter zescilinder, ongelooflijk. 104 pk is veel voor begin jaren 70 en voor een auto met dit lage gewicht. De overdrive versnellingsbak schakelt perfect, super soepel. Er zijn niet veel klassieke 4-zits cabriolets uit Groot-Brittannië, deze MKII’s zijn slechts een paar jaar geproduceerd. Er zijn er slechts 3472 van gemaakt.! Een zelden geziene auto tegenwoordig, zeldzaam.! Het interieur van deze auto is zeer netjes en uitgevoerd in zwart vinyl. Het houten dashboard en de houten deurlijsten passen perfect bij elkaar. De auto heeft een zwarte vinyl softtop en een zwarte vinyl hoodcover . De auto is voorzien van prachtige glimmende nieuwe verchroomde spaakwielen, dit past perfect bij de kersenrode lak. Wil je deze 6 cylinder eens uitproberen met je vrouw en kinderen, of met vrienden? Enorm veel ruimte voor iedereen. Wie gaat genieten van deze machtige Vitesse ?
Leasing
detailpage.leasing.title Loco Classics
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 150,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 39.966,72
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 832,64
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0998
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0665
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelLoco Classics
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2015InterlocuteurJac Aerts
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.