detailpage.leasing.tip.text
Triumph Rocket III RoadsterC20
€ 25 000,-
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
6 200 km
Transmission
-
Année
03/2015
Carburant
Essence
Puissance
87 kW (118 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 6 200 km
- Année
- 03/2015
- Dernier contrôle technique
- 09/2024
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 87 kW (118 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Sécurité
- ABS
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
2280 CC - 3 cilinder - 87 KW - 280 PK - 289 NM koppel - amper 6200 KM
Ik verkoop deze motor voor een familielid.
Deze moto wordt te koop aangeboden omdat er de laatste jaren nog amper mee gereden wordt.
De verkoop is lang niet dringend maar de eigenaar wil graag dat iemand anders er nu plezier van kan hebben.
Eerste eigenaar
Perfect in orde en altijd binnen gestaan.
Vorig jaar nog op onderhoud geweest.
Er zijn voor heel veel duizenden euro’s aan kosten aan de motor gemaakt om deze aan te passen aan de wensen van de eigenaar. Zo zit er bijvoorbeeld een supercharger op maar nog vele andere modificaties. De moto heeft daardoor net geen 280 pk en 289 nm koppel.
Alle aanpassingen zijn door professionals gemaakt.
Alle originele onderdelen zijn er ook bij.
Start meteen.
De moto is sinds kort niet meer ingeschreven of verzekerd en kan daardoor dus ook niet gekeurd worden voor verkoop, dit is voor de koper.
Een testritje is mogelijk als bijrijder.
Indien je meer informatie wenst of graag eens wilt komen kijken, mag je me altijd een berichtje sturen en dan vraag ik het zo snel mogelijk na.
Degelijke biedingen worden overwogen
Ik verkoop deze motor voor een familielid.
Deze moto wordt te koop aangeboden omdat er de laatste jaren nog amper mee gereden wordt.
De verkoop is lang niet dringend maar de eigenaar wil graag dat iemand anders er nu plezier van kan hebben.
Eerste eigenaar
Perfect in orde en altijd binnen gestaan.
Vorig jaar nog op onderhoud geweest.
Er zijn voor heel veel duizenden euro’s aan kosten aan de motor gemaakt om deze aan te passen aan de wensen van de eigenaar. Zo zit er bijvoorbeeld een supercharger op maar nog vele andere modificaties. De moto heeft daardoor net geen 280 pk en 289 nm koppel.
Alle aanpassingen zijn door professionals gemaakt.
Alle originele onderdelen zijn er ook bij.
Start meteen.
De moto is sinds kort niet meer ingeschreven of verzekerd en kan daardoor dus ook niet gekeurd worden voor verkoop, dit is voor de koper.
Een testritje is mogelijk als bijrijder.
Indien je meer informatie wenst of graag eens wilt komen kijken, mag je me altijd een berichtje sturen en dan vraag ik het zo snel mogelijk na.
Degelijke biedingen worden overwogen
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 8.111,04
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,71
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 168,98
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Bank GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.