detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
46 922 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/2013
Carburant
Essence
Puissance
99 kW (135 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 46 922 km
- Année
- 03/2013
- Dernier contrôle technique
- 06/2024
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 99 kW (135 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 050 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 3
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Sécurité
- ABS
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Hierbij verkoop ik mijn Triumph Speed Triple 1050, na er 5 jaar met plezier op te hebben gereden is het tijd voor een wat hoger model. Neemt niet weg dat ik deze motor zeker zal gaan missen, het is een heerlijke motor om op te rijden.
Ik ben ermee omgegaan als een liefhebber, dit wil zeggen dat er niet bezuinigd is op onderhoud of poetsbeurten en zijn de accessoires origineel afgenomen bij een erkende Triumph dealer.
Echter heeft de motor wel een aantal kleine gebruikerssporen zoals steenslag op de voorste kuipdeeltjes.
De motor heeft overigens altijd overdekt, droog en verwarmd in een garagebox gestaan.
Accessoires:
- R&G tail-tidy
- R&G valdoppen
- R&G Knipperlichten voor
- R&G Knipperlichten achter
- Scorpion carbon einddempers (erg mooi en diep geluid)
- Vernieuwd uitlaatsysteem
Recent onderhoud:
-Bij 41.000km zijn de kleppen gesteld en heeft de motor een grote beurt gehad
- In mei van dit jaar heeft de motor een kleine beurt gehad en zijn alle vloeistoffen vervangen.
- Remblokken zijn vorig jaar bij 42.000km vervangen
- Banden zijn +\- 2000km oud en kunnen zeker nog 3000km mee.
TomTom zou voor een meerprijs meegeleverd kunnen worden.
Bij serieuze interesse is het mogelijk om de motor te bezichtigen, in het echt is hij nog mooier!
Ik ben ermee omgegaan als een liefhebber, dit wil zeggen dat er niet bezuinigd is op onderhoud of poetsbeurten en zijn de accessoires origineel afgenomen bij een erkende Triumph dealer.
Echter heeft de motor wel een aantal kleine gebruikerssporen zoals steenslag op de voorste kuipdeeltjes.
De motor heeft overigens altijd overdekt, droog en verwarmd in een garagebox gestaan.
Accessoires:
- R&G tail-tidy
- R&G valdoppen
- R&G Knipperlichten voor
- R&G Knipperlichten achter
- Scorpion carbon einddempers (erg mooi en diep geluid)
- Vernieuwd uitlaatsysteem
Recent onderhoud:
-Bij 41.000km zijn de kleppen gesteld en heeft de motor een grote beurt gehad
- In mei van dit jaar heeft de motor een kleine beurt gehad en zijn alle vloeistoffen vervangen.
- Remblokken zijn vorig jaar bij 42.000km vervangen
- Banden zijn +\- 2000km oud en kunnen zeker nog 3000km mee.
TomTom zou voor een meerprijs meegeleverd kunnen worden.
Bij serieuze interesse is het mogelijk om de motor te bezichtigen, in het echt is hij nog mooier!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.736,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 307,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.