detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
138 441 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/2002
Carburant
Essence
Puissance
88 kW (120 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Tourer
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 138 441 km
- Année
- 05/2002
- Dernier contrôle technique
- 02/2024
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 88 kW (120 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 955 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 3
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Topcase
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Autres
Description
Te koop ivm weinig gebruik: Triumph sprint uit het 2002. Het betreft de sterke 120 pk variant. Ik heb de motor 7 jaar in bezit gehad, echter gebruik ik deze het afgelopen jaar nauwelijks meer. Hij is altijd netjes onderhouden. De km stand is 138441.
De motorfiets is in redelijk goede staat:
- motor loopt uitstekend
- band achter 90% profiel
- ketting goed
- weinig tot geen roest, staat groot deel van het jaar binnen
- olie recent vervangen
- inclusief Givi topkoffer
- inclusief 2 originele Triumph zijkoffers (niet op foto), helaas is 1 kant van de ophanging aan de motor gescheurd
- inclusief originele uitlaat (niet op foto)
Minder goed:
- voorband 40%
- enige schade kap (niets schokkends)
- de motor verbruikt de laatste paar duizend kilometer meer olie, ongeveer 1 liter op 1500 km
- sensor voor brandstofmeter werkt niet meer, gemakkelijk te vervangen
- scheurtje in zadel (zie foto)
- de voorvork is toe aan nieuwe olie
Kortom: een motor met wat werk, die daarna nog zeker een tijd mee kan gaan, voor de liefhebber!
De motorfiets is in redelijk goede staat:
- motor loopt uitstekend
- band achter 90% profiel
- ketting goed
- weinig tot geen roest, staat groot deel van het jaar binnen
- olie recent vervangen
- inclusief Givi topkoffer
- inclusief 2 originele Triumph zijkoffers (niet op foto), helaas is 1 kant van de ophanging aan de motor gescheurd
- inclusief originele uitlaat (niet op foto)
Minder goed:
- voorband 40%
- enige schade kap (niets schokkends)
- de motor verbruikt de laatste paar duizend kilometer meer olie, ongeveer 1 liter op 1500 km
- sensor voor brandstofmeter werkt niet meer, gemakkelijk te vervangen
- scheurtje in zadel (zie foto)
- de voorvork is toe aan nieuwe olie
Kortom: een motor met wat werk, die daarna nog zeker een tijd mee kan gaan, voor de liefhebber!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 393,57
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.