detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
150 042 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1955
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 0000714
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 150 042 km
- Année
- 01/1955
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir
Description
De Triumph TR2 is geproduceerd van augustus 1953 tot september 1955. De TR2 was de poging van Triumph om een aandeel te verwerven in de steeds groter wordende sportwagenmarkt in de Verenigde Staten. In totaal zijn er 8.636 TR2's gebouwd, waarvan de meeste daadwerkelijk in de Verenigde Staten zijn verkocht. De TR2 wordt algemeen beschouwd als de "auto waarmee het allemaal begon" voor Triumph. De combinatie van pittige prestaties, een aansprekend model en een betaalbare prijs maakte de auto tot een bestseller en was de basis van de succesvolle TR-serie zoals we die nu kennen.
Deze TR2 is één van de laatste exemplaren vóór de introductie van de TR3, in 1955.
De TR2 van Classic Park is van 2002 tot 2005 volledig body-off gerestaureerd. De met foto’s gedocumenteerde restauratie heeft geresulteerd in glanzend nieuwe lak, lederen kuipstoelen en een softtop in dezelfde bordeauxrode kleur, nieuw chroom, een schone motorruimte, alles wat je van een goede restauratie mag verwachte. Recent is bovendien de tweeliter viercilinder motor volledig gerestaureerd en is de auto op Nederlands kenteken gezet. Sinds de afronding van de restauratie in 2005 heeft de Triumph slechts één eigenaar gehad.
Bijzonder aan de TR2 van Classic Park is bovendien dat de auto voldoet aan alle eisen om te worden toegelaten tot de Mille Miglia, het legendarische evenement dat jaarlijks in Italië wordt verreden.
Meer informatie
Tellerstand: 93.232 mijlen
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze TR2 is één van de laatste exemplaren vóór de introductie van de TR3, in 1955.
De TR2 van Classic Park is van 2002 tot 2005 volledig body-off gerestaureerd. De met foto’s gedocumenteerde restauratie heeft geresulteerd in glanzend nieuwe lak, lederen kuipstoelen en een softtop in dezelfde bordeauxrode kleur, nieuw chroom, een schone motorruimte, alles wat je van een goede restauratie mag verwachte. Recent is bovendien de tweeliter viercilinder motor volledig gerestaureerd en is de auto op Nederlands kenteken gezet. Sinds de afronding van de restauratie in 2005 heeft de Triumph slechts één eigenaar gehad.
Bijzonder aan de TR2 van Classic Park is bovendien dat de auto voldoet aan alle eisen om te worden toegelaten tot de Mille Miglia, het legendarische evenement dat jaarlijks in Italië wordt verreden.
Meer informatie
Tellerstand: 93.232 mijlen
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Classic Park
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 295,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH - Gifhorner Straße 57 - 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelClassic Park
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2013InterlocuteurR. van Dijke
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.