Passer au contenu principal
Pour cause de maintenance, AutoScout24 est accessible de manière limitée. Cela concerne quelques fonctions, comme par exemple la prise de contact avec les vendeurs, la connexion à votre compte ou la gestion de vos véhicules en vente.

Triumph TR7
TR7 3.9 V8 Cabriolet

Heerlen, NL
€ 15 000,-

A discuter

Kilométrage
88 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1979
Carburant
Essence
Puissance
206 kW (280 CH)
Vendeur
Particuliers

Données de base

Carrosserie
Cabriolet
État
Occasion
Transmission
Arrière
Sièges
2
Portes
2

Historique du véhicule

Kilométrage
Année
06/1979
Propriétaires préc.
1

Caractéristiques Techniques

Puissance
206 kW (280 CH)
Transmission
Boîte manuelle
Cylindrée
3 900 cm³
Vitesses
5
Cylindres
8
Poids à vide
1 030 kg

Consommation énergétique

Carburant
Essence

Equipement

Autres
  • Pack Sport
  • Suspension sport

Couleur et Garnissage Intérieur

Couleur extérieure
Rouge
La couleur de l'intérieur
Noir
Intérieur
Cuir partiel

Description

Hierbij verkoop ik mijn Triumph Tr7 TR8 3.9 V8 cabrio;

Ik heb deze auto in 1989 gekocht in Californie, van de eerste eigenaar
een paar jaar later heb ik deze omgebouwd naar TR8 specificatie, met een 3.5 V8,
regelbare Spax schokbrekers, betere remmen ( geventileerd), polybushes rondom ) aangepaste overbrenging in de achteras ( TR8), uitbouwset van Rimmer Brothers Engeland, en is de auto in Ferrarirood gespoten.
Naderhand is er ook nog een Offenhauser spruitstuk met een Holley 360 carburateur op gezet, en een dubbele rvs spagettie uitlaat.
Dit kwam het vermogen en ook het verbruik ( 1:9) ten goede.

Na jarenlang plezier is de auto geschorst en is deze jarenlang in de garage blijven staan. Hij werd alleen af en toe naar buiten gereden als ik aan een andere auto wou werken. 2 jaar geleden bleek bij het starten dat de motor tikt. Ik dacht vermoedelijk een drijfstanglager, maar kon ook een hydraulische klepstoter zijn geweest. Ik heb toen besloten om er een gereviseerde 3.9 V8 in te bouwen, en heb de motor dus vervangen. Sindsdien staat hij nog steeds te wachten op de eerste rit. Dit is er tot nog toe niet van gekomen.

Ik wil binnenkort gaan verhuizen, en heb besloten om hem dus te koop te zetten, en er zo iemand anders mee blij te maken, en die hem wel regelmatig gaat gebruiken.

Door de jaren heen heb ik nog diverse TR7's gehad, en heb zo vele onderdelen bij elkaar verzameld. Zo heb ik onder meer liggen: Nog 3 extra versenellingsbakken, aandrijfassen, achteras, 6 koplampen compleet, startmotoren, dynamo's, schokbrekers, voorpoten, subframes, plaatwerk, 3.9 onderblok, 3.5 blok die er uit gehaald is, etc. etc. Dit zijn zéér veel onderdelen !

Liefst verkoop ik de auto inclusief alle onderdelen.
Ik kan me voorstellen dat U/je de plaats niet hebt voor al deze delen, dus wil eventueel ook de auto en de delen los verkopen.

De vraagprijs is voor de auto, dus
Wilt U een bod plaatsen, dan is dit voor de auto alleen .
Wilt U een bod geven op alles, of alleen de onderdelen, dan graag via mail of even bellen.

Leasing

shared.leasing.targetGroupBusiness

detailpage.leasing.title null

detailpage.leasing.oneTimeCosts

detailpage.leasing.configurator.downPayment
€ 0,-
shared.listItem.leasing.transferCost
Keine Angabe
shared.listItem.leasing.registrationCost
Keine Angabe
detailpage.leasing.total
€ 0,-

detailpage.leasing.generalData

detailpage.leasing.contractType
Kilometerleasing
detailpage.leasing.mileage p.a.
10.000 km

detailpage.leasing.monthlyCosts

detailpage.leasing.duration
36 Monate
detailpage.leasing.monthlyInstallment
€ 1.056,-

detailpage.leasing.additionalInformation

detailpage.leasing.finalInstallment
€ 55.247,78

detailpage.leasing.tip.headline

detailpage.leasing.tip.text

detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig

Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.



Vendeur

Particuliers
Interlocuteur

  1. TVA déductible
  2. Prix du concessionnaire
  3. Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
  4. Prix public final incluant tous les frais et taxes.
  5. Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.
{"sthp":"280","leasing":"false","seg":"sport,oldtimer","stmak":"Triumph","did":"48099777","stmil":"88000","gear":"M","stmod":"TR7","cost":"15000","stmon":"6","styea":"1979","ken":"TZ-18-SF","make":"2120","ad":"private","vat":"0","art":"2","carby":"0","fr":"3","stccm":"3900","buyonline":"false","stkw":"206","zip":"NL6431GD","model":"16507","equi":"116,112","mia":"false","miles":"5","img":"https://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/b95cde88-208e-497c-abfa-338e3db9fcf7_0a1987f7-2b91-43f1-80fd-6f81625ec4e5.jpg/720x540.webp","price":"4","rnd":"85","ECO":"NO","fuel":"B","kenteken":"true","acc":"U","hp":"9","type":"U","atsd":"","zip2":"6431GD","articleType":"C","cockpit":"F"}