detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
88 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1979
Carburant
Essence
Puissance
206 kW (280 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 88 000 km
- Année
- 06/1979
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 206 kW (280 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 900 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 030 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Autres
- Pack Sport
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Hierbij verkoop ik mijn Triumph Tr7 TR8 3.9 V8 cabrio;
Ik heb deze auto in 1989 gekocht in Californie, van de eerste eigenaar
een paar jaar later heb ik deze omgebouwd naar TR8 specificatie, met een 3.5 V8,
regelbare Spax schokbrekers, betere remmen ( geventileerd), polybushes rondom ) aangepaste overbrenging in de achteras ( TR8), uitbouwset van Rimmer Brothers Engeland, en is de auto in Ferrarirood gespoten.
Naderhand is er ook nog een Offenhauser spruitstuk met een Holley 360 carburateur op gezet, en een dubbele rvs spagettie uitlaat.
Dit kwam het vermogen en ook het verbruik ( 1:9) ten goede.
Na jarenlang plezier is de auto geschorst en is deze jarenlang in de garage blijven staan. Hij werd alleen af en toe naar buiten gereden als ik aan een andere auto wou werken. 2 jaar geleden bleek bij het starten dat de motor tikt. Ik dacht vermoedelijk een drijfstanglager, maar kon ook een hydraulische klepstoter zijn geweest. Ik heb toen besloten om er een gereviseerde 3.9 V8 in te bouwen, en heb de motor dus vervangen. Sindsdien staat hij nog steeds te wachten op de eerste rit. Dit is er tot nog toe niet van gekomen.
Ik wil binnenkort gaan verhuizen, en heb besloten om hem dus te koop te zetten, en er zo iemand anders mee blij te maken, en die hem wel regelmatig gaat gebruiken.
Door de jaren heen heb ik nog diverse TR7's gehad, en heb zo vele onderdelen bij elkaar verzameld. Zo heb ik onder meer liggen: Nog 3 extra versenellingsbakken, aandrijfassen, achteras, 6 koplampen compleet, startmotoren, dynamo's, schokbrekers, voorpoten, subframes, plaatwerk, 3.9 onderblok, 3.5 blok die er uit gehaald is, etc. etc. Dit zijn zéér veel onderdelen !
Liefst verkoop ik de auto inclusief alle onderdelen.
Ik kan me voorstellen dat U/je de plaats niet hebt voor al deze delen, dus wil eventueel ook de auto en de delen los verkopen.
De vraagprijs is voor de auto, dus
Wilt U een bod plaatsen, dan is dit voor de auto alleen .
Wilt U een bod geven op alles, of alleen de onderdelen, dan graag via mail of even bellen.
Ik heb deze auto in 1989 gekocht in Californie, van de eerste eigenaar
een paar jaar later heb ik deze omgebouwd naar TR8 specificatie, met een 3.5 V8,
regelbare Spax schokbrekers, betere remmen ( geventileerd), polybushes rondom ) aangepaste overbrenging in de achteras ( TR8), uitbouwset van Rimmer Brothers Engeland, en is de auto in Ferrarirood gespoten.
Naderhand is er ook nog een Offenhauser spruitstuk met een Holley 360 carburateur op gezet, en een dubbele rvs spagettie uitlaat.
Dit kwam het vermogen en ook het verbruik ( 1:9) ten goede.
Na jarenlang plezier is de auto geschorst en is deze jarenlang in de garage blijven staan. Hij werd alleen af en toe naar buiten gereden als ik aan een andere auto wou werken. 2 jaar geleden bleek bij het starten dat de motor tikt. Ik dacht vermoedelijk een drijfstanglager, maar kon ook een hydraulische klepstoter zijn geweest. Ik heb toen besloten om er een gereviseerde 3.9 V8 in te bouwen, en heb de motor dus vervangen. Sindsdien staat hij nog steeds te wachten op de eerste rit. Dit is er tot nog toe niet van gekomen.
Ik wil binnenkort gaan verhuizen, en heb besloten om hem dus te koop te zetten, en er zo iemand anders mee blij te maken, en die hem wel regelmatig gaat gebruiken.
Door de jaren heen heb ik nog diverse TR7's gehad, en heb zo vele onderdelen bij elkaar verzameld. Zo heb ik onder meer liggen: Nog 3 extra versenellingsbakken, aandrijfassen, achteras, 6 koplampen compleet, startmotoren, dynamo's, schokbrekers, voorpoten, subframes, plaatwerk, 3.9 onderblok, 3.5 blok die er uit gehaald is, etc. etc. Dit zijn zéér veel onderdelen !
Liefst verkoop ik de auto inclusief alle onderdelen.
Ik kan me voorstellen dat U/je de plaats niet hebt voor al deze delen, dus wil eventueel ook de auto en de delen los verkopen.
De vraagprijs is voor de auto, dus
Wilt U een bod plaatsen, dan is dit voor de auto alleen .
Wilt U een bod geven op alles, of alleen de onderdelen, dan graag via mail of even bellen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 1.056,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 55.247,78
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.