detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
71 689 km
Transmission
Boîte automatique
Année
08/2018
Carburant
Essence
Puissance
228 kW (310 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
- N° d'annonce
- J-835-GR
- Garantie
- Oui
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 71 689 km
- Année
- 08/2018
- Contrôle technique
- 08/2026
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 228 kW (310 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 1 984 cm³
- Vitesses
- 7
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 427 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 6
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 160 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Assistant de démarrage en côte
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Capteurs d'aide au stationnement avant
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Pare-brise chauffant
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège à réglage lombaire
- Sièges chauffants
- Start/Stop automatique
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé sans clé
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Chargeur smartphone à induction
- Ordinateur de bord
- Radio
- Écran multifonction entièrement numérique
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-patinage
- Assistant au freinage d'urgence
- ESP
- LED phare de jour
- Phares au LED
- Phares de jour
- Phares directionnels
- Régulateur de distance
- Système de contrôle de la pression pneus
- Système de détection de la somnolence
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Commande vocale
- Déflecteur
- Jantes alliage (19")
- Pack hiver
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Suspension sport
- Système de nettoyage des phares
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Lapiz blue metallic (blauw met
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Alcantara
Description
When your weekend car fits into the daily driver. – VW Golf R
De Volkswagen Golf 7 R. Een dagelijks bruikbare vijfdeurs met ISOFIX en de betrouwbaarheid van Volkswagen. Dat waren onze rationele argumenten voor bij je thuis, verder moet je het echt zelf doen, dat overtuigen! Toch was de Golf 7 R weer een grote innovatie ten opzichte van haar voorganger; De Golf 6 R. In samenwerking met Haldex ontwikkelde ze een nieuw vier-wiel systeem. De vorige generaties moest de vooras eerst grip verliezen, waarna de achterkant mee ging duwen. Nu is dat anders, wat het ‘wegstuiteren’ over de voorwielen bijna helemaal uitfaseert. De voorwielen blijven dominant in de aandrijving, echter doet achter vaak tot 40% mee. Na veel kritiek kwam Haldex met de laatste toevoeging; Vanaf nu is de ESP (of ESC) op de meest sportieve setting ook helemaal UIT. Dat laatste onderscheid de serieuze stuurder van de gemiddelde ‘huis-tuin en keuken coureur’!
Het motorblok, het EA888 blok, is in de basis het zelfde als haar zusje; De GTI. Echter haalt Volkswagen niet het zelfde truukje uit als de meeste merken (zelfde motor, andere software), maar ze paste voor de 70 PK extra het blok ook flink aan. Zo is de cilinderkop, de uitlaatkleppen, de klepzittingen en -veren, de zuigers en de turbo uniek aan de Golf R. Eindresultaat? 150 gemene pferden per liter, wat haar totaal op iets meer dan 300 PK brengt met 380 NM aan koppel. Nodig? Absoluut niet. Leuk? Zeg dat wel, ze voegt bovengemiddeld in op de A1! In 4.9 (!) seconden op de maximale snelheid die je mag rijden overdag in Nederland…
Die van ons? Zoals je bent gewend. Perfect onderhouden en absoluut niet afgetrapt. Ruim drie jaar geleden door een liefhebber gekocht, die de tweede particuliere eigenaar werd. Vanaf nieuw altijd bij de dealer onderhouden en ze heeft haar originele lak. Om het af te maken heeft ze een uitlaatsysteem van Akrapovic, wat haar erg duaal maakt. Je kan stil rijden in comfort, maar behoorlijk knetteren op Sport- en Track-modus. Nu opzoek naar haar volgende liefhebber. Zien we je snel?
De Volkswagen Golf 7 R. Een dagelijks bruikbare vijfdeurs met ISOFIX en de betrouwbaarheid van Volkswagen. Dat waren onze rationele argumenten voor bij je thuis, verder moet je het echt zelf doen, dat overtuigen! Toch was de Golf 7 R weer een grote innovatie ten opzichte van haar voorganger; De Golf 6 R. In samenwerking met Haldex ontwikkelde ze een nieuw vier-wiel systeem. De vorige generaties moest de vooras eerst grip verliezen, waarna de achterkant mee ging duwen. Nu is dat anders, wat het ‘wegstuiteren’ over de voorwielen bijna helemaal uitfaseert. De voorwielen blijven dominant in de aandrijving, echter doet achter vaak tot 40% mee. Na veel kritiek kwam Haldex met de laatste toevoeging; Vanaf nu is de ESP (of ESC) op de meest sportieve setting ook helemaal UIT. Dat laatste onderscheid de serieuze stuurder van de gemiddelde ‘huis-tuin en keuken coureur’!
Het motorblok, het EA888 blok, is in de basis het zelfde als haar zusje; De GTI. Echter haalt Volkswagen niet het zelfde truukje uit als de meeste merken (zelfde motor, andere software), maar ze paste voor de 70 PK extra het blok ook flink aan. Zo is de cilinderkop, de uitlaatkleppen, de klepzittingen en -veren, de zuigers en de turbo uniek aan de Golf R. Eindresultaat? 150 gemene pferden per liter, wat haar totaal op iets meer dan 300 PK brengt met 380 NM aan koppel. Nodig? Absoluut niet. Leuk? Zeg dat wel, ze voegt bovengemiddeld in op de A1! In 4.9 (!) seconden op de maximale snelheid die je mag rijden overdag in Nederland…
Die van ons? Zoals je bent gewend. Perfect onderhouden en absoluut niet afgetrapt. Ruim drie jaar geleden door een liefhebber gekocht, die de tweede particuliere eigenaar werd. Vanaf nieuw altijd bij de dealer onderhouden en ze heeft haar originele lak. Om het af te maken heeft ze een uitlaatsysteem van Akrapovic, wat haar erg duaal maakt. Je kan stil rijden in comfort, maar behoorlijk knetteren op Sport- en Track-modus. Nu opzoek naar haar volgende liefhebber. Zien we je snel?
Leasing
detailpage.leasing.title DTM Collectibles
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 35.940,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,94
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 599,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,2000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,1000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services, Geschäftsbereich der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelDTM Collectibles
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurDieter Tielman
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.