Kilométrage
205 447 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/1989
Carburant
Essence
Puissance
40 kW (54 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 205 447 km
- Année
- 11/1989
- Dernier contrôle technique
- 07/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 40 kW (54 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 272 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 920 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Siège passager repliable
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Radio
- Autres
- Attache remorque
- Jantes acier
- Pot catalytique
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Te koop Volkswagen Golf II, 1.300 Injectie, Manhattan.
Kilometerstand: 205.477
Golf mag weg omdat ik voor dagelijks gebruik een andere auto heb aangeschaft en nog een tweede Golf II heb staan en deze helaas in de weg staat.
Onderhoud
- In november 2023 zijn de veerpoten aan de vóór- en achterzijde vervangen (dempers inclusief veren, veerpootlager, stofhoes en aanslagrubber). Merk: Bilstein;
- in december 2023 is de V-snaar vervangen;
- in augustus 2024 (203.877) heeft de auto een grote beurt gehad waarbij de olie is ververst, oliefilter, luchtfilter en brandstoffilter zijn vervangen;
- motor zweet wat olie maar dat is niet gek gezien de leeftijd.
Interieur
Het interieur is erg netjes, er zit een bleutooth radio in en in de hoedenplank zijn JBL-speakers gebouwd. Verder heb ik recent de bekleding gereinigd er is geen instapschade aan de stoelen.
Exterieur
De Golf heeft gebruikssporen dat kan ook niet anders na 35 jaar. Het passagiersportier is beschadigd, zie foto's. Onder de bumper aan de achterzijde begint de auto wat te roesten (bekende Golf-II kwaal), op dit plekje na is de auto keihard. Geen roest bij tankhals en wielkast. Onderzijde is hard.
Uitvoering
Volkswagen Golf II, 1.300 injectie, handgeschakelde 4-bak.
Bouwjaar: November 1989
Kleur: Silbergrau Metallic (LD7V)
Motorcode: NZ
Uitvoering: Manhattan
Minpunt is dat de tankmeter soms wel en soms niet werkt (ik zet zelf altijd de de dagteller op 0).
Kortom, op de hoedenplank na een onverprutse en onversleutelde Golf II. Indien er vragen zijn hoor ik het graag.
Wout Dinnissen
06 11 65 57 92.
Kilometerstand: 205.477
Golf mag weg omdat ik voor dagelijks gebruik een andere auto heb aangeschaft en nog een tweede Golf II heb staan en deze helaas in de weg staat.
Onderhoud
- In november 2023 zijn de veerpoten aan de vóór- en achterzijde vervangen (dempers inclusief veren, veerpootlager, stofhoes en aanslagrubber). Merk: Bilstein;
- in december 2023 is de V-snaar vervangen;
- in augustus 2024 (203.877) heeft de auto een grote beurt gehad waarbij de olie is ververst, oliefilter, luchtfilter en brandstoffilter zijn vervangen;
- motor zweet wat olie maar dat is niet gek gezien de leeftijd.
Interieur
Het interieur is erg netjes, er zit een bleutooth radio in en in de hoedenplank zijn JBL-speakers gebouwd. Verder heb ik recent de bekleding gereinigd er is geen instapschade aan de stoelen.
Exterieur
De Golf heeft gebruikssporen dat kan ook niet anders na 35 jaar. Het passagiersportier is beschadigd, zie foto's. Onder de bumper aan de achterzijde begint de auto wat te roesten (bekende Golf-II kwaal), op dit plekje na is de auto keihard. Geen roest bij tankhals en wielkast. Onderzijde is hard.
Uitvoering
Volkswagen Golf II, 1.300 injectie, handgeschakelde 4-bak.
Bouwjaar: November 1989
Kleur: Silbergrau Metallic (LD7V)
Motorcode: NZ
Uitvoering: Manhattan
Minpunt is dat de tankmeter soms wel en soms niet werkt (ik zet zelf altijd de de dagteller op 0).
Kortom, op de hoedenplank na een onverprutse en onversleutelde Golf II. Indien er vragen zijn hoor ik het graag.
Wout Dinnissen
06 11 65 57 92.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.