detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
223 060 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1988
Carburant
Essence
Puissance
221 kW (300 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 223 060 km
- Année
- 03/1988
- Contrôle technique
- 07/2023
- Propriétaires préc.
- 5
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 221 kW (300 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 861 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 070 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- La couleur de l'intérieur
- Autres
- Intérieur
- Cuir
Description
Cliché maar met pijn in m'n hart moet ik deze Golf 2 verkopen.
Ik heb de tijd, geld en kennis niet voor om het rijdend te krijgen/houden.
Ik heb deze golf in 2023 overgenomen van iemand die had er al een VR6 blok in gezet volgens hem zou het 300PK hebben, dit hebben wij nooit kunnen testen.
Er was een probleem met bekabeling bij de zekeringen box de auto starte helemaal niet meer.
De kabels onder het stuur zeg maar raakte oververhit. Dit is helemaal opgelost alleen moet er nu een nieuwe verlichtings kabelboom in, voor en achterlichten doen het niet.
Ik heb een extra kabelboom die krijg je er bij maar geen garantie dat het dan werkt.
De golf is rijdend weg gezet maar start nu niet, waarschijnlijk omdat het nu een jaartje stil heeft gestaan. Binnen in een loods maar toch.
Omdat de verlichting het niet doet en ik wat plannen had is de auto geschorst en APK inmiddels verlopen.
Het heeft zeker wat aandacht nodig maar ik gok voor een echte autoliefhebber, waar dit beestje meer geschikt voor is, zal het prima te doen zijn.
Ik heb de tijd, geld en kennis niet voor om het rijdend te krijgen/houden.
Ik heb deze golf in 2023 overgenomen van iemand die had er al een VR6 blok in gezet volgens hem zou het 300PK hebben, dit hebben wij nooit kunnen testen.
Er was een probleem met bekabeling bij de zekeringen box de auto starte helemaal niet meer.
De kabels onder het stuur zeg maar raakte oververhit. Dit is helemaal opgelost alleen moet er nu een nieuwe verlichtings kabelboom in, voor en achterlichten doen het niet.
Ik heb een extra kabelboom die krijg je er bij maar geen garantie dat het dan werkt.
De golf is rijdend weg gezet maar start nu niet, waarschijnlijk omdat het nu een jaartje stil heeft gestaan. Binnen in een loods maar toch.
Omdat de verlichting het niet doet en ik wat plannen had is de auto geschorst en APK inmiddels verlopen.
Het heeft zeker wat aandacht nodig maar ik gok voor een echte autoliefhebber, waar dit beestje meer geschikt voor is, zal het prima te doen zijn.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.060,16
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,77
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 355,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0372
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0248
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.