detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
202 700 km
Transmission
-
Année
06/1979
Carburant
Essence
Puissance
81 kW (110 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Portes
- 2
- Version pays
- Pays-Bas
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 202 700 km
- Année
- 06/1979
- Contrôle technique
- 03/2026
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 81 kW (110 CH)
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 838 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Autres
Description
Oer 1979 MK1 GTI aangeboden met kleine achterlichten, schotse ruit, spucknaf stuur, tittentacho, Blaupunkt radio en de 4 bak.
Super authentieke auto! Auto staat nog voor een groot deel in de originele lak. Lak is na 45 jaar dus niet meer perfect, maar wel uniek! Originele stickers zitten zelfs nog in de deuropening. En de kleur sticker (Marsrot) in de koffer.
Nieuw in Duitsland geleverd in 1979. In 1984 al naar Nederland gehaald. Auto heeft vervogens van 1996 t/m 2016 stil gestaan.
De vorige eigenaar heeft in 2015 de bodem restauratie uitgevoerd, waarbij alle bekende slechte delen zijn vervangen: achteras ophanging, doorpels, voorfront, wielranden achter. hoeken achterpaneel. De Voorschermen zijn ook vervangen. Originele Voorschermen zijn er eventueel nog bij.
Auto is compleet gedocumenteerd. Oude eigenaren, facturen en foto’s bodem restauratie. Meegeleverd in twee mappen. Oude GAIK kenteken platen zijn er zelfs nog bij.
Tellerstand van 202.700 kilometer. Deze wordt onderbouwd door het bijgevoegde Nationale Autopas Rapport (NAP).
Geldige APK Keuring tot: 12-03-2026.
Auto rijdt, schakelt en remt zoals het hoort. Verkoop heeft geen haast, staat prima in onze showroom. Op lage prijsvoorstellen ga ik niet in.
Super authentieke auto! Auto staat nog voor een groot deel in de originele lak. Lak is na 45 jaar dus niet meer perfect, maar wel uniek! Originele stickers zitten zelfs nog in de deuropening. En de kleur sticker (Marsrot) in de koffer.
Nieuw in Duitsland geleverd in 1979. In 1984 al naar Nederland gehaald. Auto heeft vervogens van 1996 t/m 2016 stil gestaan.
De vorige eigenaar heeft in 2015 de bodem restauratie uitgevoerd, waarbij alle bekende slechte delen zijn vervangen: achteras ophanging, doorpels, voorfront, wielranden achter. hoeken achterpaneel. De Voorschermen zijn ook vervangen. Originele Voorschermen zijn er eventueel nog bij.
Auto is compleet gedocumenteerd. Oude eigenaren, facturen en foto’s bodem restauratie. Meegeleverd in twee mappen. Oude GAIK kenteken platen zijn er zelfs nog bij.
Tellerstand van 202.700 kilometer. Deze wordt onderbouwd door het bijgevoegde Nationale Autopas Rapport (NAP).
Geldige APK Keuring tot: 12-03-2026.
Auto rijdt, schakelt en remt zoals het hoort. Verkoop heeft geen haast, staat prima in onze showroom. Op lage prijsvoorstellen ga ik niet in.
Leasing
detailpage.leasing.title Nine1 Motors
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 4.056,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 169,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0762
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0274
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing, Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelNine1 Motors
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2024InterlocuteurNick van den Dungen
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.