detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
91 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1954
Carburant
Essence
Puissance
22 kW (30 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 91 000 km
- Année
- 06/1954
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 22 kW (30 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 192 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 730 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Tissu
Description
Nederlandse Kever uit 1954, originele Pon import.
Ongeveer 60 jaar in onze familie.
De auto is in Juni 1954 voor het eerst tenaamgesteld en heeft gereden bij de Chocoladefabriek van Houten. Na twee jaar is de motor vervangen, deze is van 1956.
In de 60er jaren is deze auto in de familie gekomen, er is tot +/- 1970 mee gereden, waarna de auto is stilgezet met een kilometerstand van rond de 90.000.
De huidige stand is 91.808 km.
De laatste 50 jaar heeft de auto droog binnengestaan.
In de jaren 80 is de auto gespoten (wegens schade aan het dak), en is er een nieuwe hemelbekleding ingemaakt.
In 2007 helemaal nagekeken en weer goed rijdend gemaakt.
Wordt af en toe gestart en klein rondje gereden, dus loopt, rijdt, en alles werkt.
Koppeling, remmen, sturen, electrisch systeem (6 Volt) is dus allemaal in orde.
Aandachtspunten :
De richtingaanwijzers komen niet uitzichzelf naar buiten , maar gaan wel naar binnen.
De bestuurdersportier hangt een beetje in de scharnieren, en het slot sluit niet perfect.
Olie moet ververst worden.
Wij doen dus eigenlijk niets met deze mooie Kever, en daarom hebben we besloten om hem te gaan verkopen.
Ongeveer 60 jaar in onze familie.
De auto is in Juni 1954 voor het eerst tenaamgesteld en heeft gereden bij de Chocoladefabriek van Houten. Na twee jaar is de motor vervangen, deze is van 1956.
In de 60er jaren is deze auto in de familie gekomen, er is tot +/- 1970 mee gereden, waarna de auto is stilgezet met een kilometerstand van rond de 90.000.
De huidige stand is 91.808 km.
De laatste 50 jaar heeft de auto droog binnengestaan.
In de jaren 80 is de auto gespoten (wegens schade aan het dak), en is er een nieuwe hemelbekleding ingemaakt.
In 2007 helemaal nagekeken en weer goed rijdend gemaakt.
Wordt af en toe gestart en klein rondje gereden, dus loopt, rijdt, en alles werkt.
Koppeling, remmen, sturen, electrisch systeem (6 Volt) is dus allemaal in orde.
Aandachtspunten :
De richtingaanwijzers komen niet uitzichzelf naar buiten , maar gaan wel naar binnen.
De bestuurdersportier hangt een beetje in de scharnieren, en het slot sluit niet perfect.
Olie moet ververst worden.
Wij doen dus eigenlijk niets met deze mooie Kever, en daarom hebben we besloten om hem te gaan verkopen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 329,06
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 329,06
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 274,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 11.541,38
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.