detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
65 000 km
Transmission
-
Année
03/1962
Carburant
Essence
Puissance
38 kW (52 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 65 000 km
- Année
- 03/1962
- Dernier contrôle technique
- 03/2025
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 38 kW (52 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Volkswagen Kever van 1962.
Deze schoonheid is nog voorzien van de originele lak (L87). De lak is netjes, en heeft gebruikssporen zoals een 63 jaar oude Kever dat zo mooi kan hebben.
Keiharde Kever, nooit gerestaureerd. Rijdt, remt en schakelt super.
Onlangs groot onderhoudt gehad en in België recent goedgekeurd voor 5 jaar.
De originele motor en versnellingsbak zijn enkele jaren geleden helemaal gereviseerd.
Hiervan zijn foto’s aanwezig.
Motorbeplating is opnieuw gespoten en ziet er gewoon super netjes uit. Start bij zowel koude als warme motor direct en loopt heel netjes.
Origineel interieur waarvan de bestuurdersstoel wat slijtage vertoont. Hemel is nog origineel. Tapijtset is ooit vernieuwd.
Alle electra werkt zoals het hoort en is nog 6v.
✅Originele lak
✅Originele motor
✅Matching numbers
✅Origineel interieur
✅Belgische papieren
✅Komt met zeer veel historische documenten
✅Origineel Zweedse Kever, kentekenplaten zijn nog aanwezig
Kortom, op zoek naar een leuke instapklare Volkswagen Kever “Dickholmer” ?
Dit is hem!
10.995 euro.
Inruil luchtgekoelde Volkswagen eventueel mogelijk.
Transport binnen Nederland en België kan op verzoek geregeld worden.
Deze schoonheid is nog voorzien van de originele lak (L87). De lak is netjes, en heeft gebruikssporen zoals een 63 jaar oude Kever dat zo mooi kan hebben.
Keiharde Kever, nooit gerestaureerd. Rijdt, remt en schakelt super.
Onlangs groot onderhoudt gehad en in België recent goedgekeurd voor 5 jaar.
De originele motor en versnellingsbak zijn enkele jaren geleden helemaal gereviseerd.
Hiervan zijn foto’s aanwezig.
Motorbeplating is opnieuw gespoten en ziet er gewoon super netjes uit. Start bij zowel koude als warme motor direct en loopt heel netjes.
Origineel interieur waarvan de bestuurdersstoel wat slijtage vertoont. Hemel is nog origineel. Tapijtset is ooit vernieuwd.
Alle electra werkt zoals het hoort en is nog 6v.
✅Originele lak
✅Originele motor
✅Matching numbers
✅Origineel interieur
✅Belgische papieren
✅Komt met zeer veel historische documenten
✅Origineel Zweedse Kever, kentekenplaten zijn nog aanwezig
Kortom, op zoek naar een leuke instapklare Volkswagen Kever “Dickholmer” ?
Dit is hem!
10.995 euro.
Inruil luchtgekoelde Volkswagen eventueel mogelijk.
Transport binnen Nederland en België kan op verzoek geregeld worden.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 999,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 139,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.138,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.399,40
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,8
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 239,99
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Consors Finanz BNP Paribas, Rüdesheimer Straße 1, 80686 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.