detailpage.leasing.tip.text
Volkswagen KeverOvaal
€ 16 500,-
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
1 955 km
Transmission
-
Année
06/1955
Carburant
Essence
Puissance
22 kW (30 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 1 955 km
- Année
- 06/1955
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 22 kW (30 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Beige
Description
TE KOOP!
Leuke vroege ‘55 ovaal in L213 iceland green.
Wagen is in januari 1955 van de band gerold en eerste maal ingeschreven in juni 1955. Sinds dien heeft deze beauty 3 eigenaars gehad. De auto is altijd in België ingeschreven geweest. Dus originele Belgische wagen! In het verleden is de originele motor vervangen door 1 uit 1956. Maar het blijft een periodiek correcte motor. De lak is ook ooit herspoten en is zeker niet perfect en vertoont hier en daar plekjes. Verder hebben we geen noemenswaardige plekken gevonden die direct werk nodig hebben buiten de onderzijde van de passagiers deur. Er zijn enkele oudere herstellingen. De wagen staat inmiddels weer 10 jaar stil en heeft dus wel een complete check up nodig. De auto rijd en remt wel en een testrit is mogelijk.
Deze ovaal kan, zoals vermeld, met wat mechanisch werk perfect zo de baan op. Of dit is een ideale basis voor een toprestauratie.
Zoek je een harde vroege ovaal met weinig werk? Dit is de ideale wagen.
Meer foto’s beschikbaar.
Prijs 16.500 euro
We bieden deze auto aan voor onze klant.
wwx.degaraasj.be
Leuke vroege ‘55 ovaal in L213 iceland green.
Wagen is in januari 1955 van de band gerold en eerste maal ingeschreven in juni 1955. Sinds dien heeft deze beauty 3 eigenaars gehad. De auto is altijd in België ingeschreven geweest. Dus originele Belgische wagen! In het verleden is de originele motor vervangen door 1 uit 1956. Maar het blijft een periodiek correcte motor. De lak is ook ooit herspoten en is zeker niet perfect en vertoont hier en daar plekjes. Verder hebben we geen noemenswaardige plekken gevonden die direct werk nodig hebben buiten de onderzijde van de passagiers deur. Er zijn enkele oudere herstellingen. De wagen staat inmiddels weer 10 jaar stil en heeft dus wel een complete check up nodig. De auto rijd en remt wel en een testrit is mogelijk.
Deze ovaal kan, zoals vermeld, met wat mechanisch werk perfect zo de baan op. Of dit is een ideale basis voor een toprestauratie.
Zoek je een harde vroege ovaal met weinig werk? Dit is de ideale wagen.
Meer foto’s beschikbaar.
Prijs 16.500 euro
We bieden deze auto aan voor onze klant.
wwx.degaraasj.be
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.451,36
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 301,07
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0536
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.