detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
154 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1995
Carburant
Essence
Puissance
55 kW (75 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 154 000 km
- Année
- 10/1995
- Dernier contrôle technique
- 03/2024
- Récent changement de la courroie de distribution
- 01/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 55 kW (75 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 598 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 990 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
6,9 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sécurité
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Phares de jour
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
- Intérieur
- Tissu
Description
Volkswagen Polo 1.6 1995 rood
Km stand: 154000
5 deuren
1.6 motor
Deze week ophalen 1250
Als vierde auto in het gezin is de polo na hele trouwe dienstjaren een beetje overbodig geworden.
Polo is altijd goed onderhouden en er zijn veel onderdelen vervangen, hij is immers in bezit van een volkswagen liefhebber en daarbij moet hij natuurlijk wel lekker en goed rijden!
Er zijn als eerste een set voorstoelen in gezet van een volkswagen Vento, deze zitten veel comfortabeler en zijn veel zachter.
Door de 1.6 motor komt de polo heel goed van zijn plek en mee met het dagelijkse verkeer. Het is nog een echte 4 cilinder motor die nog een hoop kilometers aan kan en met goed onderhoud, nooit kapot zal gaan.
In het motorruim is het een en ander vervangen. Bij aankoop van de auto, zweette de kleppendeksel een klein beetje, deze wilde ik vervangen, Bij het zien van de kleine prijzen van de onderdelen voor deze polo, besloten alle pakkingen en rubbers ook te vervangen.
vervangen bij km stand 132587
- Multi riem en spanner (65,72)
- Distributieriem (8,95)
- Waterpomp (22,43)
- Spanrol distributie (23,89)
- Expansietank koelvloeistof (9,95)
- Alle koelvloeistof slangen (29,95)
- Radiateur (89,99)
- Pakkingset, koppakking, kleppendeksel pakking en alle losse rubbers (46,99)
- Cilinderkop bouten (12)
- Injector afdichtingen (3,95)
- Olie filter (6,99)
- 4x Ngk bougies (26,60)
- Voorste bumperbalk (22,45) was geroest
- Brandstoffilter (11,99)
- 4x Veerpoot lagers voor en achter op de schokbrekers (26,89)
- 2x voorste draagarmen en alle rubbers om te sturen (76,63)
- nieuwe einddemper uitlaat (64)
En nog wat kleine dingen, altijd alles zelf vervangen, scheelt een hoop kosten in manuren.
Polo is motorisch dus echt helemaal top!
Er zit airco op, moet je hem wel laten vullen, systeem werkt wel.
Enige minpuntje is dat de motorkap, en rondom de auto een beetje de blanke lak los laat.
Polo
- 1.6 motor top snelheid is 172km/h
- sterke motor, nooit moeite met een volle auto in vergelijking met andere kleine auto’s
- rijdt heel zuinig, 550km op een 40L tank, 1 op 13/14
- mist lampen
- Raamhendels, kan dus niet kapot
- hemel hangt niet
- chassis is hard
- komt altijd zonder problemen door de apk
- heeft nog nooit een mankement gehad waardoor je stilstaat
Kortom ik denk wel de beste polo die je kan kopen,
Leuke kleine rode auto met veel rijd plezier.
Mooi bod is altijd welkom
Km stand: 154000
5 deuren
1.6 motor
Deze week ophalen 1250
Als vierde auto in het gezin is de polo na hele trouwe dienstjaren een beetje overbodig geworden.
Polo is altijd goed onderhouden en er zijn veel onderdelen vervangen, hij is immers in bezit van een volkswagen liefhebber en daarbij moet hij natuurlijk wel lekker en goed rijden!
Er zijn als eerste een set voorstoelen in gezet van een volkswagen Vento, deze zitten veel comfortabeler en zijn veel zachter.
Door de 1.6 motor komt de polo heel goed van zijn plek en mee met het dagelijkse verkeer. Het is nog een echte 4 cilinder motor die nog een hoop kilometers aan kan en met goed onderhoud, nooit kapot zal gaan.
In het motorruim is het een en ander vervangen. Bij aankoop van de auto, zweette de kleppendeksel een klein beetje, deze wilde ik vervangen, Bij het zien van de kleine prijzen van de onderdelen voor deze polo, besloten alle pakkingen en rubbers ook te vervangen.
vervangen bij km stand 132587
- Multi riem en spanner (65,72)
- Distributieriem (8,95)
- Waterpomp (22,43)
- Spanrol distributie (23,89)
- Expansietank koelvloeistof (9,95)
- Alle koelvloeistof slangen (29,95)
- Radiateur (89,99)
- Pakkingset, koppakking, kleppendeksel pakking en alle losse rubbers (46,99)
- Cilinderkop bouten (12)
- Injector afdichtingen (3,95)
- Olie filter (6,99)
- 4x Ngk bougies (26,60)
- Voorste bumperbalk (22,45) was geroest
- Brandstoffilter (11,99)
- 4x Veerpoot lagers voor en achter op de schokbrekers (26,89)
- 2x voorste draagarmen en alle rubbers om te sturen (76,63)
- nieuwe einddemper uitlaat (64)
En nog wat kleine dingen, altijd alles zelf vervangen, scheelt een hoop kosten in manuren.
Polo is motorisch dus echt helemaal top!
Er zit airco op, moet je hem wel laten vullen, systeem werkt wel.
Enige minpuntje is dat de motorkap, en rondom de auto een beetje de blanke lak los laat.
Polo
- 1.6 motor top snelheid is 172km/h
- sterke motor, nooit moeite met een volle auto in vergelijking met andere kleine auto’s
- rijdt heel zuinig, 550km op een 40L tank, 1 op 13/14
- mist lampen
- Raamhendels, kan dus niet kapot
- hemel hangt niet
- chassis is hard
- komt altijd zonder problemen door de apk
- heeft nog nooit een mankement gehad waardoor je stilstaat
Kortom ik denk wel de beste polo die je kan kopen,
Leuke kleine rode auto met veel rijd plezier.
Mooi bod is altijd welkom
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 910,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 299,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.209,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 48.052,20
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,13
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 800,87
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1052
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0701
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.