detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
1 350 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/1966
Carburant
Essence
Puissance
32 kW (44 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Monospace
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 7
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 1 350 km
- Année
- 05/1966
- Contrôle technique
- 05/2022
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 32 kW (44 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 493 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 150 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- La couleur de l'intérieur
- Blanc
- Intérieur
- Autres
Description
Hierbij bied ik onderstaande VW T1
Kenmerken:
VW T1 Bus
Type 25, 13 raams deluxe 7 zitter met doorloop. Uniek exemplaar. Volledig gerestaureerd.
Kleur: Zeeblauw.
Bouwjaar 1966.
KM stand sinds restauratie: 1393. ( motor gereviseerd)
Geproduceerd in Duitsland.
Praktisch beter dan Nieuwstaat (!)
In 2013 overgekomen uit Californië.
In eigen beheer in Nederland door een zeer ervaren VW monteur volledig van binnen en buiten gerestaureerd. Plaatwerk uitgevoerd door ervaren oldtimer specialist en plaatwerker. Zeer strak.
Blauw- wit interieur originele kleuren genomen voor op maat gemaakte binnenbekleding.
Motor en versnellingsbak komen uit een 1500 kever uit 1967. Motor code H
Motor is gereviseerd.
Nieuwe Cilinders en zuigers.
Bus staat sinds 2018 in een showroom als museumstuk bij VW- Audi Dealer Wealer in Maastricht.
Indien mogelijk is het wenselijk om de bus te komen bekijken in de showroom.
indien interesse / vragen graag een bericht achterlaten met uw telefoonnummer en e-mail adres.
Taxatie rapport 2024 is beschikbaar.
Kenmerken:
VW T1 Bus
Type 25, 13 raams deluxe 7 zitter met doorloop. Uniek exemplaar. Volledig gerestaureerd.
Kleur: Zeeblauw.
Bouwjaar 1966.
KM stand sinds restauratie: 1393. ( motor gereviseerd)
Geproduceerd in Duitsland.
Praktisch beter dan Nieuwstaat (!)
In 2013 overgekomen uit Californië.
In eigen beheer in Nederland door een zeer ervaren VW monteur volledig van binnen en buiten gerestaureerd. Plaatwerk uitgevoerd door ervaren oldtimer specialist en plaatwerker. Zeer strak.
Blauw- wit interieur originele kleuren genomen voor op maat gemaakte binnenbekleding.
Motor en versnellingsbak komen uit een 1500 kever uit 1967. Motor code H
Motor is gereviseerd.
Nieuwe Cilinders en zuigers.
Bus staat sinds 2018 in een showroom als museumstuk bij VW- Audi Dealer Wealer in Maastricht.
Indien mogelijk is het wenselijk om de bus te komen bekijken in de showroom.
indien interesse / vragen graag een bericht achterlaten met uw telefoonnummer en e-mail adres.
Taxatie rapport 2024 is beschikbaar.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 24.313,51
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,81
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 388,73
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.