detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
399 397 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2001
Carburant
Diesel
Puissance
75 kW (102 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 7
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 399 397 km
- Année
- 06/2001
- Contrôle technique
- 05/2025
- Dernier contrôle technique
- 07/2024
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 05/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 75 kW (102 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 461 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 5
- Poids à vide
- 1 920 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
Equipement
- Confort
- Chauffage auxiliaire
- Climatisation automatique, 4 zones
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- MP3
- Ordinateur de bord
- Radio
- Radio numérique
- Soundsystem
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Attache remorque
- Jantes alliage
- Porte coulissante
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Autres
- Intérieur
- Tissu
Description
Prachte VW T4 multivan camper bus met de onverwoestbare 2.5 ACV TDI motor.
Na 5 jaar nemen wij afscheid van onze trouwe en vooral zeer goede T4 multivan. Motor heeft nog naar 190000 gelopen.
Ik begin met het belangrijkste, bij 211000 km is er een nieuwe motor ingekomen. De eerste eigenaar had de distributieriem niet vervangen, deze is geknapt en heeft tot onherstelbare schade geleid.Daar kan geen enkele motor tegen .De bus heeft nu 399xxx km gelopen.
Zoals je op de foto's kunt zien is het een zeer goed onderhouden bus.
De bus heeft onder andere de volgende opties:
- 7 sits uitvoering
- achterbank om te bouwen tot bed
- cruise control
- climate control voor en achter
- stoelverwarming
- boordcomputer
Een greep uit het uitvoerige onderhoud:
-Nieuwe uitlaat
- Distributieriem vervangen met waterpomp en omlooprollen
- Brandstofpomp riem vervangen en pomp ingesteld.
- nieuwe remklauwen
- nieuwe koelventilatoren
- nieuwe koppeling
.- gloeipluggen vervangen met nieuwe gloeiplug kabels
- ieder jaar nieuwe olie met filters.
U kunt altijd contact met mij opnemen voor vragen.
De bus ziet er echt, zeker voor de leeftijd (23jaar) , bijzonder goed uit.Hij rijdt fantastisch.Verbruik in Nederland makkelijk 1 op 14 bij 110 km/u.
Indien gewenst is 160 km/u in Duitsland ook geen probleem vanwege een aangepaste chip. De tuning is bescheiden, de bus heeft ongeveer 125pk. Het verhoogde koppel zorgt voor extra trekkracht in de heuvelachtig gebied.
Natuurlijk heeft hij gebruikerssporen, maar dat zult u aantreffen bij iedere VW T4.
Nogmaals de foto's spreken voor zich.Hij staat niet in de weg, dus koopjes jagers verzoek ik vriendelijk om verder te kijken.
Met vriendelijke groet,
Harald
Na 5 jaar nemen wij afscheid van onze trouwe en vooral zeer goede T4 multivan. Motor heeft nog naar 190000 gelopen.
Ik begin met het belangrijkste, bij 211000 km is er een nieuwe motor ingekomen. De eerste eigenaar had de distributieriem niet vervangen, deze is geknapt en heeft tot onherstelbare schade geleid.Daar kan geen enkele motor tegen .De bus heeft nu 399xxx km gelopen.
Zoals je op de foto's kunt zien is het een zeer goed onderhouden bus.
De bus heeft onder andere de volgende opties:
- 7 sits uitvoering
- achterbank om te bouwen tot bed
- cruise control
- climate control voor en achter
- stoelverwarming
- boordcomputer
Een greep uit het uitvoerige onderhoud:
-Nieuwe uitlaat
- Distributieriem vervangen met waterpomp en omlooprollen
- Brandstofpomp riem vervangen en pomp ingesteld.
- nieuwe remklauwen
- nieuwe koelventilatoren
- nieuwe koppeling
.- gloeipluggen vervangen met nieuwe gloeiplug kabels
- ieder jaar nieuwe olie met filters.
U kunt altijd contact met mij opnemen voor vragen.
De bus ziet er echt, zeker voor de leeftijd (23jaar) , bijzonder goed uit.Hij rijdt fantastisch.Verbruik in Nederland makkelijk 1 op 14 bij 110 km/u.
Indien gewenst is 160 km/u in Duitsland ook geen probleem vanwege een aangepaste chip. De tuning is bescheiden, de bus heeft ongeveer 125pk. Het verhoogde koppel zorgt voor extra trekkracht in de heuvelachtig gebied.
Natuurlijk heeft hij gebruikerssporen, maar dat zult u aantreffen bij iedere VW T4.
Nogmaals de foto's spreken voor zich.Hij staat niet in de weg, dus koopjes jagers verzoek ik vriendelijk om verder te kijken.
Met vriendelijke groet,
Harald
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.290,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 189,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.479,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.304,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,88
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 298,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.