detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
287 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/2008
Carburant
Diesel
Puissance
62 kW (84 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Utilitaire
- État
- Occasion
- Sièges
- 2
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 287 000 km
- Année
- 09/2008
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 62 kW (84 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 900 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 692 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Diesel
Equipement
- Sécurité
- ABS
- Anti-démarrage
- Autres
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
Volkswagen Transporter T5 1.9 TDI te koop
Helaas na 10 jaar mag deze bus de binnenstad in Amsterdam niet meer in vanaf 2025.
APK verloopt per 31 oktober, maar omdat ik de auto niet heel lang meer kan rijden ga ik geen nieuwe APK halen voor 2 maanden.
Voor de diesel bedrijfsauto sloopregeling krijg ik nu 2250, daarnaast krijg ik nog wat van de sloop en ook wat voor de stellingen achter in de auto.
BIEDEN VANAF 3000. Uiterlijk 31 oktober gaat de auto weg!
LET OP:
APK is bijna verlopen (31 oktober)
Enig probleem is dat de accu soms snel leeg gaat (na 4-5 dagen stilstand), dus er is ergens een lek.
Er zit al een nieuwe accu in, alleen heb ik het probleem nog niet kunnen vinden.
Voor de rest is het echt een sterke betrouwbare auto, ik heb er 10 jaar van genoten. KM stand is ongeveer 260k. Als Euro 4 Amsterdam nog in mocht had ik de auto nog vele jaren gereden.
Kortom zonde om naar de sloop te brengen, maar ik krijg er een goed bedrag voor van gemeente Amsterdam.
Stickers worden verwijderd!
Fotos van de binnenkant volgen, ruim morgen de achterkant en voorkant op voor de fotos. Achterkant heeft stellingen aan biede kanten.
Helaas na 10 jaar mag deze bus de binnenstad in Amsterdam niet meer in vanaf 2025.
APK verloopt per 31 oktober, maar omdat ik de auto niet heel lang meer kan rijden ga ik geen nieuwe APK halen voor 2 maanden.
Voor de diesel bedrijfsauto sloopregeling krijg ik nu 2250, daarnaast krijg ik nog wat van de sloop en ook wat voor de stellingen achter in de auto.
BIEDEN VANAF 3000. Uiterlijk 31 oktober gaat de auto weg!
LET OP:
APK is bijna verlopen (31 oktober)
Enig probleem is dat de accu soms snel leeg gaat (na 4-5 dagen stilstand), dus er is ergens een lek.
Er zit al een nieuwe accu in, alleen heb ik het probleem nog niet kunnen vinden.
Voor de rest is het echt een sterke betrouwbare auto, ik heb er 10 jaar van genoten. KM stand is ongeveer 260k. Als Euro 4 Amsterdam nog in mocht had ik de auto nog vele jaren gereden.
Kortom zonde om naar de sloop te brengen, maar ik krijg er een goed bedrag voor van gemeente Amsterdam.
Stickers worden verwijderd!
Fotos van de binnenkant volgen, ruim morgen de achterkant en voorkant op voor de fotos. Achterkant heeft stellingen aan biede kanten.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 216,95
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Dacia Financial Services - Geschäftsbereich der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.