detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
302 295 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/1988
Carburant
Essence
Puissance
83 kW (113 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 302 295 km
- Année
- 05/1988
- Contrôle technique
- 12/2025
- Dernier contrôle technique
- 02/2024
- Propriétaires préc.
- 4
- Récent changement de la courroie de distribution
- 05/2018
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 83 kW (113 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 316 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 264 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 1
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 1 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Coupe vent (pour cabriolet)
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
- Jantes alliage (15")
- Kit de dépannage
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Système de nettoyage des phares
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Tissu
Description
Ben je op zoek naar een stukje autogeschiedenis met karakter, die in het rijtje thuishoort van één van de meest betrouwbare personenauto’s ooit verkocht. Dan kun je met geen mogelijkheid om deze Volvo 240 heen. Deze klassieker, met zijn iconische vierkante design en onverwoestbare Zweedse bouwkwaliteit, brengt je terug naar een tijd waarin auto's nog een ziel hadden.
Mijn opa moet door leeftijd en omstandigheden met pijn in zijn afstand doen van de Volvo.
De auto is zo’n 6 jaar geleden overgenomen van een liefhebber. Sinds die tijd heeft de auto nog ruim 70.000km gereden. De auto heeft heel wat tijd doorgebracht in een garage zowel bij ons als de vorige eigenaren, daarbij is de bodem van de auto volledig getectyleerd waardoor de auto hard en roestvrij is. Onderhoud is sinds de auto in ons bezit is niet heel goed gedocumenteerd, wij verrichten het meeste onderhoud zelf aan de auto. Recent zijn de motorsteunen en baksteun vervangen.
Na 38 jaar kent zo’n auto natuurlijk ook zijn gebreken. Ik zal alle dingen waar wij niet meer aan toegekomen zijn even opsommen:
- Electrische antenne is onduidelijk of hij werkt. Heeft met de oude (aftermarket) radio unit altijd gewerkt, echter nog niet goed uitgezocht waarom hij met een andere unit niet werkt.
- De resetknop van de dagteller is afgebroken, daarbij valt de toerenteller regelmatig weg.
- Bij de metertjes in het midden van het dashboard mist een kapje. Die is zoekgeraakt nadat de kachelmotor vervangen is.
- Het ruitenwissertje op de rechterkoplamp gaat niet mee.
De auto staat normaliter in Rozenburg, op verzoek kan ik de auto meenemen naar Driebergen-Rijsenburg als dat beter uitkomt voor bezichtiging.
Mijn opa moet door leeftijd en omstandigheden met pijn in zijn afstand doen van de Volvo.
De auto is zo’n 6 jaar geleden overgenomen van een liefhebber. Sinds die tijd heeft de auto nog ruim 70.000km gereden. De auto heeft heel wat tijd doorgebracht in een garage zowel bij ons als de vorige eigenaren, daarbij is de bodem van de auto volledig getectyleerd waardoor de auto hard en roestvrij is. Onderhoud is sinds de auto in ons bezit is niet heel goed gedocumenteerd, wij verrichten het meeste onderhoud zelf aan de auto. Recent zijn de motorsteunen en baksteun vervangen.
Na 38 jaar kent zo’n auto natuurlijk ook zijn gebreken. Ik zal alle dingen waar wij niet meer aan toegekomen zijn even opsommen:
- Electrische antenne is onduidelijk of hij werkt. Heeft met de oude (aftermarket) radio unit altijd gewerkt, echter nog niet goed uitgezocht waarom hij met een andere unit niet werkt.
- De resetknop van de dagteller is afgebroken, daarbij valt de toerenteller regelmatig weg.
- Bij de metertjes in het midden van het dashboard mist een kapje. Die is zoekgeraakt nadat de kachelmotor vervangen is.
- Het ruitenwissertje op de rechterkoplamp gaat niet mee.
De auto staat normaliter in Rozenburg, op verzoek kan ik de auto meenemen naar Driebergen-Rijsenburg als dat beter uitkomt voor bezichtiging.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 26.379,85
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,87
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 423,16
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.