detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
180 121 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1978
Carburant
LPG
Puissance
80 kW (109 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 180 121 km
- Année
- 01/1978
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 80 kW (109 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 100 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 293 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- LPG
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Tissu
Description
Te koop
Volvo 244 uit 1977
B21A
Loopt alleen op LPG.
Handgeschakelde 4-bak
Fijne overbreng net geen 3000 toeren met 100km/u
APK tot en met 26 maart 2026
Recent nieuw stuurhuis (bon aanwezig)
Wielkast en wielbak linksachter zijn nieuw.
Lak is dof en zoals je ziet enigzins 2/3tone met hier en daar speciale bruin/oranje reliëf verf. Hij is niet rot verder, dus dat is dan wel weer prettig.
Het enige luxe aan de auto zijn de kentekenplaten.
Verder behoorlijk origineel. De koplampwissers werken zelfs nog alleen m'n wissertjes zijn gestolen helaas pindakaas. Ik heb echter wel een setje liggen wat nog zou moeten passen.
De mistlampen zijn echte hellas.
Heeft deurkaarten, daar worden sommige blij van en zijknippers.
Ook een Trekhaak is van de party.
Verder heb ik nog andere velgensetjes liggen mocht je iets anders eronder willen of een extra setje bijkopen voor winter en zomer.
Bieden mag. Tzt komt er ook nog een Volvo 242 op LPG te koop staan (zie laatste foto zonder de velgen), maar die moet ik nog ff houden totdat m'n turbovolvo weer een koppakking heeft die uit een deel bestaat.
Volvo 244 uit 1977
B21A
Loopt alleen op LPG.
Handgeschakelde 4-bak
Fijne overbreng net geen 3000 toeren met 100km/u
APK tot en met 26 maart 2026
Recent nieuw stuurhuis (bon aanwezig)
Wielkast en wielbak linksachter zijn nieuw.
Lak is dof en zoals je ziet enigzins 2/3tone met hier en daar speciale bruin/oranje reliëf verf. Hij is niet rot verder, dus dat is dan wel weer prettig.
Het enige luxe aan de auto zijn de kentekenplaten.
Verder behoorlijk origineel. De koplampwissers werken zelfs nog alleen m'n wissertjes zijn gestolen helaas pindakaas. Ik heb echter wel een setje liggen wat nog zou moeten passen.
De mistlampen zijn echte hellas.
Heeft deurkaarten, daar worden sommige blij van en zijknippers.
Ook een Trekhaak is van de party.
Verder heb ik nog andere velgensetjes liggen mocht je iets anders eronder willen of een extra setje bijkopen voor winter en zomer.
Bieden mag. Tzt komt er ook nog een Volvo 242 op LPG te koop staan (zie laatste foto zonder de velgen), maar die moet ik nog ff houden totdat m'n turbovolvo weer een koppakking heeft die uit een deel bestaat.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.300,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.450,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.352,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,71
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 299,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1059
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0350
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage ALD AutoLeasing D GmbH Nedderfeld 95 22529 Hamburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.