detailpage.leasing.tip.text
Volvo 264GLE AUTOMAAT PRV V6, SCHUIFDAK, AIRCO, LEDER
€ 13 750,-5
A discuter
Classic Roadster
Kilométrage
148 159 km
Transmission
Boîte automatique
Année
04/1981
Carburant
Essence
Puissance
114 kW (155 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
- Version pays
- Suisse
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 148 159 km
- Année
- 04/1981
- Contrôle technique
- 06/2025
- Dernier contrôle technique
- 06/2024
- Propriétaires préc.
- 4
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 114 kW (155 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 849 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 300 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges chauffants
- Toit ouvrant
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage (14")
- Kit fumeur
- Pneus tout temps saisons
- Roue de secours
- Roue de urgence
- Système de nettoyage des phares
- Trappe à ski
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Brun
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Classic Roadster biedt aan:
De Volvo 264 kwam in 1980 als top model op de markt van de 200 serie waarbij de auto was voorzien van een V6 motor (de bekende PRV motor die in samenwerking van verschillende merken op de markt kwam). De 264 was er als sedan, stationwagon en Bertone coupe. Vandaag de dag is een mooie en kloppende Volvo 264 een zeldzaamheid. Deze 264 is uitgerust met een automaat en diverse luxe.
Deze koper kleurige Volvo 264 is nieuw in Zwitserland geleverd. Hier is nog diverse documentatie van aanwezig. In 2010 is de auto naar Nederland gekomen. De laatste eigenaar heeft de Volvo vanaf 2017 in bezit gehad en diverse zaken verbeterd en aangepakt. Hieronder een overzicht van de grotere werkzaamheden.
-2018 Wielkastranden vervangen en volledig overgespoten (ivm blanke lak schade).
-2021 Nokkenassen en tuimelaars vervangen.
-2022 Volledige uitlaat vervangen
-2023 Ophangrubbers vervangen
-2023 Dinitrol behandeling bij Gosliga Leeuwarden
-2024 Nieuwe schokdempers en remslangen achter
De Volvo verkeert in een keurige staat voor zijn leeftijd en is een genot om mee te rijden. Dichter bij de vroege jaren 80 kun je bijna niet komen dan door een ritje in deze Zweedse schone. Ook alle luxe zaken als airconditioning, radio, centrale vergrendeling werken naar behoren. Een prachtige auto voor de echte liefhebber.
Uiteraard blijft het een klassieker van 44 jaar oud! Heb daarom niet dezelfde verwachtingen als bij een jonge occasion.
Deze klassieke Volvo 264 bieden wij u aan voor €13.750,-
- Volvo 264 2.8 GLE
- Kenteken: 28-NSG-4
- Bouwjaar 02-04-1981
- Km stand 148.159 KM
- APK tot en met 16-06-2025
- Inclusief onderhoudsbeurt
- Prachtige staat!
- Origineel Zwitserse auto
- 2.8 PRV V6 Benzine motor
- Automaat
- Elektrische ramen en handmatig schuifdak
- Leder
- Taxatierapport van de Volvo Klassieker Vereniging van €17.000
De Volvo 264 kwam in 1980 als top model op de markt van de 200 serie waarbij de auto was voorzien van een V6 motor (de bekende PRV motor die in samenwerking van verschillende merken op de markt kwam). De 264 was er als sedan, stationwagon en Bertone coupe. Vandaag de dag is een mooie en kloppende Volvo 264 een zeldzaamheid. Deze 264 is uitgerust met een automaat en diverse luxe.
Deze koper kleurige Volvo 264 is nieuw in Zwitserland geleverd. Hier is nog diverse documentatie van aanwezig. In 2010 is de auto naar Nederland gekomen. De laatste eigenaar heeft de Volvo vanaf 2017 in bezit gehad en diverse zaken verbeterd en aangepakt. Hieronder een overzicht van de grotere werkzaamheden.
-2018 Wielkastranden vervangen en volledig overgespoten (ivm blanke lak schade).
-2021 Nokkenassen en tuimelaars vervangen.
-2022 Volledige uitlaat vervangen
-2023 Ophangrubbers vervangen
-2023 Dinitrol behandeling bij Gosliga Leeuwarden
-2024 Nieuwe schokdempers en remslangen achter
De Volvo verkeert in een keurige staat voor zijn leeftijd en is een genot om mee te rijden. Dichter bij de vroege jaren 80 kun je bijna niet komen dan door een ritje in deze Zweedse schone. Ook alle luxe zaken als airconditioning, radio, centrale vergrendeling werken naar behoren. Een prachtige auto voor de echte liefhebber.
Uiteraard blijft het een klassieker van 44 jaar oud! Heb daarom niet dezelfde verwachtingen als bij een jonge occasion.
Deze klassieke Volvo 264 bieden wij u aan voor €13.750,-
Leasing
detailpage.leasing.title Classic Roadster
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 19.816,32
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,96
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 412,84
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Ford Bank, Josef-Lammerting-Allee 24-34, 50933 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelClassic Roadster
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2021InterlocuteurRens Jan Nanninga
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.