detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
150 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
05/1989
Carburant
Essence
Puissance
85 kW (116 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 7
- Portes
- 7
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 150 000 km
- Année
- 05/1989
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 85 kW (116 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Tissu
Description
Volvo 740 "Limousine" right hand drive
Auto is 15 jaar lang in bezit geweest in mijn familie en is voornamelijk gebruikt als vakantieauto.
Zoals boven aangegeven is het een rechts gestuurde auto. Er zit een nieuwe teller in omdat de vorige kapot is gegaan. Zie foto oude teller. Samen komt het uit op + - 150.000 miles.
De auto heeft gezien zijn leeftijd nog wel een aantal mankenmenten:
Het hemeltje (plafond) heb ik er volledig uitgehaald. Dit is een vaak voorkomend mankement van de 740 lijn. Deze moet dus opnieuw gestofeerd worden. Zelf hebben wij het niet als heel vervelend ervaren dat er geen hemeltje meer in zit.
De middelste deuren en het dak hebben roestvorming. Dit zijn de niet orginele zweedse delen en is Italiaanse productie. Daarnaast zit er een flinke deuk links naast het raam achter.
Motorisch rijdt de auto heerlijk en heb je daarnaast ook veel bekijks op de weg.
Afgelopen jaar zijn de volgende dingen gedaan aan de auto:
Nieuwe banden
Uitlijnen
Nieuwe startmotor
Deel van uitlaat vernieuwd
Nieuwe distibutieriem (2 jaar geleden)
APK loopt tot 15-7-2026
Auto is 15 jaar lang in bezit geweest in mijn familie en is voornamelijk gebruikt als vakantieauto.
Zoals boven aangegeven is het een rechts gestuurde auto. Er zit een nieuwe teller in omdat de vorige kapot is gegaan. Zie foto oude teller. Samen komt het uit op + - 150.000 miles.
De auto heeft gezien zijn leeftijd nog wel een aantal mankenmenten:
Het hemeltje (plafond) heb ik er volledig uitgehaald. Dit is een vaak voorkomend mankement van de 740 lijn. Deze moet dus opnieuw gestofeerd worden. Zelf hebben wij het niet als heel vervelend ervaren dat er geen hemeltje meer in zit.
De middelste deuren en het dak hebben roestvorming. Dit zijn de niet orginele zweedse delen en is Italiaanse productie. Daarnaast zit er een flinke deuk links naast het raam achter.
Motorisch rijdt de auto heerlijk en heb je daarnaast ook veel bekijks op de weg.
Afgelopen jaar zijn de volgende dingen gedaan aan de auto:
Nieuwe banden
Uitlijnen
Nieuwe startmotor
Deel van uitlaat vernieuwd
Nieuwe distibutieriem (2 jaar geleden)
APK loopt tot 15-7-2026
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 33.552,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,84
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 699,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,2178
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0785
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.