detailpage.leasing.tip.text
Volvo 850GLT oldtimer te koop
€ 1 850,-
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
383 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
12/1992
Carburant
Essence
Puissance
125 kW (170 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 383 500 km
- Année
- 12/1992
- Dernier contrôle technique
- 10/2024
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 03/2019
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 125 kW (170 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 435 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 5
- Poids à vide
- 1 375 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège à réglage lombaire
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Ordinateur de bord
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
- Jantes alliage
- Kit de dépannage
- Pneus été
- Roue de secours
- Système de nettoyage des phares
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Volvo 850 GLT
2.5 20v benzine
5-cilinder
170 pk /125 kW
(= zwaarste niet-turbo motor)
auto wordt 33 jaar op het einde van het jaar en is momenteel ingeschreven als oldtimer
motor is mechanisch in orde, onderhoud werd op tijd uitgevoerd
zaken vernieuwd/vervangen sinds aankoop in 2019 (naast het gewone onderhoud):
- draagarmen vooraan
- remschijven en remblokken voor- en achteraan
- handremkabels
- midden- en einddemper uitlaat
- accu
- bobine
- nokkenas-, krukas- en luchtmassasensor
- benzinepomp
- rotor/stroomverdelerkap, bougies en bougiekabels
- remklauw achteraan
Distributie werd door de vorige eigenaar vernieuwd net voordat de auto door mij werd aangekocht en heeft net geen 20.000 km gelopen
mankementen:
- hier en daar wat roest, vooral op de voorste spatborden (de gekende plaatsen), echter geen schokkende zaken of afkeurpunten;
- blanke lak heeft op sommige plaatsen losgelaten (vooral op de motorkap valt dit op), wat de auto wat 'minder mooi' maakt ;
- kilometerteller is stuk (gekend euvel bij deze modellen, is blijven steken op +-367.500 km; de tellerstand kan wel digitaal uitgelezen worden via een stekker onder de motorkap en zit momenteel op +-383.000; deze motoren staan erom bekend om met gemak 500.000 km en meer te kunnen lopen (mits goed onderhoud)
- dakhemel liet op sommige plekken los > opgelost met duimspijkers
- ruitenwissers zijn stilaan aan vervanging toe
- gebruikssporen binnen en buiten overeenkomstig de leeftijd en kilometerstand van de auto
geen deuken/blutsen
auto wordt verkocht wegens een nieuw oldtimerproject
€ 1.850 gekeurd voor verkoop
€ 1.450 zo mee te nemen
(prijzen zijn licht onderhandelbaar)
Voor verdere info of vragen mag u altijd contact opnemen via chat of mail.
2.5 20v benzine
5-cilinder
170 pk /125 kW
(= zwaarste niet-turbo motor)
auto wordt 33 jaar op het einde van het jaar en is momenteel ingeschreven als oldtimer
motor is mechanisch in orde, onderhoud werd op tijd uitgevoerd
zaken vernieuwd/vervangen sinds aankoop in 2019 (naast het gewone onderhoud):
- draagarmen vooraan
- remschijven en remblokken voor- en achteraan
- handremkabels
- midden- en einddemper uitlaat
- accu
- bobine
- nokkenas-, krukas- en luchtmassasensor
- benzinepomp
- rotor/stroomverdelerkap, bougies en bougiekabels
- remklauw achteraan
Distributie werd door de vorige eigenaar vernieuwd net voordat de auto door mij werd aangekocht en heeft net geen 20.000 km gelopen
mankementen:
- hier en daar wat roest, vooral op de voorste spatborden (de gekende plaatsen), echter geen schokkende zaken of afkeurpunten;
- blanke lak heeft op sommige plaatsen losgelaten (vooral op de motorkap valt dit op), wat de auto wat 'minder mooi' maakt ;
- kilometerteller is stuk (gekend euvel bij deze modellen, is blijven steken op +-367.500 km; de tellerstand kan wel digitaal uitgelezen worden via een stekker onder de motorkap en zit momenteel op +-383.000; deze motoren staan erom bekend om met gemak 500.000 km en meer te kunnen lopen (mits goed onderhoud)
- dakhemel liet op sommige plekken los > opgelost met duimspijkers
- ruitenwissers zijn stilaan aan vervanging toe
- gebruikssporen binnen en buiten overeenkomstig de leeftijd en kilometerstand van de auto
geen deuken/blutsen
auto wordt verkocht wegens een nieuw oldtimerproject
€ 1.850 gekeurd voor verkoop
€ 1.450 zo mee te nemen
(prijzen zijn licht onderhandelbaar)
Voor verdere info of vragen mag u altijd contact opnemen via chat of mail.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 302,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 28.293,96
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.