detailpage.leasing.tip.text
Volvo V702.3 T5 Titanium
€ 16 000,-
Pas d'information
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
163 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/2003
Carburant
Essence
Puissance
184 kW (250 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 163 000 km
- Année
- 03/2003
- Propriétaires préc.
- 2
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 03/2021
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 184 kW (250 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 319 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 5
- Poids à vide
- 1 671 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
9,4 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 225 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de pluie
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Siège passager repliable
- Siège à réglage lombaire
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Sièges électriques
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Ordinateur de bord
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Assistant au freinage d'urgence
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Isofix
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Phares de jour
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Attache remorque
- Jantes alliage
- Pneus été
- Roue de urgence
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Séparateur pour coffre
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Autres
- Intérieur
- Cuir
Description
(NL/ENG)
For English please use translate or send me a message!
V70 2.3 T5 Titanium 2003 Handbak (origineel NL auto)
Heb de auto in december 2020 bij Autohuys Dokkum (NL) gekocht met slechts 116.000km op de teller. Heb er een tijdje woon-werk mee gereden voordat ik de XC70 er bij kocht en daarna als weekend/hobby auto van genoten.. De teller staat nu op 163.000km. Ik ben de 3de eigenaar en vóór mij was hij netjes dealer onderhouden.
In de daarop volgende maanden heb ik, toen ik nog bij Volvo werkte, de Riemen, waterpomp, draagarmen, koplampen + ballasten en achterste schokdempers vervangen.
Hij heeft elk jaar netjes zijn onderhoud gehad, verse versnellingsbak olie,... Kortom geen cent op bespaard geweest. Heeft bij mij altijd lekker binnen gestaan.
De grille heb ik vervangen naar een blokjes grille, intercooler buizen zijn vervangen naar de DO88 set, momenteel verlaagd op Eibach veren -3cm, Schokdempers half jaartje oud, staat nu op 18" Heico Volution V.
FDF 3" downpipe + 200cells race kat en 3" uitlaat met 1 demper zitten eronder.. maar voordat ik daarmee verder aan de slag ga qua chippen/mappen kan ik er misschien een liefhebber/purist blij mee maken. Ik wil een 940 of 740 ofzo bouwen en heb jammer genoeg maar plaats voor 2 auto's.
Heeft bij mij praktisch nooit iemand achterin gezeten, dus daar is hij nog splinternieuw.. Rolhoes, bagagenet, verduisterings gordijnen aan de ramen L+R, middenstuk achterbank klapt neer als armsteun+ bekerhouder, rubberen matten..
Momenteel brand alleen het anti-skid lampje (Niet storend) Dit kan gefixt worden.
Voor de purist heb ik uiteraard alle standaard onderdelen nog gewoon liggen en kan de auto naar helemaal standaard omgebouwd worden. (wielen, ophanging, uitlaat, grille)
Indien serieuze interesse, stuur gerust een berichtje, zou mooi zijn als hij naar een liefhebber gaat. Recent blanco gekeurd. Staat zeker niet in de weg en zolang hij niet verkocht is, blijf ik genieten van die heerlijke roffel 🔥
For English please use translate or send me a message!
V70 2.3 T5 Titanium 2003 Handbak (origineel NL auto)
Heb de auto in december 2020 bij Autohuys Dokkum (NL) gekocht met slechts 116.000km op de teller. Heb er een tijdje woon-werk mee gereden voordat ik de XC70 er bij kocht en daarna als weekend/hobby auto van genoten.. De teller staat nu op 163.000km. Ik ben de 3de eigenaar en vóór mij was hij netjes dealer onderhouden.
In de daarop volgende maanden heb ik, toen ik nog bij Volvo werkte, de Riemen, waterpomp, draagarmen, koplampen + ballasten en achterste schokdempers vervangen.
Hij heeft elk jaar netjes zijn onderhoud gehad, verse versnellingsbak olie,... Kortom geen cent op bespaard geweest. Heeft bij mij altijd lekker binnen gestaan.
De grille heb ik vervangen naar een blokjes grille, intercooler buizen zijn vervangen naar de DO88 set, momenteel verlaagd op Eibach veren -3cm, Schokdempers half jaartje oud, staat nu op 18" Heico Volution V.
FDF 3" downpipe + 200cells race kat en 3" uitlaat met 1 demper zitten eronder.. maar voordat ik daarmee verder aan de slag ga qua chippen/mappen kan ik er misschien een liefhebber/purist blij mee maken. Ik wil een 940 of 740 ofzo bouwen en heb jammer genoeg maar plaats voor 2 auto's.
Heeft bij mij praktisch nooit iemand achterin gezeten, dus daar is hij nog splinternieuw.. Rolhoes, bagagenet, verduisterings gordijnen aan de ramen L+R, middenstuk achterbank klapt neer als armsteun+ bekerhouder, rubberen matten..
Momenteel brand alleen het anti-skid lampje (Niet storend) Dit kan gefixt worden.
Voor de purist heb ik uiteraard alle standaard onderdelen nog gewoon liggen en kan de auto naar helemaal standaard omgebouwd worden. (wielen, ophanging, uitlaat, grille)
Indien serieuze interesse, stuur gerust een berichtje, zou mooi zijn als hij naar een liefhebber gaat. Recent blanco gekeurd. Staat zeker niet in de weg en zolang hij niet verkocht is, blijf ik genieten van die heerlijke roffel 🔥
Evaluation de prix
Aucune information de prix disponible : Le prix de ce véhicule varie très fortement des prix usuels pour les véhicules similaires. De plus amples informations sont disponibles le cas échéant dans la description du véhicule ou directement auprès du vendeur.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 22.601,40
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,83
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 376,69
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services - Marke der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.