detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
34 000 km
Transmission
-
Année
06/1986
Carburant
Essence
Puissance
75 kW (102 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 34 000 km
- Année
- 06/1986
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 75 kW (102 CH)
- Cylindrée
- 749 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 200 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Enigste geheel originele pre 1988
Yamaha Fazer FZX 750 1986
(oldtimer/belastingvrij overgangsregeling ong 40 euro belasting per jaar)
Let op de afwerkingsdopjes op stuur en in inbusbouten, motor is waarschijnlijk ooit een keer linksom omgevallen op koppelingshendel en voorspatbord is een minimale beschadiging zichtbaar als je er op gewezen wordt zie je het pas eigenlijk. Frame en motorblok mag nog wel ietsje bijgetipt en gespoten worden, is inmiddels ook 40 jaar oud bijna, dus het is geen nieuwe. Maar wel een hele eerlijke en goede motor waar je niks aan hoeft te investeren.
Ook wel eens genoemd: MiniMax, Baby Vmax.
Gekocht van een man van mijn leeftijd, bijna gepensioneerd die hem al sinds 1995 had en de 2e eigenaar was. Aldaar liep hij niet geweldig en na de nodige uurtjes sleutelen en paar nieuwe onderdeeltjes gaat ie als de brandweer.
Ben er inmiddels enkele middagen mee gaan rijden en start remt en stuurt als dat ie in 1986 ook deed, eigenlijk super goed. Kan haast wedijveren met mijn FZ1N die ik 3 jaar geleden had.
Banden ketting tandwielen en vloeistoffen zien er top uit, niks mis mee.
Voor iemand die tegen jaarlijkse kosten goedkoop een motor wil hebben echt ideaal. je kunt er best sportief mee rijden maar ook heel erg relaxt op je gemakje.
Ik heb hem gekocht als backup, want meestal wissel ik jaarlijks en met deze heb ik altijd iets leuks in de schuur staan.
Maar als ik er iemand anders mee blij kan maken mag ie ook weer de deur uit.
Heb ook nog een leuke Buell en ik zoek eigenlijk of een B-King of M1800R of een interessant geprijsde Harley Davidson, liefst met 2 schijfremmen aan voorzijde en gewoon schokbrekers achter. Alhoewel een Softtail of XR1200R me ook wel kan bekoren.
Dus duurder motor inruilen kan, auto oldtimer liefst V8 of op lpg kan ook.
graag bellen/appen (0️⃣6️⃣5️⃣3️⃣9️⃣2️⃣2️⃣5️⃣4️⃣3️⃣) voor aardig iemand die belt voor info/afspraak is de prijs zeker bespreekbaar.
Yamaha Fazer FZX 750 1986
(oldtimer/belastingvrij overgangsregeling ong 40 euro belasting per jaar)
Let op de afwerkingsdopjes op stuur en in inbusbouten, motor is waarschijnlijk ooit een keer linksom omgevallen op koppelingshendel en voorspatbord is een minimale beschadiging zichtbaar als je er op gewezen wordt zie je het pas eigenlijk. Frame en motorblok mag nog wel ietsje bijgetipt en gespoten worden, is inmiddels ook 40 jaar oud bijna, dus het is geen nieuwe. Maar wel een hele eerlijke en goede motor waar je niks aan hoeft te investeren.
Ook wel eens genoemd: MiniMax, Baby Vmax.
Gekocht van een man van mijn leeftijd, bijna gepensioneerd die hem al sinds 1995 had en de 2e eigenaar was. Aldaar liep hij niet geweldig en na de nodige uurtjes sleutelen en paar nieuwe onderdeeltjes gaat ie als de brandweer.
Ben er inmiddels enkele middagen mee gaan rijden en start remt en stuurt als dat ie in 1986 ook deed, eigenlijk super goed. Kan haast wedijveren met mijn FZ1N die ik 3 jaar geleden had.
Banden ketting tandwielen en vloeistoffen zien er top uit, niks mis mee.
Voor iemand die tegen jaarlijkse kosten goedkoop een motor wil hebben echt ideaal. je kunt er best sportief mee rijden maar ook heel erg relaxt op je gemakje.
Ik heb hem gekocht als backup, want meestal wissel ik jaarlijks en met deze heb ik altijd iets leuks in de schuur staan.
Maar als ik er iemand anders mee blij kan maken mag ie ook weer de deur uit.
Heb ook nog een leuke Buell en ik zoek eigenlijk of een B-King of M1800R of een interessant geprijsde Harley Davidson, liefst met 2 schijfremmen aan voorzijde en gewoon schokbrekers achter. Alhoewel een Softtail of XR1200R me ook wel kan bekoren.
Dus duurder motor inruilen kan, auto oldtimer liefst V8 of op lpg kan ook.
graag bellen/appen (0️⃣6️⃣5️⃣3️⃣9️⃣2️⃣2️⃣5️⃣4️⃣3️⃣) voor aardig iemand die belt voor info/afspraak is de prijs zeker bespreekbaar.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 6.398,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 6.398,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 15.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 338,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.