detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
20 483 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2015
Carburant
Essence
Puissance
35 kW (48 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 20 483 km
- Année
- 06/2015
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 35 kW (48 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 689 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 182 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
4,3 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Sécurité
- ABS
- Phares au LED
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
Description
Bij deze bied ik mijn Yamaha MT-07 uit 2015 aan. De motor is geknepen naar 35 kW en dus volledig A2 geschikt (code 80), zonder dat er nog iets aangepast hoeft te worden. Ik verkoop de motor omdat ik inmiddels ben overgestapt op een vol vermogen motor en deze dus stil staat.
De Mt 07 is in 2022 naar Nederland geïmporteerd vanuit Italië met een kilometerstand van 9.291 km. Ik heb hem gekocht van de eerste Nederlandse eigenaar bij net geen 10.400 km. In de tijd dat ik ermee gereden heb heeft hij me nooit laten staan.
De motor is netjes onderhouden. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij 18.000 km en zowel de voor- als achterband zijn recent vervangen. Alle drie de sleutels zijn aanwezig, inclusief de rode sleutel. Er is nooit E10 getankt, ik heb altijd 98 E5 gebruikt. Voor wie interesse heeft: ik heb het brandstofverbruik bijgehouden in een Excel-bestand dat ik graag deel.
Qua uitrusting is de motor voorzien van valbescherming op het blok, een windscherm en een korte kentekenhouder. De originele onderdelen hiervan heb ik niet. Ik heb eigenlijk vanaf het begin gereden met sporthendels en een SC Project uitlaat, dus de standaard onderdelen zijn vrijwel ongebruikt. De motor is nu zo standaard mogelijk, zoals ik hem kocht. De sporthendels krijg je er ook bij; deze zijn speciaal voor de Mt-07 gemaakt en hebben een dikkere bevestiging dan standaard sporthendels. Daarnaast komt er bij de motor een verlenging voor het achterspatbord en een beschermkapje voor de koppelingkabel mee, die ik zelf nooit geïnstalleerd heb.
Al met al is dit een ideale motor voor beginnende rijders: licht, wendbaar en met voldoende koppel om vooraan te blijven bij het stoplicht. Ook als gevorderde rijder blijft het een plezierige motor voor bijvoorbeeld woon-werk of bochten rijden. Hij is helemaal klaar voor het nieuwe seizoen. Wordt dit jouw A2 (code 80) motor?
De Mt 07 is in 2022 naar Nederland geïmporteerd vanuit Italië met een kilometerstand van 9.291 km. Ik heb hem gekocht van de eerste Nederlandse eigenaar bij net geen 10.400 km. In de tijd dat ik ermee gereden heb heeft hij me nooit laten staan.
De motor is netjes onderhouden. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij 18.000 km en zowel de voor- als achterband zijn recent vervangen. Alle drie de sleutels zijn aanwezig, inclusief de rode sleutel. Er is nooit E10 getankt, ik heb altijd 98 E5 gebruikt. Voor wie interesse heeft: ik heb het brandstofverbruik bijgehouden in een Excel-bestand dat ik graag deel.
Qua uitrusting is de motor voorzien van valbescherming op het blok, een windscherm en een korte kentekenhouder. De originele onderdelen hiervan heb ik niet. Ik heb eigenlijk vanaf het begin gereden met sporthendels en een SC Project uitlaat, dus de standaard onderdelen zijn vrijwel ongebruikt. De motor is nu zo standaard mogelijk, zoals ik hem kocht. De sporthendels krijg je er ook bij; deze zijn speciaal voor de Mt-07 gemaakt en hebben een dikkere bevestiging dan standaard sporthendels. Daarnaast komt er bij de motor een verlenging voor het achterspatbord en een beschermkapje voor de koppelingkabel mee, die ik zelf nooit geïnstalleerd heb.
Al met al is dit een ideale motor voor beginnende rijders: licht, wendbaar en met voldoende koppel om vooraan te blijven bij het stoplicht. Ook als gevorderde rijder blijft het een plezierige motor voor bijvoorbeeld woon-werk of bochten rijden. Hij is helemaal klaar voor het nieuwe seizoen. Wordt dit jouw A2 (code 80) motor?
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.466,22
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,64
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 241,27
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.