detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
87 900 km
Transmission
-
Année
08/1991
Carburant
Essence
Puissance
53 kW (72 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 87 900 km
- Année
- 08/1991
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 53 kW (72 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Type de peinture
- Autres
Description
Dit betreft een Yamaha fj600, komt uit 1991 en heeft 879xxkm op de teller.
De motor is ooit geimporteerd geweest, naar mijn idee is de fj600 zeldzaam in Nederland. De FJ600 komt nagenoeg overeen met de XJ600 waar er nog wel een hoop van zijn in Nederland.
Onderdelen genoeg dus.
Heeft tot 2022 een paar jaar stil gestaan in een garage. Na de olie en accu te hebben vervangen liep hij weer.
De motor loopt niet. Is een paar maanden geleden lopend weg gezet maar wil nu niet meer lopen.
Alle 4 de bougies vonken goed en er is compressie.
als je interesse hebt mag je mailen. prijs ondelhandelbaar.
Dit is een project motorfiets om eventueel een caféracer/scrambler te maken. Kan ook weer in elkaar worden gezet maar de kappen zijn beschadigd/stuk, ook garandeer ik niet dat alle bouten en moertjes en klipjes van de kappen er bij zitten.
- De remmen zijn allemaal gereviseerd en de remschijven zijn in goede staat.
Het volgende moet er zeker gebeuren wil je een beetje de weg op.
- nieuwe accu
- nieuwe koppelingsplaten
- ketting vervangen
Je krijgt er een gebruikte achter schokdemper bij
Ook krijg je er een nieuwe ketting/tandwielset bij.
Kortom een projectmotor.
De motor is ooit geimporteerd geweest, naar mijn idee is de fj600 zeldzaam in Nederland. De FJ600 komt nagenoeg overeen met de XJ600 waar er nog wel een hoop van zijn in Nederland.
Onderdelen genoeg dus.
Heeft tot 2022 een paar jaar stil gestaan in een garage. Na de olie en accu te hebben vervangen liep hij weer.
De motor loopt niet. Is een paar maanden geleden lopend weg gezet maar wil nu niet meer lopen.
Alle 4 de bougies vonken goed en er is compressie.
als je interesse hebt mag je mailen. prijs ondelhandelbaar.
Dit is een project motorfiets om eventueel een caféracer/scrambler te maken. Kan ook weer in elkaar worden gezet maar de kappen zijn beschadigd/stuk, ook garandeer ik niet dat alle bouten en moertjes en klipjes van de kappen er bij zitten.
- De remmen zijn allemaal gereviseerd en de remschijven zijn in goede staat.
Het volgende moet er zeker gebeuren wil je een beetje de weg op.
- nieuwe accu
- nieuwe koppelingsplaten
- ketting vervangen
Je krijgt er een gebruikte achter schokdemper bij
Ook krijg je er een nieuwe ketting/tandwielset bij.
Kortom een projectmotor.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 9.877,11
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,99
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 164,62
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.