detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
17 201 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/2016
Carburant
Essence
Puissance
55 kW (75 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 17 201 km
- Année
- 06/2016
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 55 kW (75 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 700 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- ABS
- Alarme
- Phares au LED
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
Description
Ik bied deze prachtige limited edition motor aan.
De motor is in zeer goede staat, heeft altijd in een overdekte garage gestaan. Goed verzorgd en recent nog een grote beurt gehad. De motor heeft geen (val)schade.
De banden zijn wel aardig versleten maar je kunt als koper wel de banden er op zetten die je zelf het fijnst vindt!
Aankoopbewijs, 3 originele sleutels en boekjes zijn aanwezig.
Een erg stoere naked cafe racer model met veel power.
700 cc, 55kW bij 9000 rpm.
68Nm 6,9kg m bij 6500 rpm.
Viertakt tweecylinder.
Het model beschikt standaard over:
ABS
Hogere zithoogte dan gemiddeld (82cm)
Verhoogd stuur
Klassieke stijl minimalistisch dashboard
Klassieke ronde koplamp
Klein windscherm
Druppellader
Extra's:
- Verhoogd dashboard
- Valdoppen
- Telefoonlader
- Tanktas ring + kleine tas
alle originele onderdelen zijn aanwezig.
Optionele extra's:
- Groter windscherm Puig Touring (30,-)
- SP Connect telefoonhouder (nog gemonteerd, 30,-)
Proefrit bij serieuze interesse, geen verdere onderhandelingen bij afspraak
De motor is in zeer goede staat, heeft altijd in een overdekte garage gestaan. Goed verzorgd en recent nog een grote beurt gehad. De motor heeft geen (val)schade.
De banden zijn wel aardig versleten maar je kunt als koper wel de banden er op zetten die je zelf het fijnst vindt!
Aankoopbewijs, 3 originele sleutels en boekjes zijn aanwezig.
Een erg stoere naked cafe racer model met veel power.
700 cc, 55kW bij 9000 rpm.
68Nm 6,9kg m bij 6500 rpm.
Viertakt tweecylinder.
Het model beschikt standaard over:
ABS
Hogere zithoogte dan gemiddeld (82cm)
Verhoogd stuur
Klassieke stijl minimalistisch dashboard
Klassieke ronde koplamp
Klein windscherm
Druppellader
Extra's:
- Verhoogd dashboard
- Valdoppen
- Telefoonlader
- Tanktas ring + kleine tas
alle originele onderdelen zijn aanwezig.
Optionele extra's:
- Groter windscherm Puig Touring (30,-)
- SP Connect telefoonhouder (nog gemonteerd, 30,-)
Proefrit bij serieuze interesse, geen verdere onderhandelingen bij afspraak
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 749,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,3559
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,1240
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH,Gifhorner Str. 57,38112,Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.