detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
77 500 km
Transmission
-
Année
03/1996
Carburant
Essence
Puissance
110 kW (150 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 77 500 km
- Année
- 03/1996
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 110 kW (150 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Carénage
- Démarreur électrique
- Poignées chauffantes
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
Betreft een goed onderhouden Yamaha Thunderace 1000R uit 1996. Na anderhalf jaar in mijn bezit besluit ik om naar iets anders opzoek te gaan, zelf heb ik met de Ace ca. 20000 km gereden en herft me nooit in de steek laten vallen.
Er zijn wat aanpassingen gedaan zoals:
- Stalen HEL racing koppeling- en remleidingen
- Healtech Quickshifter in combinatie met GP-Shift, je kunt de quickshifter volledig aanpassen naar wensen door middel van een app op je telefoon.
- Alle bevestigingsmaterialen van kuipdelen zijn nieuwe in zwarte kleur
- Ketting smeer systeem
De Thunderace is voorzien van een Bos-demper die heerlijk geluid maakt, handverwarming en dynojet kit.
Het is een zeer snelle motorfiets die erg stabiel is bij hoge snelheden, hij voelt best wel zwaar aan omdat de Ace best wel breed is. Toch krijg je makkelijk je knie aan de grond tijdens bochten nemen. Qua zit houding, dit is nog niet een supersport maar een sport tourer.
Week geleden zijn de remmen aangepakt, deze zijn vervangen van standard brembo naar EBC dubbel H remblokken die meer rem prestatie geven. Deze week worden de carburateurs aangepakt en gesynchroniseerd.
Momenteel is de kmstand 77xxx, loopt wel op aangezien ik er dagelijks mee rij. Helaas heeft de Thunderace een minpuntje, dat is een lichte schade aan de linkse kuipdelen.
Ik ben zelf op dit motor begonnen na het behalen van mijn rijbewijs en ik kan aangeven dat dit een prima motor is. Natuurlijk dien je jezelf in de gaten te houden met het open trekken van de gas omdat die in zijn twee nog ooit omhoog wilt. Verder is die zeer stabiel en telkens als ik er op stap heb ik geen angst om mee te rijden.
Voor meer informatie, fotos of vragen kunt u mij een bericht sturen.
Prijs is altijd onderhandelbaar, echter graag langs de motor.
Met vriendelijke groeten,
Mateusz
Er zijn wat aanpassingen gedaan zoals:
- Stalen HEL racing koppeling- en remleidingen
- Healtech Quickshifter in combinatie met GP-Shift, je kunt de quickshifter volledig aanpassen naar wensen door middel van een app op je telefoon.
- Alle bevestigingsmaterialen van kuipdelen zijn nieuwe in zwarte kleur
- Ketting smeer systeem
De Thunderace is voorzien van een Bos-demper die heerlijk geluid maakt, handverwarming en dynojet kit.
Het is een zeer snelle motorfiets die erg stabiel is bij hoge snelheden, hij voelt best wel zwaar aan omdat de Ace best wel breed is. Toch krijg je makkelijk je knie aan de grond tijdens bochten nemen. Qua zit houding, dit is nog niet een supersport maar een sport tourer.
Week geleden zijn de remmen aangepakt, deze zijn vervangen van standard brembo naar EBC dubbel H remblokken die meer rem prestatie geven. Deze week worden de carburateurs aangepakt en gesynchroniseerd.
Momenteel is de kmstand 77xxx, loopt wel op aangezien ik er dagelijks mee rij. Helaas heeft de Thunderace een minpuntje, dat is een lichte schade aan de linkse kuipdelen.
Ik ben zelf op dit motor begonnen na het behalen van mijn rijbewijs en ik kan aangeven dat dit een prima motor is. Natuurlijk dien je jezelf in de gaten te houden met het open trekken van de gas omdat die in zijn twee nog ooit omhoog wilt. Verder is die zeer stabiel en telkens als ik er op stap heb ik geen angst om mee te rijden.
Voor meer informatie, fotos of vragen kunt u mij een bericht sturen.
Prijs is altijd onderhandelbaar, echter graag langs de motor.
Met vriendelijke groeten,
Mateusz
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 362,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 19.313,50
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.