Kilométrage
40 000 km
Transmission
-
Année
05/2003
Carburant
Essence
Puissance
112 kW (152 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 40 000 km
- Année
- 05/2003
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 112 kW (152 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
Beste,
Bij deze bied ik mijn R1 uit 2003 te koop aan, omdat ik er te weinig gebruik van maak.
De motor is voorzien van stalen remleidingen, waardoor hij veel beter remt als met de originele rubber leidingen. Er zitten led lampen in de koplamp, waardoor dr lichtopbrengst enorm verbeterd is (met goed lichtbeeld, zodat andere weggebruikers niet verblind worden). Beide lampen branden op zowel dimlicht als grootlicht. De knipperlichten aan de voorzijde zijn uitgevoerd in de hotbodies versie, welke naar mijn mening veel moderner en sportiever staan als de standaard knipperlichten. De originele zijn helaas niet meer aanwezig. Tot slot zit er nog een versnellings indicator op.
De motor komt met de originele uitlaatdemper. De demper die op sommige foto's is te zien is al los verkocht.
De motor is voorzien van twee sleutels, één voor het contactslot en één voor het zadelslot. Dit komt doordat door een afgebroken sleutel/defect slot het zadelslot een keer is vervangen.
op 39950km heeft hij een grote beurt gehad, waarbij onderstaande is gedaan:
-Luchtfilter vervangen.
-Oliefilter vervangen.
-Motorolie ververst.
-Bougies vervangen.
-Accu vervangen.
-Koppelingsplaten vervangen.
-Nieuwe nokkenaskettingspanner (preventief).
-Ketting & tandwielset (bij 34000km)
Heeft u verder nog vragen, stel ze gerust.
verder ziet de motor er op een paar gebruikerssporen na zeer netjes uit.
Bij deze bied ik mijn R1 uit 2003 te koop aan, omdat ik er te weinig gebruik van maak.
De motor is voorzien van stalen remleidingen, waardoor hij veel beter remt als met de originele rubber leidingen. Er zitten led lampen in de koplamp, waardoor dr lichtopbrengst enorm verbeterd is (met goed lichtbeeld, zodat andere weggebruikers niet verblind worden). Beide lampen branden op zowel dimlicht als grootlicht. De knipperlichten aan de voorzijde zijn uitgevoerd in de hotbodies versie, welke naar mijn mening veel moderner en sportiever staan als de standaard knipperlichten. De originele zijn helaas niet meer aanwezig. Tot slot zit er nog een versnellings indicator op.
De motor komt met de originele uitlaatdemper. De demper die op sommige foto's is te zien is al los verkocht.
De motor is voorzien van twee sleutels, één voor het contactslot en één voor het zadelslot. Dit komt doordat door een afgebroken sleutel/defect slot het zadelslot een keer is vervangen.
op 39950km heeft hij een grote beurt gehad, waarbij onderstaande is gedaan:
-Luchtfilter vervangen.
-Oliefilter vervangen.
-Motorolie ververst.
-Bougies vervangen.
-Accu vervangen.
-Koppelingsplaten vervangen.
-Nieuwe nokkenaskettingspanner (preventief).
-Ketting & tandwielset (bij 34000km)
Heeft u verder nog vragen, stel ze gerust.
verder ziet de motor er op een paar gebruikerssporen na zeer netjes uit.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.