detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
13 278 km
Transmission
-
Année
07/2020
Carburant
Essence
Puissance
11 kW (15 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 13 278 km
- Année
- 07/2020
- Dernier contrôle technique
- 06/2024
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 11 kW (15 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Sécurité
- ABS
- Autres
- Pot catalytique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Hierbij verkoop ik mijn Yamah YZF-R125, echt een ideale motor voor de beginnende motorrijder! Altijd met veel plezier op gereden, maar nu is het tijd voor mij om een stapje groter te gaan rijden. Vandaar dat ik helaas afschiet moet doen van dit prachtige monster.
Ik heb hem een jaar geleden gekocht van een oud vrouwtje die haar oude hobby van het motorrijden weer wilde oppakken, die heeft 32km van Amsterdam naar Heemskerk gereden en daar heeft hij 3 jaar stilgestaan. Ik heb de motor van haar overgekocht en destijds samen met een medewerker van Yamaha nagekeken en eigenlijk maar 1 groot probleem gevonden, er zaten roestpitjes in de voorvorken waardoor de seals de hele tijd lekte op de voorrem, niet ideaal natuurlijk. Met mijn achtergrond in engineering heb ik hem altijd zelf onderhouden. En ook gloednieuwe orginele Yamaha voorvorken eronder gezet. Verder heb ik de motor altijd goed volgens het boekje onderhouden en daarom verkeerd hij ook in goede staat.
Zoals elke motorrijder heb ik deze helaas wel een keertje laten vallen :( uit stilstand gelukkig wel, maar daardoor is de koppelinghendel een klein beetje gebogen. Mij stoorde het niet en heb hem daarom niet vervangen. Kan ik eventueel wel nog voor u doen als u dat belangrijk vind.
Voor de rest heb ik de volgende dingen aan de motor aangepast:
- Verkorte kentekenplaat houder icm een geïntegreerd achterlicht. Nu moet ik wel zeggen dat het remlicht erg zwak is en u daarom welling liever de orginele achterkant erop hebt, dat is ook zo geregeld, heb van alles het orginele onderdeel nog beschikbaar voor montage (behalve de ketting en tandwielen).
- De voorste knipperlichten zijn vervangen voor een dunnere, donkerdere variant.
- Het windscherm is vervangen voor een zwarte dubbel bubbel
- Er zit een RAM B ball gemonteerd op de stuurpen(de Mous telefoonhouder houd ik in eigen bezit, ik heb er eventueel wel een grote RAM x grip bij)
- En er zit een nieuwe ketting op, samen met nieuwe tandwielen, met een iets zwaardere vertanding maar het verschil is nihil al zeg ik het zelf.
De motor heeft 13.728 kilometer gelopen, kan nog iets oplopen, maar absoluut niet veel. Bouwjaar: 7-2020
Voor vragen, interesse of andere verzoeken kunt u mij altijd berichten.
Met vriendelijke groet,
Floris van Ewijk
Ik heb hem een jaar geleden gekocht van een oud vrouwtje die haar oude hobby van het motorrijden weer wilde oppakken, die heeft 32km van Amsterdam naar Heemskerk gereden en daar heeft hij 3 jaar stilgestaan. Ik heb de motor van haar overgekocht en destijds samen met een medewerker van Yamaha nagekeken en eigenlijk maar 1 groot probleem gevonden, er zaten roestpitjes in de voorvorken waardoor de seals de hele tijd lekte op de voorrem, niet ideaal natuurlijk. Met mijn achtergrond in engineering heb ik hem altijd zelf onderhouden. En ook gloednieuwe orginele Yamaha voorvorken eronder gezet. Verder heb ik de motor altijd goed volgens het boekje onderhouden en daarom verkeerd hij ook in goede staat.
Zoals elke motorrijder heb ik deze helaas wel een keertje laten vallen :( uit stilstand gelukkig wel, maar daardoor is de koppelinghendel een klein beetje gebogen. Mij stoorde het niet en heb hem daarom niet vervangen. Kan ik eventueel wel nog voor u doen als u dat belangrijk vind.
Voor de rest heb ik de volgende dingen aan de motor aangepast:
- Verkorte kentekenplaat houder icm een geïntegreerd achterlicht. Nu moet ik wel zeggen dat het remlicht erg zwak is en u daarom welling liever de orginele achterkant erop hebt, dat is ook zo geregeld, heb van alles het orginele onderdeel nog beschikbaar voor montage (behalve de ketting en tandwielen).
- De voorste knipperlichten zijn vervangen voor een dunnere, donkerdere variant.
- Het windscherm is vervangen voor een zwarte dubbel bubbel
- Er zit een RAM B ball gemonteerd op de stuurpen(de Mous telefoonhouder houd ik in eigen bezit, ik heb er eventueel wel een grote RAM x grip bij)
- En er zit een nieuwe ketting op, samen met nieuwe tandwielen, met een iets zwaardere vertanding maar het verschil is nihil al zeg ik het zelf.
De motor heeft 13.728 kilometer gelopen, kan nog iets oplopen, maar absoluut niet veel. Bouwjaar: 7-2020
Voor vragen, interesse of andere verzoeken kunt u mij altijd berichten.
Met vriendelijke groet,
Floris van Ewijk
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 16.560,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,9
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 345,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage AKF Leasing GmbH & Co. KG, Friedrichstr. 51, 42105 Wuppertal
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.