detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
42 908 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/2002
Carburant
Essence
Puissance
88 kW (120 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Supersport
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 42 908 km
- Année
- 07/2002
- Dernier contrôle technique
- 08/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 88 kW (120 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 600 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 190 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Carénage
- Démarreur électrique
- Pare-brise
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
Beste supersport fanaat,
Hierbij bied ik mijn Yamaha YZF-R6 met Akrapovich sportuitlaat uit 2002 aan. Vanwege een lange reis die ik ga maken ben ik genoodzaakt de motor helaas te verkopen. Ik heb er altijd met zeer veel plezier op gereden en het is een echt race monster. Er is recent grondig onderhoud aan verricht, dus de motor is ook technisch in zeer goede staat.
Verder ben ik altijd zuinig geweest op de motor en heeft hij altijd binnen gestaan achter slot en grendel. Er zit ook een extra kappenset bij en zitje mocht je iemand mee willen nemen.
Hieronder een opsomming van het verrichte onderhoud:
- Nieuwe ketting en tandwielen (Om de 300km schoongemaakt en ingevet)
- Nieuwe Accu (Sinds nieuwe accu altijd aan de druppellader bij weinig rijden)
- Nieuwe Spanningsregelaar
- Nieuwe Hoofdremcilinder
- Nieuwe Voorvoorkkeringen
- In augustus oliebeurtje gehad en ketting op spanning gebracht door Yamaha specialist RB motoren de Bilt.
Ik heb ook een video van hoe de motor klinkt, die kan ik naar je toesturen mocht je dat willen.
Mocht je interesse hebben, app of bel gerust!
Vriendelijke Groet,
Jim
Hierbij bied ik mijn Yamaha YZF-R6 met Akrapovich sportuitlaat uit 2002 aan. Vanwege een lange reis die ik ga maken ben ik genoodzaakt de motor helaas te verkopen. Ik heb er altijd met zeer veel plezier op gereden en het is een echt race monster. Er is recent grondig onderhoud aan verricht, dus de motor is ook technisch in zeer goede staat.
Verder ben ik altijd zuinig geweest op de motor en heeft hij altijd binnen gestaan achter slot en grendel. Er zit ook een extra kappenset bij en zitje mocht je iemand mee willen nemen.
Hieronder een opsomming van het verrichte onderhoud:
- Nieuwe ketting en tandwielen (Om de 300km schoongemaakt en ingevet)
- Nieuwe Accu (Sinds nieuwe accu altijd aan de druppellader bij weinig rijden)
- Nieuwe Spanningsregelaar
- Nieuwe Hoofdremcilinder
- Nieuwe Voorvoorkkeringen
- In augustus oliebeurtje gehad en ketting op spanning gebracht door Yamaha specialist RB motoren de Bilt.
Ik heb ook een video van hoe de motor klinkt, die kan ik naar je toesturen mocht je dat willen.
Mocht je interesse hebben, app of bel gerust!
Vriendelijke Groet,
Jim
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 535,18
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.