detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
37 664 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
05/1999
Carburant
Essence
Puissance
88 kW (120 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Supersport
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 37 664 km
- Année
- 05/1999
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 88 kW (120 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 600 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
10,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Démarreur électrique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
Description
R6 circuitmotor (geen kenteken meer)
Ik heb twee jaar met de R6 op het circuit gereden, maar ben ondertussen gestopt met deze hobby. Vandaar de motor in de verkoop.
Het volgende is al verkocht en zit niet meer bij de motor:
- Stuurdemper
- Bandenwarmer
- Carbon uitlaat
Voor de carbon uitlaat is gewoon een metalen voor in de plaats gekoment. Hier zitten al wel deuken in. En zoals te zien op de foto's is de kap aan de linkerkant getaped omdat deze gescheurd is door een schuiver in de regen. Er zit een nieuwe witte kap bij en die is nog niet gemonteerd geweest.
Wat zit er wel op:
- Hyperpro schokdemper achter
- Stalen remleidingen voor en achter
- Ketting is nog redelijk nieuw
- Uitlaatwrap
- Verschillende reservedelen die je ziet op de foto
- Reserve tank (geschaafd en gedeukt)
- Framesliders
- Hyperpro voorpoten
- Remhendel GSXR1000 K7
- Metzeler Racetec K3
- PP Tuning voetsteunen
Ik heb twee jaar met de R6 op het circuit gereden, maar ben ondertussen gestopt met deze hobby. Vandaar de motor in de verkoop.
Het volgende is al verkocht en zit niet meer bij de motor:
- Stuurdemper
- Bandenwarmer
- Carbon uitlaat
Voor de carbon uitlaat is gewoon een metalen voor in de plaats gekoment. Hier zitten al wel deuken in. En zoals te zien op de foto's is de kap aan de linkerkant getaped omdat deze gescheurd is door een schuiver in de regen. Er zit een nieuwe witte kap bij en die is nog niet gemonteerd geweest.
Wat zit er wel op:
- Hyperpro schokdemper achter
- Stalen remleidingen voor en achter
- Ketting is nog redelijk nieuw
- Uitlaatwrap
- Verschillende reservedelen die je ziet op de foto
- Reserve tank (geschaafd en gedeukt)
- Framesliders
- Hyperpro voorpoten
- Remhendel GSXR1000 K7
- Metzeler Racetec K3
- PP Tuning voetsteunen
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.067,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,76
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 284,45
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.