Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
30.421 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
05/2017
Brandstof
Benzine
Vermogen
447 kW (608 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- PB-010-B
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 30.421 km
- Bouwjaar
- 05/2017
- Keuring
- 05/2025
Technische Gegevens
- Vermogen
- 447 kW (608 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 5.204 cm³
- Cilinders
- 12
- Gewicht
- 1.845 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 265 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Keyless Entry
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Radio
- Veiligheid
- ABS
- Achter airbag
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Dagrijlichten
- Electronic Stability Program
- Hoofd airbag
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Zij-airbags
- Extra
- Lichtmetalen velgen (20")
- Spoiler
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Grijs
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Licensed to Thrill - Aston Martin DB11 AMR
De Aston Martin DB11 had een zware taak; dé iconische DB9 opvolgen.. Nou horen we je denken; Moet dat geen DB10 zijn? Voor de échte kenners onder ons, weet dat de DB10 wel degelijk bestond, maar dat er slechts 10 stuks van zijn gebouwd. In de James Bond film Spectre werd ze geïntroduceerd. Het shot van de achtervolging (met schade en crash) ging zo vaak mis, dat ze van de slechts 10 stuks, er maar liefst 8 (!) hebben gebruikt. De laatste twee werden aan particulieren verkocht.
Dus, de DB11 was de opvolger van de DB9 voor het grote(re) publiek. Na 11 jaar was het zover. Alles is ten opzichte van haar voorganger, anders. Lager, breder, meer welvingen en de iconische elementen zoals de grille. Ook is dit de eerste Aston Martin, waarbij je het dak, zwart kon bestellen. Iets minder ingetogen, maar de Gentleman Coupé kan het meer dan hebben!
Het interieur heeft ook grote sprongen gemaakt. Waarbij je bij de DB9 veel Volvo onderdelen kon ontdekken, is dit duidelijk allemaal ‘eigen’. De prachtige stiksel patronen in de stoelen, het overdreven zachte verwende Connolly leer én de moderne infotainment. Verder ontdek je veel glas, aluminium en bijna, geen plastic. Onder de motorkap is er ook een revolutie, de iconische 6.0 V12 werd ingeruild voor de compleet nieuwe 5.2 bi-turbo V12. Eindresultaat? Zoals Clarkson zou roepen; More Power! Die van ons zeker; Die is bij nieuwlevering, na het inrijden, even door AMR (Aston Martin Racing) gekieteld.
Ons exemplaar is origineel Nederlands, bij Kroymans nieuw geleverd aan de eerste, en enige, eigenaar. Full options, volledig originele lak met de neus van de auto in Expell lak bescherming. Nu opzoek naar een nieuwe Gentleman, to treat on many smiles a litre! Zien we je snel?
De Aston Martin DB11 had een zware taak; dé iconische DB9 opvolgen.. Nou horen we je denken; Moet dat geen DB10 zijn? Voor de échte kenners onder ons, weet dat de DB10 wel degelijk bestond, maar dat er slechts 10 stuks van zijn gebouwd. In de James Bond film Spectre werd ze geïntroduceerd. Het shot van de achtervolging (met schade en crash) ging zo vaak mis, dat ze van de slechts 10 stuks, er maar liefst 8 (!) hebben gebruikt. De laatste twee werden aan particulieren verkocht.
Dus, de DB11 was de opvolger van de DB9 voor het grote(re) publiek. Na 11 jaar was het zover. Alles is ten opzichte van haar voorganger, anders. Lager, breder, meer welvingen en de iconische elementen zoals de grille. Ook is dit de eerste Aston Martin, waarbij je het dak, zwart kon bestellen. Iets minder ingetogen, maar de Gentleman Coupé kan het meer dan hebben!
Het interieur heeft ook grote sprongen gemaakt. Waarbij je bij de DB9 veel Volvo onderdelen kon ontdekken, is dit duidelijk allemaal ‘eigen’. De prachtige stiksel patronen in de stoelen, het overdreven zachte verwende Connolly leer én de moderne infotainment. Verder ontdek je veel glas, aluminium en bijna, geen plastic. Onder de motorkap is er ook een revolutie, de iconische 6.0 V12 werd ingeruild voor de compleet nieuwe 5.2 bi-turbo V12. Eindresultaat? Zoals Clarkson zou roepen; More Power! Die van ons zeker; Die is bij nieuwlevering, na het inrijden, even door AMR (Aston Martin Racing) gekieteld.
Ons exemplaar is origineel Nederlands, bij Kroymans nieuw geleverd aan de eerste, en enige, eigenaar. Full options, volledig originele lak met de neus van de auto in Expell lak bescherming. Nu opzoek naar een nieuwe Gentleman, to treat on many smiles a litre! Zien we je snel?
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van DTM Collectibles
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 19.665,54
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 1,01
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 311,26
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Verkoper op AutoScout24 sinds 2022ContactpersoonDieter Tielman
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.