Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
74.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
11/1973
Brandstof
Benzine
Vermogen
82 kW (111 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 74.000 km
- Bouwjaar
- 11/1973
Technische Gegevens
- Vermogen
- 82 kW (111 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Kort na de fusie van Auto Union en NSU tot Audi de fabrikant uit Ingolstadt met de Audi in 1968 met het model 100. Een auto die op conventionelere wijze de markt bediende ten opzicht van zijn markante neef uit eigen huis, de NSU Ro80. Dat bleek de juiste aanpak, want de 100 verkocht als een dolle. De Audi 100 kan als het model worden gezien waarmee Audi zit echt op de markt vestigde.
De Audi 100 S Coupé heeft een prachtige “fastback” carrosserie. De bouwkwaliteit en afwerking zijn vergelijkbaar met de BMW en Mercedes modellen uit dezelfde periode. De auto heeft een 1.871 cc sterke 112 pk viercilinder motor die de voorwielen aandrijft. Er zijn slechts 30.000 auto’s van dit type geproduceerd. Hoeveel zijn er nog over?
De hier beschreven zelden geziene en prachtige Audi 100 S van 1973 is van de eerste serie en afkomstig van de eerste Belgische eigenaar die de auto op 12 november 1973 in ontvangst nam. De kilometerteller geeft slechts 74.000 kilometer aan en de auto verkeert in een zeer goede staat in perfecte conditie en originele lak. De kleur is Turquoise blauw metallic, gecombineerd met een perfect interieur in zwarte vinyl en stof, voorstoelen met hoofdsteunen, geheel origineel. In de sportieve midden console zit de originele Becker Avis autoradio met FM. De hemel is geheel origineel en in nieuwstaat, net zoals de bekleding in de kofferbak.
In 1991 werd deze auto in de hoek van de garage gezet omdat hij niet meer door de technische keuring kwam wegens problemen aan de remmen (gedocumenteerd). In 2021 werd deze Audi door een classic car specialist helemaal van onder tot boven onderhanden genomen. De voor 17.000 euro+ rekeningen tonen dat alles tot in detail is gerepareerd of gereviseerd met originele onderdelen. Motor, versnellingsbak, ophanging, remmen, benzine tank, banden ete etc, alles is nieuw.
Bij deze Audi is het originele instructieboekje en afgestempelde onderhoudsboekje, evenals vele facturen en documentatie van de eerste eigenaar. Dit is waarschijnlijk de meest originele en complete Audi 100 S coupé die er op de markt is.
Rijden met deze jaren zeventig sensatie is een genot met goede prestaties, gemakkelijk schakelen en sterke remmen. Het is echt moeilijk te geloven dat deze Audi 50 jaar oud is. Deze specifieke auto is in feite een perfecte start voor iedereen die de stap wil zetten naar het bezit van een klassieke auto. Hij voldoet aan alle eisen voor een betaalbare prijs en maakt van elke reis een onvergetelijke roadtrip met veel bekijks.
De Audi 100 S Coupé heeft een prachtige “fastback” carrosserie. De bouwkwaliteit en afwerking zijn vergelijkbaar met de BMW en Mercedes modellen uit dezelfde periode. De auto heeft een 1.871 cc sterke 112 pk viercilinder motor die de voorwielen aandrijft. Er zijn slechts 30.000 auto’s van dit type geproduceerd. Hoeveel zijn er nog over?
De hier beschreven zelden geziene en prachtige Audi 100 S van 1973 is van de eerste serie en afkomstig van de eerste Belgische eigenaar die de auto op 12 november 1973 in ontvangst nam. De kilometerteller geeft slechts 74.000 kilometer aan en de auto verkeert in een zeer goede staat in perfecte conditie en originele lak. De kleur is Turquoise blauw metallic, gecombineerd met een perfect interieur in zwarte vinyl en stof, voorstoelen met hoofdsteunen, geheel origineel. In de sportieve midden console zit de originele Becker Avis autoradio met FM. De hemel is geheel origineel en in nieuwstaat, net zoals de bekleding in de kofferbak.
In 1991 werd deze auto in de hoek van de garage gezet omdat hij niet meer door de technische keuring kwam wegens problemen aan de remmen (gedocumenteerd). In 2021 werd deze Audi door een classic car specialist helemaal van onder tot boven onderhanden genomen. De voor 17.000 euro+ rekeningen tonen dat alles tot in detail is gerepareerd of gereviseerd met originele onderdelen. Motor, versnellingsbak, ophanging, remmen, benzine tank, banden ete etc, alles is nieuw.
Bij deze Audi is het originele instructieboekje en afgestempelde onderhoudsboekje, evenals vele facturen en documentatie van de eerste eigenaar. Dit is waarschijnlijk de meest originele en complete Audi 100 S coupé die er op de markt is.
Rijden met deze jaren zeventig sensatie is een genot met goede prestaties, gemakkelijk schakelen en sterke remmen. Het is echt moeilijk te geloven dat deze Audi 50 jaar oud is. Deze specifieke auto is in feite een perfecte start voor iedereen die de stap wil zetten naar het bezit van een klassieke auto. Hij voldoet aan alle eisen voor een betaalbare prijs en maakt van elke reis een onvergetelijke roadtrip met veel bekijks.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.090,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 135,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.225,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 9.072,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,71
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 189,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.