Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
BMW 3203-serie *Automaat*Historie*Perfecte staat!*
€ 19.950,-5
Koster&Hogeslag Automotive
Kilometerstand
104.511 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
04/1982
Brandstof
Benzine
Vermogen
90 kW (122 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- J-928-GH
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 104.511 km
- Bouwjaar
- 04/1982
- Keuring
- Nieuw
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 90 kW (122 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 1.990 cm³
- Cilinders
- 6
- Gewicht
- 1.015 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
- Extra
- Lichtmetalen velgen
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zilver
- Oorspronkelijke kleur
- Polaris metallic (licht zilver
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Blauw
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Als opvolger van de 02 modellen is dit de eerste echte BMW 3 serie. Hij kwam in 1975 op de markt met alleen 4 cilinder benzine motoren.
Op de IAA van september 1977 werd de BMW 323i geïntroduceerd met de beroemde M20 6 cilinder benzine motor. Ook werd de 320 een 6 cilinder met dezelfde motor geleverd, echter met een carburateur. Een 6 cilinder in deze klasse was revolutionair.
Ons exemplaar is van orgine afkomstig vanuit Zwitserland, en hebben wij zelf naar Nederland gehaald. De 1e eigenaar, herr Erwin Blaser kocht deze schitterende BMW in de kleur Polaris Zilver metallic, bestelde er een automatische transmissie bij, evenals een rechterbuitenspiegel, groen getint glas en een mooie Blaupunkt Nürnberg radio met voorkeuze toetsen. Onder de auto werden in plaats van de stalen wielen, de veelspaaks originele Alpina wielen besteld. De auto werd geleverd op 7 april 1982 door BMW dealer Rudolf Bühler in Neuenberg. Op 4 juni 1982 werd na 2158 kilometer de 1e doorsmeer uitgevoerd. Vanaf dat moment ging de auto ieder jaar! naar de BMW dealer voor de servicebeurt. Vanaf november ging de auto jaarlijks in de verwarmde garage, en werd er in april weer uitgereden. Het originele serviceboek was te klein om alle jaarlijkse beurten erin te vermelden, vandaar dat er een uitbreiding bij kwam om alle service erin te vermelden. Tot 3 maal toe werden de distributieriemen vernieuwd, waarbij de laatste bij 100.964 km. Wij hebben dit topexemplaar aan de vorige eigenaar mogen leveren, waar de BMW deel uitmaakte van een geweldige verzameling klassiekers. Maar omdat er ruimte gemaakt moest worden, wordt is er met pijn in het hart weer afscheid genomen van deze prachtige BMW 320. "Alleen als jullie hem weer aan een liefhebber kunnen verkopen!"" De auto heeft de laatste jaren dus meer dagen in de verwarmde garage gestaan, dan dat hij op de weg te vinden was. Dit is ook uit de (overigens perfecte) onderhoudshistorie af te leiden. De laatste delen zijn doormiddel een PDF op onze website in te zien.
Deze BMW 320 durven wij te beweren, is de allermooiste van Europa! Origineler en nieuwer bestaat niet! Dit is geen gerestaureerd exemplaar, maar 100 % origineel en niet gespoten etc.
Alles, maar werkelijk alles aan deze BMW is in nieuwstaat. De bekleding is niet verkleurd, de chromen lijsten blinken nog als nieuw, alle bouten en moeren zijn nog in nieuwstaat en geen enkele corrosie heeft ook maar iets aangetast. Aan de onderzijde van de auto zijn de bouten en moeren nog geheel blank.
Oprecht durven wij te stellen dat deze BMW een beleggingsobject is. De waarde zal in deze staat alleen maar toenemen. Dit komt nooit meer voor!
Bedrijfsinformatie
Alle bezichtigingen en proefritten zijn op afspraak. U kunt het beste ons per e-mail of telefonisch benaderen voor een afspraak.
Bezoekt u onze website voor grotere foto’s en meer informatie. Tevens vind u op onze website al onze gegevens.
Al onze auto's worden bij inname gecontroleerd op technische en optische toestand. Wij zorgen dat dit inzichtelijk is voor verkoop. Hierdoor hebben wij en u zicht op de uitgevoerde werkzaamheden en de te verwachte werkzaamheden. Al onze auto’s zijn technisch gecontroleerd en professioneel gepoetst. Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Alle moeite is genomen om de informatie op onze website en advertenties zo accuraat, duidelijk en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 1978 - sep. 1982
Modelcode: E21
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 58 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.520 kg
Wielbasis: 257 cm
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Op de IAA van september 1977 werd de BMW 323i geïntroduceerd met de beroemde M20 6 cilinder benzine motor. Ook werd de 320 een 6 cilinder met dezelfde motor geleverd, echter met een carburateur. Een 6 cilinder in deze klasse was revolutionair.
Ons exemplaar is van orgine afkomstig vanuit Zwitserland, en hebben wij zelf naar Nederland gehaald. De 1e eigenaar, herr Erwin Blaser kocht deze schitterende BMW in de kleur Polaris Zilver metallic, bestelde er een automatische transmissie bij, evenals een rechterbuitenspiegel, groen getint glas en een mooie Blaupunkt Nürnberg radio met voorkeuze toetsen. Onder de auto werden in plaats van de stalen wielen, de veelspaaks originele Alpina wielen besteld. De auto werd geleverd op 7 april 1982 door BMW dealer Rudolf Bühler in Neuenberg. Op 4 juni 1982 werd na 2158 kilometer de 1e doorsmeer uitgevoerd. Vanaf dat moment ging de auto ieder jaar! naar de BMW dealer voor de servicebeurt. Vanaf november ging de auto jaarlijks in de verwarmde garage, en werd er in april weer uitgereden. Het originele serviceboek was te klein om alle jaarlijkse beurten erin te vermelden, vandaar dat er een uitbreiding bij kwam om alle service erin te vermelden. Tot 3 maal toe werden de distributieriemen vernieuwd, waarbij de laatste bij 100.964 km. Wij hebben dit topexemplaar aan de vorige eigenaar mogen leveren, waar de BMW deel uitmaakte van een geweldige verzameling klassiekers. Maar omdat er ruimte gemaakt moest worden, wordt is er met pijn in het hart weer afscheid genomen van deze prachtige BMW 320. "Alleen als jullie hem weer aan een liefhebber kunnen verkopen!"" De auto heeft de laatste jaren dus meer dagen in de verwarmde garage gestaan, dan dat hij op de weg te vinden was. Dit is ook uit de (overigens perfecte) onderhoudshistorie af te leiden. De laatste delen zijn doormiddel een PDF op onze website in te zien.
Deze BMW 320 durven wij te beweren, is de allermooiste van Europa! Origineler en nieuwer bestaat niet! Dit is geen gerestaureerd exemplaar, maar 100 % origineel en niet gespoten etc.
Alles, maar werkelijk alles aan deze BMW is in nieuwstaat. De bekleding is niet verkleurd, de chromen lijsten blinken nog als nieuw, alle bouten en moeren zijn nog in nieuwstaat en geen enkele corrosie heeft ook maar iets aangetast. Aan de onderzijde van de auto zijn de bouten en moeren nog geheel blank.
Oprecht durven wij te stellen dat deze BMW een beleggingsobject is. De waarde zal in deze staat alleen maar toenemen. Dit komt nooit meer voor!
Bedrijfsinformatie
Alle bezichtigingen en proefritten zijn op afspraak. U kunt het beste ons per e-mail of telefonisch benaderen voor een afspraak.
Bezoekt u onze website voor grotere foto’s en meer informatie. Tevens vind u op onze website al onze gegevens.
Al onze auto's worden bij inname gecontroleerd op technische en optische toestand. Wij zorgen dat dit inzichtelijk is voor verkoop. Hierdoor hebben wij en u zicht op de uitgevoerde werkzaamheden en de te verwachte werkzaamheden. Al onze auto’s zijn technisch gecontroleerd en professioneel gepoetst. Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Alle moeite is genomen om de informatie op onze website en advertenties zo accuraat, duidelijk en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 1978 - sep. 1982
Modelcode: E21
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 58 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.520 kg
Wielbasis: 257 cm
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Koster&Hogeslag Automotive
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 1.126,05
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank - Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfKoster&Hogeslag Automotive
Verkoper op AutoScout24 sinds 2013ContactpersoonRobert Koster
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.