Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
150.500 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
09/2001
Brandstof
Benzine
Vermogen
170 kW (231 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 150.500 km
- Bouwjaar
- 09/2001
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 170 kW (231 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.999 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 3
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Hill-Hold Control
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Multifunctioneel stuur
- Panoramisch dak
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Voorruitverwarming
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- Radio
- Veiligheid
- ABS
- Achter airbag
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Automatische Tractie Controle
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijlichten
- Electronic Stability Program
- Emergency Brake Assist
- Hoofd airbag
- Koplamp volledig LED
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Mistlampen
- Zij-airbags
- Extra
- Pechset
- Reservewiel
- Rokerspakket
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zilver
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Bij deze bied ik mijn BMW 530i aan. Ik heb deze auto anderhalf jaar geleden gekocht voor vakantie en hobby, en er sinsdien slechts 9.000 km mee gereden, en er voor meer dan €10.000,- aan versleuteld(facturen aanwezig).
Ik heb hem overgenomen van een man die hem in de stalling had staan omdat hij zelf de kans kreeg een 911 te rijden, en bij mij heeft die altijd binnen gestaan in de werkplaats.
Met de huidige groei van m'n bedrijf en de weinig beschikbare bedrijfsruimte twijfel ik er nou over om hem weg te doen. Door de km stand en staat waarin die is rijd ik er niet veel mee om hem zo te houden, en staat die dus vooral binnen. De laatste flinke rit was naar Zuid-Frankrijk wat die probleemloos en comfortabel gedaan heeft, in September.
Toen ik hem kreeg in Okt. 23 heb ik gelijk een grote beurt laten doen, incl. het flushen van motor en bak, €2.000,- dit voorjaar heb ik voor €5.500,- het hele onderstel en remmerij preventief laten vervangen, en hem voor €3.000,- optisch weer in topstaat laten brengen. Alle lelijke plekjes in de verf zijn weggepoetst.
Een e39 met de dikste 6 cilinder in zo'n staat is zeer zeldzaam, bij een bod wat niet het niet waard is zal die dan ook niet weggaan. Bespaar me dus ook een laagste prijs of snel geld, hij staat hier prima droog en bij te weinig interesse de komende jaren ook nog wel.
Bij serieuze interesse is die te bezichtigen. Heeft die dan helemaal geen minpunten?
Nou, door het stilstaan is het sleuteltje momenteel leeg dus opent die via de portier, en het dakraam schijnt niet goed te sluiten soms, maar dit is alleen wat ik van de vorige eigenaar heb gehoord, heb het zelf niet geprobeerd om panne te voorkomen. Ik wou het oppakken met de raamrubbers, maar weet niet of ik dat nog ga doen. Kan eventueel met een beurt en verse APK afgeleverd worden.
Ik heb hem overgenomen van een man die hem in de stalling had staan omdat hij zelf de kans kreeg een 911 te rijden, en bij mij heeft die altijd binnen gestaan in de werkplaats.
Met de huidige groei van m'n bedrijf en de weinig beschikbare bedrijfsruimte twijfel ik er nou over om hem weg te doen. Door de km stand en staat waarin die is rijd ik er niet veel mee om hem zo te houden, en staat die dus vooral binnen. De laatste flinke rit was naar Zuid-Frankrijk wat die probleemloos en comfortabel gedaan heeft, in September.
Toen ik hem kreeg in Okt. 23 heb ik gelijk een grote beurt laten doen, incl. het flushen van motor en bak, €2.000,- dit voorjaar heb ik voor €5.500,- het hele onderstel en remmerij preventief laten vervangen, en hem voor €3.000,- optisch weer in topstaat laten brengen. Alle lelijke plekjes in de verf zijn weggepoetst.
Een e39 met de dikste 6 cilinder in zo'n staat is zeer zeldzaam, bij een bod wat niet het niet waard is zal die dan ook niet weggaan. Bespaar me dus ook een laagste prijs of snel geld, hij staat hier prima droog en bij te weinig interesse de komende jaren ook nog wel.
Bij serieuze interesse is die te bezichtigen. Heeft die dan helemaal geen minpunten?
Nou, door het stilstaan is het sleuteltje momenteel leeg dus opent die via de portier, en het dakraam schijnt niet goed te sluiten soms, maar dit is alleen wat ik van de vorige eigenaar heb gehoord, heb het zelf niet geprobeerd om panne te voorkomen. Ik wou het oppakken met de raamrubbers, maar weet niet of ik dat nog ga doen. Kan eventueel met een beurt en verse APK afgeleverd worden.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 27.779,40
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,88
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 244,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.