Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
120.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
04/1992
Brandstof
LPG
Vermogen
160 kW (218 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 120.000 km
- Bouwjaar
- 04/1992
- Keuring
- 01/2027
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen
- 160 kW (218 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 3.430 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
- Gewicht
- 1.833 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Emissielabel
- 1 (Geen emissieklasse sticker)
- Brandstof
- LPG
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Elektrische zetelverstelling
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Open dak
- Voorruitverwarming
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Handsfree
- MP3
- Radio
- Sound system
- Televisie
- Veiligheid
- ABS
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen
- Snelheidsbeperkingsinstallatie
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Aanraakscherm
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (15")
- Pechset
- Skiluik
- Sportophanging
- Trekhaak
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
De auto is uit 1991 en ik ben de 2e eigenaar. De eerste eigenaar was een mijnheer of mevrouw uit Tokyo, Japan. Daar is de auto in 1992 nieuw afgeleverd, voorzien van merkwaardige chromen antenne rechts op de voorbumper, waarschijnlijk om eenvoudiger te kunnen parkeren of door de parkeergarages van Tokyo te kunnen manouvreren met het stuur aan de verkeerde kant.
De auto is in Japan niet veel gebruikt gezien de kilometerstand van 51.000 km toen ik de auto in 2009 bij een autobedrijf in Cardiff aanschafte. Ik heb de auto destijds in eerste instantie als verzamelobject gekocht en er de eerste jaren weinig in gereden.
Wel heb ik de auto in 2009 direct een speciale, zeer grondige, antiroest behandeling laten ondergaan. Hierbij wordt de auto eerst volledig geinspecteerd, ook de holle ruimtes met behulp van een kleine camera, om daarna gedurende een week volledig voorzien te worden van een speciale coating zodat de auto niet mee zal roesten in de toekomst. Een fotoreportage hiervan is voor handen.
In 2017 heb ik toch besloten de auto in gebruik te nemen, voornamelijk voor lange ritten en vakanties. Ik heb de auto van een gasinstallatie laten voorzien en gedurende een aantal jaren voor deze doeleinden gebruikt. Op een van de eerste ritten bleek er, vanwege het lange stilstaan, een probleem met de cylinderkop te zijn. Dit is door de BMW specialist in Den Haag professioneel verholpen, hierbij is preventief de volledige cylinderkop gereviseerd en de motor volledig nagekeken.
Hierna zijn er slechts nog 2 kleine mankementen aan de auto geweest. Bij 110.000 km is er een brandstofleiding vervangen in de motorruimte en vorige week bleek bij de TUV keuring dat de radiateur aan vervanging toe was. Deze is vervangen voor een nieuw exemplaar waarbij tevens de koelvloeistof vervangen is. Ook is de auto weer gekeurd tot januari 2027.
De auto is in bijzonder mooie staat zoals op de foto's te zien is. Wat kleine gebruikssporen zijn uiteraard zeker aanwezig.
De auto is in Japan niet veel gebruikt gezien de kilometerstand van 51.000 km toen ik de auto in 2009 bij een autobedrijf in Cardiff aanschafte. Ik heb de auto destijds in eerste instantie als verzamelobject gekocht en er de eerste jaren weinig in gereden.
Wel heb ik de auto in 2009 direct een speciale, zeer grondige, antiroest behandeling laten ondergaan. Hierbij wordt de auto eerst volledig geinspecteerd, ook de holle ruimtes met behulp van een kleine camera, om daarna gedurende een week volledig voorzien te worden van een speciale coating zodat de auto niet mee zal roesten in de toekomst. Een fotoreportage hiervan is voor handen.
In 2017 heb ik toch besloten de auto in gebruik te nemen, voornamelijk voor lange ritten en vakanties. Ik heb de auto van een gasinstallatie laten voorzien en gedurende een aantal jaren voor deze doeleinden gebruikt. Op een van de eerste ritten bleek er, vanwege het lange stilstaan, een probleem met de cylinderkop te zijn. Dit is door de BMW specialist in Den Haag professioneel verholpen, hierbij is preventief de volledige cylinderkop gereviseerd en de motor volledig nagekeken.
Hierna zijn er slechts nog 2 kleine mankementen aan de auto geweest. Bij 110.000 km is er een brandstofleiding vervangen in de motorruimte en vorige week bleek bij de TUV keuring dat de radiateur aan vervanging toe was. Deze is vervangen voor een nieuw exemplaar waarbij tevens de koelvloeistof vervangen is. Ook is de auto weer gekeurd tot januari 2027.
De auto is in bijzonder mooie staat zoals op de foto's te zien is. Wat kleine gebruikssporen zijn uiteraard zeker aanwezig.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 7.152,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 1,1
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 149,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1300
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0600
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services, Geschäftsbereich der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.