Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
84.632 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
06/1989
Brandstof
Benzine
Vermogen
143 kW (194 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- YS-84-YF
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 84.632 km
- Bouwjaar
- 06/1989
- Keuring
- 01/2027
Technische Gegevens
- Vermogen
- 143 kW (194 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.302 cm³
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.225 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Open dak
- Veiligheid
- ABS
- Centrale vergrendeling
- Stuurbekrachtiging
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Grijs
- Soort lak
- Metallic
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Boys don’t grow up, only their toys get bigger – BMW M3 E30
De BMW E30. Een absoluut stijl-icoon wat naast haar looks, ook de slagzin; ‘Freude am Fahren’ dik (en erg dwars) bevestigde! Ze is 12 jaar lang van de band in Munchen gerold en heeft menig autoliefhebber doen gniffelen. Eerst enkel voor de ‘hoge middenklasse’, later beschikbaar voor iedereen. Dat was ook gelijk de reden dat de ‘prachtige exemplaren’, op het lijstje bedreigde autosoorten staat. Waar tegenwoordig bij BMW de M voor marketing staat, was het vroeger nog een echte volbloed!
De E30 M3 was gebouwd met doel op snelheid en betrouwbaarheid. Daarom werd de giftige vier-pitter van de plank gepakt, in plaats van de iconische zes-in-lijn. Lichter, sneller in de toeren en vooral betrouwbaarder op langdurig hoge toeren. Uit de -gemiddeld vier Duitse pilsjes (2.3 liter)- werden standaard 197 paarden geperst. Toen de E30 M3 haar intrede maakte bij de DTM (nu begrijp je ook direct waarom ze een van onze favoriete paarden van stal is), toonde ze vooral haar vierkante achterkant aan de rest van het rijdersveld.
Die van ons? Zoals je bent gewend. Volledig onderhouden en gedocumenteerd. Ze is haar leven begonnen in het bezit van een Amerikaanse militair gestationeerd in Duitsland. Hij heeft haar dus ook in München bij de fabriek opgehaald. Na een jaar was de dienstperiode van de militair voorbij en verkocht de auto aan een Nederlandse liefhebber. Het kenteken van de M3 is dus (bijna) origineel Nederlands! Sinds dien is ze enkel in de handen geweest van liefhebbers; Waarvan de laatste haar ruim 15 jaar in zijn privé collectie heeft bewaard. Na zijn ‘lange winterslaap’ heeft Lusso Classics haar volledig nagelopen en waar nodig geserviced. Ze is nu weer helemaal klaar voor het komende seizoen; Veel smiles per liter gegarandeerd! Zien we je snel?
De BMW E30. Een absoluut stijl-icoon wat naast haar looks, ook de slagzin; ‘Freude am Fahren’ dik (en erg dwars) bevestigde! Ze is 12 jaar lang van de band in Munchen gerold en heeft menig autoliefhebber doen gniffelen. Eerst enkel voor de ‘hoge middenklasse’, later beschikbaar voor iedereen. Dat was ook gelijk de reden dat de ‘prachtige exemplaren’, op het lijstje bedreigde autosoorten staat. Waar tegenwoordig bij BMW de M voor marketing staat, was het vroeger nog een echte volbloed!
De E30 M3 was gebouwd met doel op snelheid en betrouwbaarheid. Daarom werd de giftige vier-pitter van de plank gepakt, in plaats van de iconische zes-in-lijn. Lichter, sneller in de toeren en vooral betrouwbaarder op langdurig hoge toeren. Uit de -gemiddeld vier Duitse pilsjes (2.3 liter)- werden standaard 197 paarden geperst. Toen de E30 M3 haar intrede maakte bij de DTM (nu begrijp je ook direct waarom ze een van onze favoriete paarden van stal is), toonde ze vooral haar vierkante achterkant aan de rest van het rijdersveld.
Die van ons? Zoals je bent gewend. Volledig onderhouden en gedocumenteerd. Ze is haar leven begonnen in het bezit van een Amerikaanse militair gestationeerd in Duitsland. Hij heeft haar dus ook in München bij de fabriek opgehaald. Na een jaar was de dienstperiode van de militair voorbij en verkocht de auto aan een Nederlandse liefhebber. Het kenteken van de M3 is dus (bijna) origineel Nederlands! Sinds dien is ze enkel in de handen geweest van liefhebbers; Waarvan de laatste haar ruim 15 jaar in zijn privé collectie heeft bewaard. Na zijn ‘lange winterslaap’ heeft Lusso Classics haar volledig nagelopen en waar nodig geserviced. Ze is nu weer helemaal klaar voor het komende seizoen; Veel smiles per liter gegarandeerd! Zien we je snel?
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van DTM Collectibles
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 160,-
- detailpage.leasing.total
- € 160,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 6.696,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,6
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 279,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0440
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Verkoper op AutoScout24 sinds 2022ContactpersoonDieter Tielman
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.