Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
46.395 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
02/2016
Brandstof
Benzine
Vermogen
331 kW (450 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- K-251-LK
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 46.395 km
- Bouwjaar
- 02/2016
- Keuring
- 09/2025
Technische Gegevens
- Vermogen
- 331 kW (450 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.979 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
- Gewicht
- 1.873 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 315 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Getinte ramen
- Head-up display
- Keyless Entry
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuur
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Start/Stop systeem
- Wind deflector
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Digitale radio-ontvangst
- Radio
- Veiligheid
- ABS
- Adaptive lights
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Automatische Tractie Controle
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Electronic Stability Program
- Grootlichtassistent
- Hoofd airbag
- LED verlichting
- Mistlampen
- Verkeersbordherkenning
- Zij-airbags
- Extra
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Lichtmetalen velgen (19")
- Sportophanging
- Sportzetels
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
- My bonus is faster than your bonus - BMW M4 Competition Convertible
De BMW M4 F82, aangedreven door een icoon; De zes-in-lijn van Bayerische Motoren Werke, gemotiveerd door twee enorme aanjagers van de M-afdeling. Wij waren enorm fan van de V8 M3 (E91 serie), dus het voelde als een compromis richting mensen, die zelf nooit zo’n auto zouden rijden. Onterecht, als je het ons vraagt. Na één rit was het gelukkig duidelijk; Het inleveren van twee (atmosferische) cilinders was de enige compromis! Het koppel is over een heel breed toeren-bereik beschikbaar en snakt naar actie; Ze mompelt met de minste gas-respons al ruim na (bop bop bop). Dit is een pure BMW waar de liefhebber enorm vrolijk van wordt!
Ten opzichte van haar voorganger is de zes-in-lijn 60 kilo lichter en een halve seconde sneller van -0 naar ik wil hem hebben-. Ze gaat bij de eerste zonnestraal graag in een kleine 20 seconde topless. Allemaal niet nodig, wel ontzettend lekker. Ook vinden wij dat de constructie van deze cabrio aandacht verdient; Je hebt helemaal geen nadeel meer! Het dak is een stalen dak constructie dat zich tot 20 km’h opvouwt achterin, voordat je er erg in hebt. Geen plastic achterruitje, geen stoffen dak.. We kunnen het het best omschrijven als een ‘vouwbare hardtop’, die het hele jaar bruikbaar is!
Het Competition-pack maakt de M4, vinden wij, helemaal af. Deze is samen met Timo Glock en Bruno Spengler, de DTM coureurs van BMW, ontwikkeld. Nadat zij de M4 Competition hadden goedgekeurd na elke hoek van de Nordschleife te hebben getrotseerd, werd ze gepresenteerd. Voor het publiek niet direct duidelijk; Behalve de prachtig zwarte details. Zoals BMW dat mooi verwoord; De shadowline. Zwarte grille, zwarte raamlijsten, zwarte vier-dubbele uitlaten.. De motor heeft een slordige 25 Beierse paarden extra en worden via het verbeterde onderstel erg prettig vertaald naar het asfalt. Wanneer je de M1 of M2 knop indrukt; Kun je wanneer je over een euro munt rijdt; vertellen of dit kop- of munt was! Ook laat de traction control je in samenwerking met het elektronisch blokkerende differentieel, je aardig spelen. Als je durft.
Die van ons? Zoals het moet. Van de eerste eigenaar, volledig dealer onderhouden, originele lak en een lage kilometerstand. Het ‘rationele stuk’ van deze (volgens onze partner vaak..) irrationele aankoop, is dus gedekt. Ze is drie jaar geleden met een Nederlandse eigenaar vanuit zijn toenmalige woonplaats terug gekomen naar Nederland. Nu opzoek naar haar volgende bewaarder. Zien we je snel?
De BMW M4 F82, aangedreven door een icoon; De zes-in-lijn van Bayerische Motoren Werke, gemotiveerd door twee enorme aanjagers van de M-afdeling. Wij waren enorm fan van de V8 M3 (E91 serie), dus het voelde als een compromis richting mensen, die zelf nooit zo’n auto zouden rijden. Onterecht, als je het ons vraagt. Na één rit was het gelukkig duidelijk; Het inleveren van twee (atmosferische) cilinders was de enige compromis! Het koppel is over een heel breed toeren-bereik beschikbaar en snakt naar actie; Ze mompelt met de minste gas-respons al ruim na (bop bop bop). Dit is een pure BMW waar de liefhebber enorm vrolijk van wordt!
Ten opzichte van haar voorganger is de zes-in-lijn 60 kilo lichter en een halve seconde sneller van -0 naar ik wil hem hebben-. Ze gaat bij de eerste zonnestraal graag in een kleine 20 seconde topless. Allemaal niet nodig, wel ontzettend lekker. Ook vinden wij dat de constructie van deze cabrio aandacht verdient; Je hebt helemaal geen nadeel meer! Het dak is een stalen dak constructie dat zich tot 20 km’h opvouwt achterin, voordat je er erg in hebt. Geen plastic achterruitje, geen stoffen dak.. We kunnen het het best omschrijven als een ‘vouwbare hardtop’, die het hele jaar bruikbaar is!
Het Competition-pack maakt de M4, vinden wij, helemaal af. Deze is samen met Timo Glock en Bruno Spengler, de DTM coureurs van BMW, ontwikkeld. Nadat zij de M4 Competition hadden goedgekeurd na elke hoek van de Nordschleife te hebben getrotseerd, werd ze gepresenteerd. Voor het publiek niet direct duidelijk; Behalve de prachtig zwarte details. Zoals BMW dat mooi verwoord; De shadowline. Zwarte grille, zwarte raamlijsten, zwarte vier-dubbele uitlaten.. De motor heeft een slordige 25 Beierse paarden extra en worden via het verbeterde onderstel erg prettig vertaald naar het asfalt. Wanneer je de M1 of M2 knop indrukt; Kun je wanneer je over een euro munt rijdt; vertellen of dit kop- of munt was! Ook laat de traction control je in samenwerking met het elektronisch blokkerende differentieel, je aardig spelen. Als je durft.
Die van ons? Zoals het moet. Van de eerste eigenaar, volledig dealer onderhouden, originele lak en een lage kilometerstand. Het ‘rationele stuk’ van deze (volgens onze partner vaak..) irrationele aankoop, is dus gedekt. Ze is drie jaar geleden met een Nederlandse eigenaar vanuit zijn toenmalige woonplaats terug gekomen naar Nederland. Nu opzoek naar haar volgende bewaarder. Zien we je snel?
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van DTM Collectibles
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 30.749,95
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,79
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 496,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Verkoper op AutoScout24 sinds 2022ContactpersoonDieter Tielman
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.