Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
222.550 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
03/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen
294 kW (400 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 222.550 km
- Bouwjaar
- 03/1999
- Keuring
- 02/2022
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 294 kW (400 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 4.941 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.695 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 2
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
13,9 l/100 km (comb.)
- CO2-emissie
- 336 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Elektrische zetelverstelling
- Lendensteun
- Multifunctioneel stuur
- Navigatiesysteem
- Open dak
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Boordcomputer
- CD
- Sound system
- Televisie
- Veiligheid
- ABS
- Achter airbag
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Automatische Tractie Controle
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- LED verlichting
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Xenon Lichten
- Zij-airbags
- Extra
- Bagageruimte-afscheiding
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Lichtmetalen velgen (18")
- Pechset
- Rokerspakket
- Skiluik
- Sportophanging
- Sportpakket
- Sportzetels
- Vierseizoenenbanden
- Wassysteem voor koplampen
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
De laatste “echte” M5 in de unieke kleur imola Rood!
Wereldwijd maar 300 in deze kleur geproduceerd. Daarvan maar de helft in Europa. En na 25 jaar is staat deze e39 M5 er nog keurig bij. De auto begint zijn leven in Zagreb Kroatië in 1999 waarna hij mee verhuist naar Zweden en daarna in 2017 geïmporteerd word naar Nederland.
Vanaf de eerste factuur is deze auto gedocumenteerd en is er bekend wat deze auto allemaal mee heeft gemaakt. De e39 m5 had namelijk inwerk olie in het blok zitten die na 2000km vervangen moest worden. Vanaf deze factuur tot aan nu is alles bekend. (Zie foto’s)
De optielijst:
S710 M Sports steering wheel, multifunction
S785 White direction indicator lights
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S415 Sun-blind, rear
S416 Roller sun visor, rear lateral
S423 Floor mats velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S441 Smoker package
S459 Seat adjustment, electric, with memory
S473 Armrest front
S488 Lumbar support, driver and passenger
S494 Seat heating driver/passenger
Multimedia
S602 On-board monitor withTV
S609 Navigation system Professional
S670 Radio BMW Professional RDS
S672 CD changer for 6 CDs
S677 HiFi system Professional DSP
S694 Provisions for BMW 6 CD changer
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S555 On-board computer V with remote control
S210 Dynamic stability control
S216 Hydro steering-servotronic
S261 Side airbags for rear passengers
S302 Alarm system
S842 Cold-climate version
S863 Dealer List Europe
S877 Omission of non-combined operation
S880 On-board literature, English
S896 Daytime driving lights
S774 Aluminum trim
S775 Headlining anthracite
Verdere upgrades zijn de door mij nog een originele 16 inch navigatie upgrade gedaan. (Originele kleine 4 inch is aanwezig). Tevens is er voor de ondergril de originele aanwezig. Verder is een nieuwe versnelling pook (trim) gemonteerd met een aluminium trim gezien ik dit beter bij de auto vind staan. In het verleden zijn de koplampen en achterlichten vervangen door de facelift modellen. Ook is door de vorige eigenaar de uitlaat vervangen door een volledig rvs uitlaat waarbij de einddempers zijn verwijderd. Zeer mooi geluid. De originele pedaal rubbers zijn vervangen door rvs exemplaren van kelleners sport. (Niet mijn keuze maar ook nooit echt aan gestoord)
Ook zijn er wat minpuntjes wat je kunt verwachten bij een auto van 25 jaar oud. Zijn aanwezig, nooit echt storend genoeg gevonden om dit aan te pakken.
- Blanke lak laat los bij de side skirt
- Blanke lak laat los bij de raamlijst
- Puntje in de achterklep
- Lak bijwerking voorscherm niet super mooi gedaan
- Lak puntjes bij de “kidney gril”
- Bestuurders stoel wat slijtage plekken in de wang (niet ernstig en nog prima te verhelpen)
- Bij de velgen wat kleine lak beschadigingen (niet ernstig maar wel aanwezig)
Verder is de auto dus sinds 2017 in mijn bezit waar hij altijd binnen heeft gestaan onder een op maat gemaakt doek. Daarbij ook altijd aan de druppellader geweest. Verder zijn alle sleutels (2 normale en de 2 in leer sleutels) en papieren dus aanwezig.
Motorisch loopt de v8 prima en heeft hij altijd de castrol 10W60 edge gekregen.
Bij serieuze interesse kan er een bericht gestuurd worden. Laat daar vooral je nummer achter dan bel ik je zo snel ik kan terug. Zeker geen zin aan test piloten die een keer in een m5 willen rijden. De auto heeft momenteel geen apk en staat geschorst. Bij verkoop kan er gezorgd worden voor een geldige apk.
Ik ben op zoek naar een serieuze liefhebber die deze auto gaat overnemen. En hij gaat zeker niet voor een habbekrats weg. Hij staat me niet in de weg en heb alle tijd voor de verkoop.
Wereldwijd maar 300 in deze kleur geproduceerd. Daarvan maar de helft in Europa. En na 25 jaar is staat deze e39 M5 er nog keurig bij. De auto begint zijn leven in Zagreb Kroatië in 1999 waarna hij mee verhuist naar Zweden en daarna in 2017 geïmporteerd word naar Nederland.
Vanaf de eerste factuur is deze auto gedocumenteerd en is er bekend wat deze auto allemaal mee heeft gemaakt. De e39 m5 had namelijk inwerk olie in het blok zitten die na 2000km vervangen moest worden. Vanaf deze factuur tot aan nu is alles bekend. (Zie foto’s)
De optielijst:
S710 M Sports steering wheel, multifunction
S785 White direction indicator lights
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S415 Sun-blind, rear
S416 Roller sun visor, rear lateral
S423 Floor mats velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S441 Smoker package
S459 Seat adjustment, electric, with memory
S473 Armrest front
S488 Lumbar support, driver and passenger
S494 Seat heating driver/passenger
Multimedia
S602 On-board monitor withTV
S609 Navigation system Professional
S670 Radio BMW Professional RDS
S672 CD changer for 6 CDs
S677 HiFi system Professional DSP
S694 Provisions for BMW 6 CD changer
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S555 On-board computer V with remote control
S210 Dynamic stability control
S216 Hydro steering-servotronic
S261 Side airbags for rear passengers
S302 Alarm system
S842 Cold-climate version
S863 Dealer List Europe
S877 Omission of non-combined operation
S880 On-board literature, English
S896 Daytime driving lights
S774 Aluminum trim
S775 Headlining anthracite
Verdere upgrades zijn de door mij nog een originele 16 inch navigatie upgrade gedaan. (Originele kleine 4 inch is aanwezig). Tevens is er voor de ondergril de originele aanwezig. Verder is een nieuwe versnelling pook (trim) gemonteerd met een aluminium trim gezien ik dit beter bij de auto vind staan. In het verleden zijn de koplampen en achterlichten vervangen door de facelift modellen. Ook is door de vorige eigenaar de uitlaat vervangen door een volledig rvs uitlaat waarbij de einddempers zijn verwijderd. Zeer mooi geluid. De originele pedaal rubbers zijn vervangen door rvs exemplaren van kelleners sport. (Niet mijn keuze maar ook nooit echt aan gestoord)
Ook zijn er wat minpuntjes wat je kunt verwachten bij een auto van 25 jaar oud. Zijn aanwezig, nooit echt storend genoeg gevonden om dit aan te pakken.
- Blanke lak laat los bij de side skirt
- Blanke lak laat los bij de raamlijst
- Puntje in de achterklep
- Lak bijwerking voorscherm niet super mooi gedaan
- Lak puntjes bij de “kidney gril”
- Bestuurders stoel wat slijtage plekken in de wang (niet ernstig en nog prima te verhelpen)
- Bij de velgen wat kleine lak beschadigingen (niet ernstig maar wel aanwezig)
Verder is de auto dus sinds 2017 in mijn bezit waar hij altijd binnen heeft gestaan onder een op maat gemaakt doek. Daarbij ook altijd aan de druppellader geweest. Verder zijn alle sleutels (2 normale en de 2 in leer sleutels) en papieren dus aanwezig.
Motorisch loopt de v8 prima en heeft hij altijd de castrol 10W60 edge gekregen.
Bij serieuze interesse kan er een bericht gestuurd worden. Laat daar vooral je nummer achter dan bel ik je zo snel ik kan terug. Zeker geen zin aan test piloten die een keer in een m5 willen rijden. De auto heeft momenteel geen apk en staat geschorst. Bij verkoop kan er gezorgd worden voor een geldige apk.
Ik ben op zoek naar een serieuze liefhebber die deze auto gaat overnemen. En hij gaat zeker niet voor een habbekrats weg. Hij staat me niet in de weg en heb alle tijd voor de verkoop.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 4.958,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 4.958,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 267,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 13.792,70
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.