Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
10.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/1980
Brandstof
Benzine
Vermogen
52 kW (71 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Oldtimer
- Categorie
- Oldtimer
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 10.000 km
- Bouwjaar
- 02/1980
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen
- 52 kW (71 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.000 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 219 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Crash bars
- Elektrische starter
- Windscherm
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Bruin
- Oorspronkelijke kleur
- Champagne
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
unieke R100RT van de allereerste generatie uit 1980 met een unieke KM.-stand van slechts 10.000. De motor werd in 1982 aangekocht door de 2e eigenaar die gek was van het model, echter nog niet in het bezit van een motorrijbewijs. Jammer genoeg voor de man is hij nooit geslaagd maar hij weigerde afscheid te nemen van zijn droommotor. In 2022 is de eigenaar overleden en ging de motorfiets naar de erfgenamen die deze stalde.
De motor is al die jaren geschorst geweest, de diverse schorsingsbewijsjes zijn aanwezig.
De RT is natuurlijk helemaal nagelopen en voorzien van diverse nieuwe onderdelen, denk dan met name aan de remsystemen, banden, stuurdemper, grote beurt etc. en loopt als nieuw. Op een aantal kleine beschadigingen van het transport en stilstaan na is deze in super staat, met een lakstiftje is eea nog mooi op te lossen.
De RT kwam in 1979 op de markt na het zeer succesrijke R100RS verhaal, de RT was veel meer gericht op toeren en was de eerste echte toermotorfiets standaard voorzien van de onvolprezen toerkuip. Niet voor niets werden deze modellen wereldwijd door politiediensten aangekocht.
Deze mooie RT is natuurlijk voorzien van een Krauser koffersetje, bandenpompje, ongebruikt gereedschapsetje, origineel BMW motorfietsslot, boekjes etc. en verdiend een mooi leven.
De motor is al die jaren geschorst geweest, de diverse schorsingsbewijsjes zijn aanwezig.
De RT is natuurlijk helemaal nagelopen en voorzien van diverse nieuwe onderdelen, denk dan met name aan de remsystemen, banden, stuurdemper, grote beurt etc. en loopt als nieuw. Op een aantal kleine beschadigingen van het transport en stilstaan na is deze in super staat, met een lakstiftje is eea nog mooi op te lossen.
De RT kwam in 1979 op de markt na het zeer succesrijke R100RS verhaal, de RT was veel meer gericht op toeren en was de eerste echte toermotorfiets standaard voorzien van de onvolprezen toerkuip. Niet voor niets werden deze modellen wereldwijd door politiediensten aangekocht.
Deze mooie RT is natuurlijk voorzien van een Krauser koffersetje, bandenpompje, ongebruikt gereedschapsetje, origineel BMW motorfietsslot, boekjes etc. en verdiend een mooi leven.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Boxersteen
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 9.937,20
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,66
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 165,62
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfBoxersteen
Verkoper op AutoScout24 sinds 2022ContactpersoonDirk Storms
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.